- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben me hele leven al lichtelijk depri, maar soms komt het keihard omhoog,.
- werkenBen jij depri geweest? , hoe ben je hiervan af gekomen en hoe is het gekomen.
nee, dat is het niet.Ik zit nergens mee.Ik heb gewoon nergens meer zin in en zie nergens het nut nog van in, heb ook nergens meer plezier in.Dat ligt niet aan 1 iets.
samen met je vrienden natuurlijk , niet op je eentje he 
Hm L-tryptofaan om je serotonine gehalte te verhogen, interessant. Welke bijwerkingen/nadelen zitten daar aan vast (buiten het extra geld uitgeven aan supps).geloof mij nou maar, 2 capsules 5-htp per dag en je bent de gelukkigste man van de wereld...

Klinkt bijna als een drug5-htp is de directe voorloper van serotonine, l-trypto moet eerst omgezet worden naar
5-htp. dit is dus veel sterker dan trypto.
nadelen zij:
-lege maag in nemen(ochtend en avond)
-minder snel inslapen( wel VEEL dieper, serotonine zet namelijk om naar melatonine)
-ZWAAR verslaven, ikzelf ben helemaal niet vatbaar voor verslavingen maar ik had echt moeite om te stoppen met dit spul.
voordelen:
-ik herstelde supersnel(diepe slaap)
-meer GH afgifte(door de diepere slaap)
-in cut periode heb je voordeel bij een lichte eetlust remend effect.
ik heb het zelf 3 maanden gebruikt, na de kuur pak ik het weer. beste supp dat ik ooit gebruikt heb. qua prijs valt het mee, TNHC huismerk is best goedkoop(en goed).
Nooit van gehoord verder, als het zo goed is vraag ik me af waarom niet meer mensen het nemen.Ik kreeg de volgende tip. Draag een elastiek om je rechter pols. Wanneer er negatieve gedachten naar boven komen trek je stevig aan dit elastiek en laat je hem los. Weg negatieve gedachten en meteen aan iets leuks denken bijv. je goudvis of een broodje filet americane.

idd. en waarom schrijven artsen dat dan niet voor? zo gezond en geweldig zijn al die antidepressiva niet.