MuscleMeat

Wat doet trainen op latere leeftijd met je omgeving

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Waardering
589
Lengte
1m80
Massa
82kg
Door een ander topic aan het denken gezet.

Voor de oudere garde bedoeld, schaar mezelf daar ook wel onder inmiddels:

Deel je ervaringen met trainen op latere leeftijd, hoe gaat je omgeving er mee om. Hoe reageren de vrouwtjes, je collega's.

Ook altijd die ellendige mid-life crisis georienteerde opmerkingen ?

Ik trap af:

Sinds ik weer vorm in mijn lijf heb gekregen:
- ziet mijn vrouw me niet meer staan
- zegt een moeder tegen haar zoontje, kom, we gaan achter die knappe meneer staan
- lachen mokkels van in de 20 naar me (positief)
- voel ik me weer kerel

Benieuwd naar de ervaringen van de rest van de oudere en ouwe knakkers

• Topic Starter Topic Starter
Je vrouw houd van dikkertjes?

Deze grapjas wil ik wel eens zien als ie zelf ooit de 34 weet te halen...... maar nee, dik ben ik op zeker niet. Hooguit massa bij voor BB-begrippen relatief hoog vetpercentage.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:59 ----------

Deze mag je wel ff uitleggen. :p

Die denkt dat ik in een midlife zit............en wordt daarmee onzeker, bang dat ik er van door ga met een jong mokkel als de kans zich voordoet.

en daar heeft ze alle recht toe :D

Deze grapjas wil ik wel eens zien als ie zelf ooit de 34 weet te halen...... maar nee, dik ben ik op zeker niet. Hooguit massa bij voor BB-begrippen relatief hoog vetpercentage.

Maar voor je begon met trainen zag je vrouw je wel staan, en nu je traint niet meer? Terwijl je lichaam meer in vorm is zeg je zelf... klinkt niet logisch toch

Edit: oh, ok. ;)

Maar voor je begon met trainen zag je vrouw je wel staan, en nu je traint niet meer? Terwijl je lichaam meer in vorm is zeg je zelf... klinkt niet logisch toch

Edit: oh, ok. ;)

Kijk, hier vinden wij mannen elkaar, het onlogisch denken van de vrouw. Dit is een goede start !

Een logisch gevolg zou dan toch juist zijn dat je vrouw achter je pik aan gaat lopen.

Een logisch gevolg zou dan toch juist zijn dat je vrouw achter je pik aan gaat lopen.

Jij hebt geluk dat je verdomme net 18 bent geworden. (en dat ik nog tegen je praat aangezien je moeder me niet thuis heeft afgezet na je verjaardagspartijtje)

Neen, zo werkt het schijnbaar niet in de vrouwen wereld. De een aanbid haar man zodra die mooier wordt, de ander vervult zich met jaloezie en sluit zich af.......

Sinds wanneer kunnen vrouwen logisch denken?

Interessant topic, ik volg.

Jij doet veels te stoer debielosaurus, miss dat je vrouw zich daarom zo gedraagd.

-

Laatst bewerkt:
Mensen lezen altijd graag wat ze willen lezen, lees nu eens de openingspost. Zo moedeloos hiervan

-

Laatst bewerkt:
Wel leuk om te zien hoe jonkies niet om weten te gaan met zelfspot, sarcasme etc.

Voor de jonkies dan: mijn relatie met mijn vrouw is prima.

Even terug naar topic aub. Liefst vanaf 30+

Wel leuk om te zien hoe jonkies niet om weten te gaan met zelfspot, sarcasme etc.

Voor de jonkies dan: mijn relatie met mijn vrouw is prima.

Even terug naar topic aub. Liefst vanaf 30+

Vind je het gek, dat wij hier anders over denken? :D
90% van jouw post count gaat over je vrouw, in negatieve zin.

Ik snap de humor er wel van hoor, daar niet van.

Ik heb juist dat 30 plus altijd naar je loopt te kijken;)

Omdat die een vriend hebben zoals jou :trollface:

met 34 ben je te jong voor een midlife crisis.
sinds ik weer train krijg ik redelijk veel positieve reacties (10 kilo er af), je ziet er goed uit, knap zeg. blabla.

maar ook vooral heel verbazing: JIJ? hardlopen? neeeeee.... HOE VER? 10 Kilometer, neeeeeee.
HOE vaak sport je in de week? VIER keer??
Dat is niet gezond op jouw leeftijd...
ik heb afgelopen jaren niet zo'n hele sportieve indruk gemaakt, blijkbaar.
En toen ik dus een blessure opliep: ja, je bent ook geen 20 meer, je geest is misschien nog jong, maar je lichaam...
Heel veel jaloezie, lijkt het, of ze nemen het niet serieus, weet niet wat dat is.

mijn vrouw zag me al nauwelijks staan, nu nog minder. ik zit iets te veel in de home gym of ik ben in het park aan het rennen. die ziet het idd vooral als een laatste stuiptrekking van mijn midlife crisis. maar, ze vindt het wel goed van me.
maar ook toen ik haar net ontmoette, 15 jaar terug, en 90 kg was met een vet% van 14 vond ze al die spieren maar niks. toen trainde ik ook 5 keer per week.
toen zag ze me om andere redenen wel staan, blijkbaar.

Ik denk dat de clue van de 2 wijze heren hier is om nooit te trouwen.

Door een ander topic aan het denken gezet.

Voor de oudere garde bedoeld, schaar mezelf daar ook wel onder inmiddels:

Deel je ervaringen met trainen op latere leeftijd, hoe gaat je omgeving er mee om. Hoe reageren de vrouwtjes, je collega's.

Ook altijd die ellendige mid-life crisis georienteerde opmerkingen ?

Ik trap af:

Sinds ik weer vorm in mijn lijf heb gekregen:
- ziet mijn vrouw me niet meer staan
- zegt een moeder tegen haar zoontje, kom, we gaan achter die knappe meneer staan
- lachen mokkels van in de 20 naar me (positief)
- voel ik me weer kerel

Benieuwd naar de ervaringen van de rest van de oudere en ouwe knakkers

oudere garde... midlife crisis.. 34 jaar ... GTFO !

Terug
Naar boven