M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus mister O kookt een mega lekkere kip voor miss O,En stopt daar ook zijn ring in (een geel goude ring met een halertje van 1.0 krt ingelegd met wit goud)
"
)

Why not ?dave hawk zei:Droom rustig verder over miss O....![]()
![]()
![]()
![]()
Als je al aan trouwen denkt zit er vast iets niet goed in die kuur van je...,
klinkt ernstig![]()
![]()
![]()
Met Purple haar foto's mooi op je scherm?Mars zei:Ik zit een beetje aan me plassertje te voelen en de eikel te kneden.. ja sorry ik moest zeggen wat ik nu aan het doen was.

SR1985 zei:
ScHrOeFjE zei:Owja ik zou mijn droompje nog vertellen nou goed ga zitten mijn lieve DBB vrienden
Ik lag heerlijk te slapen (eindelijk eens tijdens deze kuur) en ik zag een mister O lopen en een miss O,Deze hadden beide net hun titel gewonnen en miss O had mister O beloofd dat ze zouden gaan trouwen als ze beide de titel zouden winnen zo gedacht zo gedaan.
Maar eerst moesten ze een refeed houden want jha zo'n tiltel pakken kost best watdus mister O kookt een mega lekkere kip voor miss O,En stopt daar ook zijn ring in (een geel goude ring met een halertje van 1.0 krt ingelegd met wit goud)
Heerlijke geuren komen er uit de keuken en miss O loopt er geheel warm voor ze denkt " dit is niet alleen een lieve grote man ,maar ook een die kan koken"
Zo steekt mister O de kaarsen aan die hij op tafel had gezet,hij trekt de stoel naar achteren en vraagt aan miss O of ze aan tafel wilt komen.
Hij schenkt haar een heerlijk glas witte wijn in wat nog zoeter is dan haar lieve zoete warme lippen.(t*ring schroef wat een kwijl verhaal)
Aldeonde snijd hij voor haar een stuk aan met de ring,Ze kijkt hem aan en zegt ow je meende het echt nu ben ik de gelukkigste vrouw van de wereld
Moraal van het verhaal? NIETS
Maar je bent toch weer ff 5 min bezig geweest![]()

Wijsneus dan prop ik haar vol met ijs en ranzige suikerhedenPurple zei:Hehe lol... leuk verhaaltje.. Maar ja als ze net haar titel heeft gewonnen heeft ze misschien geen zin in de kip. In haar voorbereiding zal ze die al veel hebben gegeten.![]()

Ik heb een open en eerlijke relatie brodave hawk zei:Schroef houdt zich nog teveel op met breezah bij dbb, dat vindt hertje vast
niet goed als je getrouwd bent, verder gaat trouwen ten koste van alles
,
tenzij je niets te verliezen hebt![]()
![]()
![]()
Groot worden zal je.........![]()