Thanatos
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Lekker op tijd danApenootje zei:FF belasting 2001 invullen, moet voor 1 jan 2005 binnen zijn![]()
.. Ik ga er vanavond ook nog mee aan de slag voor 2001..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker op tijd danApenootje zei:FF belasting 2001 invullen, moet voor 1 jan 2005 binnen zijn![]()
.. Ik ga er vanavond ook nog mee aan de slag voor 2001..Purple zei:Schroef snapt het niet de Arnie sneeuwpop zal mij helpen niet zo'n rare schroef.

Bedanktdj_phreak zei:... iemand (ik noem geen namen) karma geven omdat hij er om bedelt!
dat was ik dus 
Schroef kwam ff kijken of de kinderen lief waren geweestPurple zei:

Ben jij dan niet het 5e wiel mijn vriend?SR1985 zei:Aight, ik ga poolen met 2 mooie dames nu (maar spijtig genoeg ook 2 jongens bij)
Anders moet er een 3de mooie dame mee gaan, Purple mss?![]()
Waarom zou ik het 5de wiel zijn? Zijn gewoon allemaal vrienden. Mss was jij vroeger altijd het 5de wiel, maar ik niet...ScHrOeFjE zei:Ben jij dan niet het 5e wiel mijn vriend?
En ik weet nog wel iemand hoor die mee wilt......Paars niet die moet gaan trainen vanaaf.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Helemaal niet erg dan Purple, hopelijk was het een lekkere trainingPurple zei:JA SR ik moet trainen.. jammer.. Maar de sport staat nu eenmaal op nr. 1 bij mij.

Nee bro ik nooit ik was te verlegen voor de vrouwen dus ik zat altijd maar thuis een beetje te huismussenSR1985 zei:Waarom zou ik het 5de wiel zijn? Zijn gewoon allemaal vrienden. Mss was jij vroeger altijd het 5de wiel, maar ik niet...![]()

)
Schroef heeft HEERLIJK gedroomd zo erg dat mijn vrouw me net uit bed heeft geschopt omdat ik zat te pratenPurple zei:Nu daar zit ik dan weer op mijn werk... Kan ik weer mijn hele dag vullen met niets doen... Mijn baas is echt vriendelijk. Vandaag heb ik alweer koffie van hem gehad.
En Schroef heb je lekker gedroomd?

SR1985 zei:niet erg dan Purple, hopelijk was het een lekkere training![]()