Fitness Seller

Wat doe je NU?

ssstttt .... :p

ik ken da fotoke, of tekeningetje, dat heeft ongeveer 15jaar geleden in een BB tijdschrift gestaan!Hou jij die dan allemaal bij?

jerommeke zei:
ik ken da fotoke, of tekeningetje, dat heeft ongeveer 15jaar geleden in een BB tijdschrift gestaan!Hou jij die dan allemaal bij?
Welk tekeningetje ?

Lig iedereen nog te slapen ofzo .... ben ik de enige gek die aan het werk is ???

Zo het beest uit zeeland is ook weer wakker,En wat ik nu aan het doen ben? euhhhhhh havermout eten en wat why naar binnen aan het slurpen:D

Tevens kijken waarom het zo rustig is.

en DBC moppie ook jij mag die -x- houden hoor lieverd (was niet voor jou maar goed ;) )

Wat ik doe is mijn eigen afvragen waarom ik zo juist uit mijn bed ben gekickt door mijn lieve junior :D

Maar goed zo is de schroefpappa wel op tijd voor zijn laaste training dit jaar ;)
denk alleen dat hij ff was vergeten dat schroefpappa had gewerkt vannacht maar goed kanje hem niet kwalijk nemen.

Wat ik nog meer ga doen? euhhh ff douchen eten auto wassen,en zo een monster training van de benen :P

En nog ff een wappy nieuwjaar draadje openen!

Zo net wakker even gegeten zometeen even wassen en dan nog een maaltijd en dan de laatste training van dit jaar :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik nog meer ga doen? euhhh ff douchen eten auto wassen,en zo een monster training van de benen

Lekker, benen trainen terwijl je vanavond en morgenavond moet werken (staand).... :(

Ik werd wakker met een kolere-pijn in borst en rug (heb borst&rug-combo gedaan eergisteren) maar ik pak 'em wel lekker in de herhaling vandaag hehehe.
Dan nog een 10.000 rol ophalen, wat dingetjes ruilen en de laatste boodschappen doen.
In de videotheek liggen 3 gereserveerde films klaar.

Rond een uur of zes onderuit met DVDtjes, lekker eten en oudjaarsavond kan beginnen...

Net thuis van trainen. Ff gegeten en nu ga ik instorten :)

DBC01 zei:
Lekker, benen trainen terwijl je vanavond en morgenavond moet werken (staand).... :(

Ik werd wakker met een kolere-pijn in borst en rug (heb borst&rug-combo gedaan eergisteren) maar ik pak 'em wel lekker in de herhaling vandaag hehehe.
Dan nog een 10.000 rol ophalen, wat dingetjes ruilen en de laatste boodschappen doen.
In de videotheek liggen 3 gereserveerde films klaar.

Rond een uur of zes onderuit met DVDtjes, lekker eten en oudjaarsavond kan beginnen...
No pain no gain :D en ik strek ze af en toe wel ff ;)

ik zit achter de pc...

Absolutely zei:

Nee hij deed het vanmorgen nog wel. Moest vandaag werken op mijn werk... Dan konden we om 2 uur naar huis. Dus gelukkig wel een beetje vroeg klaar.. Heerlijk... Nu even een happie eten.. zo onder de zonnebank...

Dit draadje ff schoppen:D

Gaaappp... eerste vergadering en thee meeting alweer gehad... Alles doet me pijn van de training .. halve nacht wakker van de pijn ..

Gaat weer lekker... Normaal bij de eerste training na een week ?

Nu weer lekker hangen aan het bureel.. beetje omerta.. beetje msn .. beetje doen alsof ik werk .. Vanavond weer trainen, zonnen...

Life sukz.. :D

Absolutely zei:
Alles doet me pijn van de training .. halve nacht wakker van de pijn ..

Gaat weer lekker... Normaal bij de eerste training na een week ?

Yep :D

Hier is de nieuwjaarsbijeenkomst pas volgende week. Ik denk dat de Directeur aan het skieen is ofzo, beetje mosterd na de maaltijd. Trouwens dat hele handjegeschud de hele dag hoeft van mij niet.

Vandaag is het dus blijkbaar handjeschuddag op het werk.

ik ben weer aan het werk

Purple zei:
Nee hij deed het vanmorgen nog wel. Moest vandaag werken op mijn werk... Dan konden we om 2 uur naar huis. Dus gelukkig wel een beetje vroeg klaar.. Heerlijk... Nu even een happie eten.. zo onder de zonnebank...

hahaha dit keer wel werken dus :roflol:

ja een beetje...

Terug
Naar boven