AndroidHealthClinic

Wat doen jullie in de vakantie??

joscf

Cool Novice
Waardering
0
Stel...je gaat een week (of natuurlijk langer) met je maten op vakantie naar bv: Salou, Lloret, terschelling;) etc.
Normaliter train je omennabij 4 keer in de week. Deze week staat in het teken van feesten, chillen, relaxen enz....

Wat doe je tijdens deze week?

Ga je af en toe hardlopen of iets dergelijks...?
Let je op de voeding..??
Ga je helemaal los en houd je nergens rekening mee?

Dit zijn scenarios die iedereen kent. Ik ben benieuwd hoe men hier mee omgaat:)

zorgen dat je voldoende voer binnen krijgt.

Meestal een btje opdrukken :) Ik let met vakanties niet zo op voeding etc.

Ik zit all-inclusive. Dat wilt zeggen, hele dag onbeperkt eten. Helaas heb ik wel het probleem dat ik rond 12:00 opsta, tijdens de vakantie, waardoor ik het (gezonde) ontbijt mis. Omdat ik honger heb wil ik toch eten, maar het is net iets te vroeg voor de lunch, dus noodgedwongen een hamburger als ontbijt. Rond 13:00 komt dan de lunch, en daar gooi ik flink wat meuk op mijn bord. Rond 14:00-15:00 komt er weer een ongezond goedje, maar die pak ik ook maar. Dan het avondeten, daar schep ik 2 flinke borden rijst met kip/vis whatever op.. Eventueel nog een bordje gebakken aardappeltjes.

Ik heb het geluk dat er een kleine sportruimte onder het hotel is (met verschillende apparaten, dumbbells etc.), waar ik het liefst gewoon 4 keer per week gebruik van wil maken. Of het er ook van komt, geen idee.

Uiteraard gewoon feesten, zuipen en helaas in de ochtend (of middag) vanwege de kater weinig weg krijgen. Uiteraard wel veel water drinken over heel de dag en mijn avondmaal is wel supergroot. Na het stappen nog wat shoarma o.i.d. en hopen dat je niet te veel verziekt waarvoor je hard hebt gewerkt. Bij terugkomst natuurlijk niet in dit ritme blijven hangen :P en alvast voorbereiden op de vakantie het jaar erop.

Als ik jou was zou ik me niet 'te' druk maken, het is ten slotte eens per jaar.

Wat doen jullie in de vakantie??

NIETS ! !

Soms compleet rust houden heeft een positief effect.

Lees je ook geen boek of kijk tv 3XL?

Ik doe van alles in m'n vakantie, maar niets wat met training te maken heeft.

Dus ik doe niet aan harlopen oid en let niet op m'n voeding.

Ik ga voor 2 weken naar Kreta en ga toch een beetje op mijn voeding letten hoor. Kwark, (choco)melk,... bij de lokale winkel kopen :D

En misschien wat BW oefeningen en zoiezo elke dag veel zwemmen!

Tijdens mijn vakantie doe ik niks. Ik ben veel op het strand te vinden

elke dag optrekken en pull ups.
uitstappen.
biceps en triceps trainen en flessen drank als dumbbells gebruiken.
crunches doen als ik wakker word.

Op mijn vaste vakantieadres is een gym daar kan ik in augustus gewoon door trainen. Dat heb ik in maart ook gedaan en is goed bevallen.

Ik doe van alles in m'n vakantie, maar niets wat met training te maken heeft.

Dus ik doe niet aan harlopen oid en let niet op m'n voeding.

kijk zo moet dat :D

en dan zijn er van die pubers die 1 jaar trainen en perse op vakantie willen trainen en shakes drinken etc :roflol:

PR's zetten.

Je kan altijd wel een beetje improviseren. Opdrukken, dippen tussen bankjes, situps, als je geluk hebt kun je je ergens aan optrekken. Dit een beetje aanhouden. Tuurlijk op voeding blijven letten zover dat kan, maar alcohol zou ik geen rem op zetten.

Terug
Naar boven