AndroidHealthClinic

Wat doen jullie in de vakantie??

Stel...je gaat een week (of natuurlijk langer) met je maten op vakantie naar bv: Salou, Lloret, terschelling;) etc.
Normaliter train je omennabij 4 keer in de week. Deze week staat in het teken van feesten, chillen, relaxen enz....

Wat doe je tijdens deze week?

Ga je af en toe hardlopen of iets dergelijks...?
Let je op de voeding..??
Ga je helemaal los en houd je nergens rekening mee?

Dit zijn scenarios die iedereen kent. Ik ben benieuwd hoe men hier mee omgaat:)

Ik probeer zo katabool mogelijk bezig te zijn en zoveel mogelijk te nken.
Net als elke andere gezonde jongen die op vakantie gaat dus.

laatste keer dat ik op vakantie ben geweest had ik zo'n 2,5 maand nodig om weer op niveau te komen

ik heb een 5 daagse mountainbike vakantie geboekt , haha .
en in september gaan we een week wandelen in de alpen .
dus 2 vliegen in 1 klap , vakantie en actief bezig zijn.
let niet op mijn voeding , maar probeer wel veel te eten.
fijne vakantie voor iedereen.

Die keren dat ik naar Salou op vakantie geweest ben heb ik vooral veel aan cardio gedaan :ds:

Tijdens de vakantie is het tijd voor de dingen die je je de rest van het jaar ontzegt: Drank, drugs en Rock & Roll!!!

Tussen de sessies door wel goed blijven eten, zorgen dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om enorme spierafbraak tegen te gaan.

Verder probeer ik elke 2 dagen een stukje te lopen, met wat opdrukken en buikspieren tussendoor, maar dit is voornamelijk om de kater een beetje weg te krijgen.

Have Fun!

Relaxen en geen rekening houden met trainen/eten. Daar heb ik immers vakantie voor.:cool:

Veel nken. En sochtends bij opstaan 250 pushups, just for the **** of it

niks .. gewoon chillen & eten & drinken & feesten :p

Een week valt te overzien en het lichaam is ook weleens toe aan een beetje rust m.b.t. gewichten....dus gewoon lekker los gaan en nergens naar kijken en feesten:rocknana::evilnana:...in Nederland pak je het e.a. dan weer z.s.m. op;).

ik zit nu in turkije, all inlcusieve, geen fitnessruimte, ik doe aan pushups, 5 setjes van 20 ofsow op verschillende manieren en crunches, voor de rest kan k ook niet veel anders doen hahah, en ja voeding is lastig, ik merk wel datk al wat massa verloren heb, maarhopelijk heb ik alles weer terug als k volgende week terug ben! kbnen er in totaal 15 dagen

gans mijn dagen sport:p fietsen windsurfen en gewichtheffen omde dag af te sluiten! heerlijk gewoon smorgens opstaan ontbijten wat fietsen dan gaan surfen en aan het strand liggen. veeeeeel eten weer fietsen, optrainingsdag trainen anders wat extra fietsen of lekker niets doen. na training weer fietsen en eten. dan genieten vande stilte vande nacht wat drinken op een terasje en slapen

dit jaar ga ik speciaal niet op vakantie en ga ik lekker doorknallen
en ook wat motorritjes maken + en veel nken (cardio) !!

2x zo hard trainen, genoeg tijd om te herstellen

Terug
Naar boven