MuscleMeat

Wat doe je NU?

... iemand (ik noem geen namen) karma geven omdat hij er om bedelt!

Is al goed Adema... Kus terug...

ik zit hier te kijke :)

Aight, ik ga poolen met 2 mooie dames nu (maar spijtig genoeg ook 2 jongens bij :( )
Anders moet er een 3de mooie dame mee gaan, Purple mss? :p

Purple zei:
Is al goed Adema... Kus terug...
Schroef kwam ff kijken of de kinderen lief waren geweest :D

Net terug van de gym zegt mijn vrouwtje dat we weer uit eten moeten *zucht* ik wil rijst en kip geen bordje met een klein stukje hap slik weg matriaal [Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik wil nog meer karma help me nu ff over de 3000 punten zeg :D
Ik deel elke dag 10 * wat uit maar terug krijgen ho maar ;)

P.S paars ben jij ook lief geweest voor de kids?:D

SR1985 zei:
Aight, ik ga poolen met 2 mooie dames nu (maar spijtig genoeg ook 2 jongens bij :( )
Anders moet er een 3de mooie dame mee gaan, Purple mss? :p
Ben jij dan niet het 5e wiel mijn vriend?

En ik weet nog wel iemand hoor die mee wilt......Paars niet die moet gaan trainen vanaaf.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JA SR ik moet trainen.. jammer.. Maar de sport staat nu eenmaal op nr. 1 bij mij.

Haha schroef ik ben altijd lief.

ScHrOeFjE zei:
Ben jij dan niet het 5e wiel mijn vriend?

En ik weet nog wel iemand hoor die mee wilt......Paars niet die moet gaan trainen vanaaf.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waarom zou ik het 5de wiel zijn? Zijn gewoon allemaal vrienden. Mss was jij vroeger altijd het 5de wiel, maar ik niet... ;)

Purple zei:
JA SR ik moet trainen.. jammer.. Maar de sport staat nu eenmaal op nr. 1 bij mij.
Helemaal niet erg dan Purple, hopelijk was het een lekkere training :p

SR1985 zei:
Waarom zou ik het 5de wiel zijn? Zijn gewoon allemaal vrienden. Mss was jij vroeger altijd het 5de wiel, maar ik niet... ;)
Nee bro ik nooit ik was te verlegen voor de vrouwen dus ik zat altijd maar thuis een beetje te huismussen ;)

Ik klik nu mijn msn uit.....doe nog ff wat drinken ,ga zo naar beneden ff de deuren opslot doen,dan nog wat kwark pakken,lekker mijn bedje in en wachten op mijn vrouwtje:D

En dan ga ik lekker dromen over euhhhhhh een huwelijk over mister O en .... (de gene waarvoor dit bedoeld is snapt me wel ;) )

Trusten lieve kijkbuis DBB'ers :D

Nu daar zit ik dan weer op mijn werk... Kan ik weer mijn hele dag vullen met niets doen... Mijn baas is echt vriendelijk. Vandaag heb ik alweer koffie van hem gehad.

En Schroef heb je lekker gedroomd?

Purple zei:
Nu daar zit ik dan weer op mijn werk... Kan ik weer mijn hele dag vullen met niets doen... Mijn baas is echt vriendelijk. Vandaag heb ik alweer koffie van hem gehad.

En Schroef heb je lekker gedroomd?
Schroef heeft HEERLIJK gedroomd zo erg dat mijn vrouw me net uit bed heeft geschopt omdat ik zat te praten :D

Schroef gaat nu ff naar de gemeente ff wat zaken regelen en dan ga ik mijn eigen ook vervelen,Woensdag rustdag voor schroef,Vanaaf naar de masseur en ff sauna en zonnebank pakken.

Schroef vertel eens wat je gedroomd hebt

Hmm .. volgens mij zit hij nog in een roes ... hahaha

Ik wacht af.. verwacht een leuk verhaal..

Terug
Naar boven