Fitness Seller

Wat doen jullie tegen een depressie?

Hier anders wat films om je op te vrolijken:

-Requiem for a Dream
-Irreversible
-Lilya 4 Ever
-La Vie Nouvelle

Ga professionele hulp zoeken en hoop dat je tot degene behoort dat behandelbaar is. Je lijkt me niet iemand die met een ernstige depressie zit. Als je geen medicatie kan pakken, ga dan naar een psychotherapeut.

Ben jij depri geweest? , hoe ben je hiervan af gekomen en hoe is het gekomen.
- werken
- leuke hobby/bezigheid/doel in leven zoeken
- meer onder andere mensen proberen komen
- bodybuilding

dit is niet voor de zware gevallen want die hebben gewoonlijk echt wel meer nodig dan deze tips (medicatie bijvoorbeeld).

Op mijn leeftijd kan je alleen maar genieten van het leven :D

of luister naar muziek waar je rillingen van krijgt , daar wordt je wel happy van

geloof mij nou maar, 2 capsules 5-htp per dag en je bent de gelukkigste man van de wereld...

geloof mij nou maar, 2 capsules 5-htp per dag en je bent de gelukkigste man van de wereld...
Hm L-tryptofaan om je serotonine gehalte te verhogen, interessant. Welke bijwerkingen/nadelen zitten daar aan vast (buiten het extra geld uitgeven aan supps).

Ik heb hier zelf ook vaak last van.. Zo vaak zelfs dat ik op elk willekeurig moment kan kiezen voor medicatie of niet... En ik doe het toch nog niet. Ik wil dat m'n lichaam zoveel mogelijk zichzelf heelt en in balans houdt en dat er niet onnodig allerlei chemische rommel in m'n lichaam komt. Ook ben ik best benauwd voor sommige bijwerkingen.(libidoverlaging vooral)

Als ik weer zo'n klote dag tegemoet ga probeer ik gewoon alles uit m'n hoofd te halen qua troep met trucjes die ik heb geleerd van m'n psycholoog. Als dat niet werkt, werkt slapen vaak wel.. Als dat niet een mogelijkheid is moet je 't gewoon uitzitten, soms duurt het bij mij een paar dagen/weken/1 keer zelfs maanden.

Ik heb mezelf aangeleerd dat al m'n suicidale gedachtes onzin zijn en dat ik er niet aan toe moet geven omdat dat voor de rest niks oplost behalve dat er dan geen klotemomenten zijn maar dat betekent dus ook dat alle goede en leuke momenten ook verdwijnen..

En als je slechts een licht dipje hebt werkt lekkere zweterige coïtus vaak ook wel.

5-htp is de directe voorloper van serotonine, l-trypto moet eerst omgezet worden naar
5-htp. dit is dus veel sterker dan trypto.

nadelen zij:
-lege maag in nemen(ochtend en avond)
-minder snel inslapen( wel VEEL dieper, serotonine zet namelijk om naar melatonine)
-ZWAAR verslaven, ikzelf ben helemaal niet vatbaar voor verslavingen maar ik had echt moeite om te stoppen met dit spul.

voordelen:
-ik herstelde supersnel(diepe slaap)
-meer GH afgifte(door de diepere slaap)
-in cut periode heb je voordeel bij een lichte eetlust remend effect.

ik heb het zelf 3 maanden gebruikt, na de kuur pak ik het weer. beste supp dat ik ooit gebruikt heb. qua prijs valt het mee, TNHC huismerk is best goedkoop(en goed).

Niet zo aanstellen?

Depressie = ernstige neerslachtigheid dus je praat over een serieuze psygische ziekte.
Je bent niet zomaar zoal veel mensen weleens zeggen depri maar neerslachtig!

Medicatie zou kunnen helpen maar de bijwerkingen moet je wel op de koop toe nemen, ikzelf heb ze in het verleden allemaal weleens geprobeert en kan er gewoon niet tegen.
Lithium meteen ook het zwaarste was het enigste wat ik lange tijd vol hield, maar gestopt vanwege de risico's die eraan kleven.

De 1 ervaart een depressie anders als de ander er over praten helpt bij mij niet, omdat mensen altijd in mijn ogen de verkeerde domme dingen zeggen en dan wordt ik nog meer kwader dan dat ik al was:D

Onzin om te gaan zeggen ga lekker trainen etc. als je je zo klote voelt is dat het laatste waar je zin in hebt, net als in uitgaan, vrienden bezoeken etc.
Veel slapen kan helpen en beseffen dat het ook weer zo over kan zijn.

5-htp is de directe voorloper van serotonine, l-trypto moet eerst omgezet worden naar
5-htp. dit is dus veel sterker dan trypto.

nadelen zij:
-lege maag in nemen(ochtend en avond)
-minder snel inslapen( wel VEEL dieper, serotonine zet namelijk om naar melatonine)
-ZWAAR verslaven, ikzelf ben helemaal niet vatbaar voor verslavingen maar ik had echt moeite om te stoppen met dit spul.

voordelen:
-ik herstelde supersnel(diepe slaap)
-meer GH afgifte(door de diepere slaap)
-in cut periode heb je voordeel bij een lichte eetlust remend effect.

ik heb het zelf 3 maanden gebruikt, na de kuur pak ik het weer. beste supp dat ik ooit gebruikt heb. qua prijs valt het mee, TNHC huismerk is best goedkoop(en goed).
Klinkt bijna als een drug ??? Nooit van gehoord verder, als het zo goed is vraag ik me af waarom niet meer mensen het nemen.

idd. en waarom schrijven artsen dat dan niet voor? zo gezond en geweldig zijn al die antidepressiva niet.

Ik kreeg de volgende tip. Draag een elastiek om je rechter pols. Wanneer er negatieve gedachten naar boven komen trek je stevig aan dit elastiek en laat je hem los. Weg negatieve gedachten en meteen aan iets leuks denken bijv. je goudvis of een broodje filet americane.

er zijn testen gedaan, daaruit bleek dat mensen er beter op reageerden dan prozac. de synthetische vorm is illegaal geworden. toen is het merk solgar gekomen met een plantaardige vorm, andere merken hebben dat afgekeken en zijn er ook weer mee begonnen.

in het drugswereldje is het al heel erg lang bekend, het werd gebruikt om b.v. je xtc kater te verminderen en je trip extremer te maken.

heel simpel gezegd is het gewoon serotonine in een potje...zoek maar op internet genoeg over te vinden...

Ik kreeg de volgende tip. Draag een elastiek om je rechter pols. Wanneer er negatieve gedachten naar boven komen trek je stevig aan dit elastiek en laat je hem los. Weg negatieve gedachten en meteen aan iets leuks denken bijv. je goudvis of een broodje filet americane.

elastiekjes en denken aan filet american om van je depressie af te komen :roflol:

moet wel zeggen dat deze post wel opvrolijkend werkt :D

mediteren.

Terug
Naar boven