El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Dank je dank je! (Let me be the one!)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welk tekeningetje ?jerommeke zei:ik ken da fotoke, of tekeningetje, dat heeft ongeveer 15jaar geleden in een BB tijdschrift gestaan!Hou jij die dan allemaal bij?

Hmmm... wekker stukPurple zei:Ik kruip ook lekker mijn bedje in.. heb net mijn laatste hapje op..
Mhmm wat zal ik lekker slapen tot morgenochtend mijn wekker gaat...
DOei doei..

Wat ik nog meer ga doen? euhhh ff douchen eten auto wassen,en zo een monster training van de benen

No pain no gainDBC01 zei:Lekker, benen trainen terwijl je vanavond en morgenavond moet werken (staand)....
Ik werd wakker met een kolere-pijn in borst en rug (heb borst&rug-combo gedaan eergisteren) maar ik pak 'em wel lekker in de herhaling vandaag hehehe.
Dan nog een 10.000 rol ophalen, wat dingetjes ruilen en de laatste boodschappen doen.
In de videotheek liggen 3 gereserveerde films klaar.
Rond een uur of zes onderuit met DVDtjes, lekker eten en oudjaarsavond kan beginnen...
en ik strek ze af en toe wel ff 
Absolutely zei:

Absolutely zei:Alles doet me pijn van de training .. halve nacht wakker van de pijn ..
Gaat weer lekker... Normaal bij de eerste training na een week ?

Purple zei:Nee hij deed het vanmorgen nog wel. Moest vandaag werken op mijn werk... Dan konden we om 2 uur naar huis. Dus gelukkig wel een beetje vroeg klaar.. Heerlijk... Nu even een happie eten.. zo onder de zonnebank...