MuscleMeat

Wat doen jullie tegen een depressie?

Klinkt bijna als een drug ??? Nooit van gehoord verder, als het zo goed is vraag ik me af waarom niet meer mensen het nemen.

Ik heb een potje L-tryptofaan staan. Het probleem is dat je geen kwark ervoor kunt eten. Althans, ik niet. Altijd als ik kwark eet voor het slapen gaan, en ik neem L-tryptofaan kom ik NIET in slaap. Als ik geen kwark eet slaap ik als een roos met dat spul.

Zie je bsbsbs, gefascineerd door wat het oog ziet als omlijning van het object. Het ziet wat het ziet. Het geloof dat er zoiets is als hun tijd en onze tijd. "Indrukwekkend"", een frase welke weergeeft dat creaties draaien om imponeren net als kleding die je draagt. In plaats van een model dat een gestructureerd systeem symboliseerd welke terug te vinden aan 1 kant van het mensdom.
Tuurlijk moet je over heel wat kennis beschikken om zoiets te bouwen, maar hoe er door sommigen naar gekeken wordt is gewoon overdreven. En dan die onzin over aliens die geholpen zouden hebben want de mens kan zoiets zogenaamd niet alleen bedenken/uitvoeren :rolleyes:

het is maar wat je slim noemt. Wel omslachtige enorme graftombes neerzetten maar geen wiel uitvinden :o
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd...

denk dat het niet echt helpt als we het over graftombes en dergelijke gaan hebben in een topic over depressie:p

Tuurlijk moet je over heel wat kennis beschikken om zoiets te bouwen, maar hoe er door sommigen naar gekeken wordt is gewoon overdreven. En dan die onzin met aliens die geholpen zouden hebben want de mens kan zoiets zogenaamd niet alleen bedenken/uitvoeren :rolleyes:

Wie heeft het over aliens of kennis? Die bullcrap is eveneens onderdeel van het systeem waar jij onder valt.

Zoals ik al zei, in het leven maak je een keuze, of je laat die keuze maken. In het geval van velen is het laatste aan de orde geweest, zonder ervan bewust te zijn. En dus ben je aangesloten op een geloof waarmee je jezelf identificeerd, zonder te weten dat je volgeling bent van een opgesteld programma dat een vinding is van anderen.

elastiekjes en denken aan filet american om van je depressie af te komen :roflol:

moet wel zeggen dat deze post wel opvrolijkend werkt :D

Het is niet zo'n onzin hoor. Telkens als je negatieve gedachten krijgt en jezelf niet in een shitpool van negatieve gedachten inzwiert, moet je tegen jezelf duidelijk maken dat je hiermee moet stoppen en aan iets positiefs moet denken. Niet elke methode helpt evenveel voor iedereen, maar wie weet werkt het voor arnoldfan.

Het is niet zo'n onzin hoor. Telkens als je negatieve gedachten krijgt en jezelf niet in een shitpool van negatieve gedachten inzwiert, moet je tegen jezelf duidelijk maken dat je hiermee moet stoppen en aan iets positiefs moet denken. Niet elke methode helpt evenveel voor iedereen, maar wie weet werkt het voor arnoldfan.

soort pavlov experiment.

negatieve gedachte --> PIJN

:D

Zelfmoord lost je problemen op. Of anders een tripje door Afrika?

ben jij wel eens in Afrika geweest bas?

Ga met een geweer de stad in en schiet elke Marokkaan dood die je maar tegen komt, gta sT.

Maar dan niet echt doen he!

Ik heb nu lichttherapie. Al na een paar keer erg merkbaar m.b.t je humeur. 2 maanden in begin najaar en 2 maanden v.a februari zou moeten voldoen.

Gl

Kerel, ik heb al bij alles gelopen, deze mensen zitten er om geld te verdienen, helpt geen klote.

medicijnen is geen optie vanwege het trainen en kuren.

Stoppen met kuren is een goede manier om van je depressie af te komen.

De wisselingen van superman naar mister nobody zijn funest voor je gemoedstoestand, en menig bodybuilder heeft last van depressiviteit off cycle.

soms zit in de genen bij mensen , kan je geen fl**ker aan doen

Stelletje pussies

Vind gewoon een hobby waar je je rust in kan vinden.

Lekkere boswandeling of langs zee lopen.

Sint-janskruid, een wondermiddel voor mensen die zich gewoon wat beter willen voelen, je moet wel rekenen dat je normen erdoor vervagen en je ook licht spastisch erdoor kan worden, maar je gaat je nog nooit zo goed gevoeld hebben in je leven, dat is zeker. Ook zal je totaal niet meer inzitten wat andere mensen denken over jou en zal je al dansend door het leven gaan, gewoon omdat je je zo goed in je vel voelt. Neem er wel niet te veel, want op de duur kan je het middel namelijk gaan haten, omdat je je dan gewoon dat in en dag uit als een halve gare loopt te gedragen.. Dus hou het bij 3 - 6 per dag..

Voor mensen die wat meer depressief zijn heb je deanxit, een zeer lichte anti-depressiva. Als je echt zwaar depressief bent kan ik je prozac, seroxat of cipramil/cipralexa aanraden. Prozac, the best a depressive men can get.:thumbup:

L-Tryptofaan schijnt ook goed te werken als natuurlijk middel, samen met sint-janskruid.

Terug
Naar boven