XXL Nutrition

Wat doet trainen op latere leeftijd met je omgeving

fa3.gif

Laatst bewerkt:
OMFG nu ben ik ook dan volgens deze begrippen ""oud"? Nou ik zie genoeg snot aapjes rond mij heen springen die alleen maar mogen dromen van een fysiek zoals menig "oudje" hier!

En wat maakt het uit wat de buurman en buurvrouw van mij vinden, als ik maar mijn eigen er goed bij voelt, en het geen belasting in mijn gezin opleverd... enjoy life.. midlife is nog heeeeeel ver weg.. als ze al om de hoek komt kijken!

ik moet al jaren alle jongere vrouwen van me af slaan
Mijn eigen vrouw is erg jaloers geworden en houd mij in de gaten want al dat zwakke vlees wat om mij heen dartelt
Mannen zijn ook jaloers en willen mij zeker niet in de buurt hebben van hun echtgenoot
Die zelfde echtgenoten klagen ook steeds ... je moet wat meer sporten dan ga je er ook uit zien als grosje
Op het strand willen mannen van mijn leeftijd niet in mijn buurt staan omdat het verschil te groot is en zij dan helemaal niet er uit zien.
kortom ik heb een heel eenzaam bestaan

Wat een gelul...... merk er niets van ... alleen spierpijn

Die denkt dat ik in een midlife zit............en wordt daarmee onzeker, bang dat ik er van door ga met een jong mokkel als de kans zich voordoet.

en daar heeft ze alle recht toe :D

Tja waarom zou jij het beter hebben dan ik, ik kreeg gisteren te horen dat ze denkt/vind dat ik in een
Quarter-life crisis zit.

Ze heeft echter niks gezegd over een jong mokkel, maar dat lijkt me duidelijk wat er dan gebeurd :klink:

Door een ander topic aan het denken gezet.

Voor de oudere garde bedoeld, schaar mezelf daar ook wel onder inmiddels:

Deel je ervaringen met trainen op latere leeftijd, hoe gaat je omgeving er mee om. Hoe reageren de vrouwtjes, je collega's.

Ook altijd die ellendige mid-life crisis georienteerde opmerkingen ?

Ik trap af:

Sinds ik weer vorm in mijn lijf heb gekregen:
- ziet mijn vrouw me niet meer staan
- zegt een moeder tegen haar zoontje, kom, we gaan achter die knappe meneer staan
- lachen mokkels van in de 20 naar me (positief)
- voel ik me weer kerel

Benieuwd naar de ervaringen van de rest van de oudere en ouwe knakkers

ben weer begonnen met trainen toen ik 47jr. was 1.60m - 86 kg-24% in het begin vond mijn vrouw het nog leuk 5mnd later 20 kg. eraf op 8% .. toen dacht ze hij is klaar maar toen begon ik bb te trainen

dat vond ze niks heeft een hekel body-building ze heeft het 3jaar volgehouden -eten maken -wedstrijden -kuren etc . ik heb altijd beloofd afvallen trainen en 1a2 wedstrijden en klaar

daar heeft ze mij aangehouden nu train ik niet meer maar zit op de race fiets dit kan ik ook niet normaal doen moet altijd beter en sneller .binnenkort koersen rijden toertochten etc.

mijn omgeving vond het in het begin wel mooi maar later niet meer jij gaat er steeds beter uitzien en hun doen niks worden dikker en dan komt de afgunst en jaloezie . nu zeggen ze je bent 50jr. doe eens
normaal voor je leeftijd ik voel me goed en doe waar ik zin in heb en thuis zijn ze er wel aan gewend
nu dus ze laten me maar gaan ..

maar de leuke aandacht die je krijgt doet je wel goed...

• Topic Starter Topic Starter
Wil je er mij eens verdomme buiten houden, agressieve hare krishna fan.

Weer die kerel in dat oranje ?

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 18:16 ----------

Tja waarom zou jij het beter hebben dan ik, ik kreeg gisteren te horen dat ze denkt/vind dat ik in een
Quarter-life crisis zit.
:klink:

Vroeger zat ik in een 1/8 crisis. Weet wat je nog gaat doormaken.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 18:17 ----------

nu zeggen ze je bent 50jr. Doe eens
normaal voor je leeftijd
maar de leuke aandacht die je krijgt doet je wel goed...

dit !

Er moet iets mis zijn met mijn computer want de pics van je vrouw doen het niet

Serieuze issues als je 34 beschouwt als 'op latere leeftijd'. Wtf man, hoop rond die tijd in mijn prime te zijn.

Serieuze issues als je 34 beschouwt als 'op latere leeftijd'. Wtf man, hoop rond die tijd in mijn prime te zijn.

Naar begrippen zijn er meer van jongere leeftijd die trainen dan deze leeftijd. Dat bedoel ik er mee.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 19:11 ----------

Er moet iets mis zijn met mijn computer want de pics van je vrouw doen het niet

Ze heeft je op ignore staan, kneuter niet groot genoeg zegt ze.........

wait....dat betekend dat ze hem ooit gezien heeft :eek:

Naar begrippen zijn er meer van jongere leeftijd die trainen dan deze leeftijd. Dat bedoel ik er mee.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 19:11 ----------

Ze heeft je op ignore staan, kneuter niet groot genoeg zegt ze.........

wait....dat betekend dat ze hem ooit gezien heeft :eek:

in ieder geval groot genoeg, want je vrouw ziet je niet meer staan

in b4 internetfight

Ik snap OP wel.
Meeste chicks denken niet: wauw mijn man begint steeds lekkerder te worden, wat bof ik!
Ze denken: ik begin steeds lelijker te worden voor hem, ik vond hem al leuk dus waarom doet hij zo zijn best om mooier te zijn? is er iets waar ik niet vanaf weet?

Heb zelf ook wel eens de reactie van meiden gekregen dat ze liever niet met me naar het strand wouden etc omdat ze zich dan suf voelen naast mij (terwijl ik ze gewoon aantrekkelijk vind, anders zou ik niet met ze naar het strand willen).

Chicks nemen genoegen met iemand die er zo zo uitziet voor onze begrippen, een man die voetbalt is gespierd en wij zijn Ronnie Coleman in hun ogen.

En single vrouwen van 30ish weten precies wat ze willen en schamen zich er niet voor om het op tafel te gooien.
En wat single vrouwen van 30ish willen is een sportieve vlotte gozer want ze vrezen het oud worden en de rest van hun leven luie/dikke mannen met erectieproblemen en wat al dan niet.
Je hoeft geen relatiemateriaal te zijn, zolang je maar goed bent voor een onbepaalde tijd plezier.

Dus ik snap wel dat zijn vrouw bang word.. en eerlijk gezegd heb ik ook het idee dat OP niet heel per see de rest van zijn leven met haar verder wil als ik zo zijn nonchalante houding bekijk.
Dus of ze gaat ook lekker iets doen waar ze zich goed door voelt en er is niks aan de hand, of ze doet dat niet en gaat het knagen aan der tot dat jij haar zat word (ga er vanuit dat je niet wil stoppen met trainen).
Succes er mee :p

Verder heb ik geen ervaring met oud zijn en trainen, maar weet zeker dat ik fit zal zijn tegen die leeftijd.

En daarom gaat mijn vrouw volgende maand ook mee naar de gym. Als ze het niet kan snappen leer ik ze het wel snappen. Ze was ooit een rock&roll en turn fanaat tot op europees wedstrijd niveau toe. Dus die krijg ik wel weer in dat ritme.

Misschien dat ze dan gaat zien dat ik als ik die gym inloop mijn oogkleppen op gaan en niets zie dan alleen dat ijzer wat de lucht in moet.

Mijn vrouw is mn nummer 1 fan, haar hitsigheid is recht evenredig met de afname van m'n vetmassa. Kheb niets te klagen, maar doe dat zo nu en dan lekker toch.

Mijn vrouw is mn nummer 1 fan, haar hitsigheid is recht evenredig met de afname van m'n vetmassa. Kheb niets te klagen, maar doe dat zo nu en dan lekker toch.

Mijn duif is ook mijn grootste fan, maar kan het nog niet snappen......zal meer met onzekerheid te maken hebben dus volgende maand gaat ze lekker mee haar dingetje doen in de gym (al moet ik wel srs zelf mijn ding kunnen doen).

En klagen.........dat doen vrouwen meer en harder, dus denk dat wij het recht hebben om dat ook te doen.

Precies!
Ik trainde heel vaak samen met mn ex, ze liftte de meeste mannen eruit en we kwamen alleen maar om te trainen en niks anders.
Amper praten, elkaar zonder te hoeven vragen spotten, doelloos voor ons uit staren in onze rust momentjes, zij in een spandex broek met een wijd kort shirt er boven en ik een sportshort en een sweater waarbij ik de capuchon op mn hoofd had.
Feelsgoodman.jpeg

Nooit meer zal ik zo'n perfecte chick krijgen..
Feelsbatman.jpeg :p

1m80 81kg -

stronk, denkt je omgeving dat je een bodybuilder ofzo bent?

Ik begrijp niet zo goed wat het probleem nu eigenlijk is. Of is dit verkapte zelfbevlekking?

1m80 81kg -

stronk, denkt je omgeving dat je een bodybuilder ofzo bent?

BB mind heeft te maken met stats volgens jou, of met mss toch met inzet, motivatie, discipline. Ik ben na een klote periode weer begonnen na een periode van 5/6 jaar non stop met de sport bezig geweest te zijn.

Spreek graag met je als je 2 hernia's hebt gehad, een periode aanraking justitie etc. Kijken of je dan ook de kloten hebt om toch weer jezelf te herpakken. Zeg ik overigens niet om mezelf een schouderklopje te geven, ik geef me al 4 maanden een schop onder mijn reet kerel. Maar mogelijk dat een ander na het lezen van dit en mijn log ergens de motivatie weer vindt.

Een kerel die denkt dat de stats na 4 maanden moeten uitmaken of je een BB-er bent wordt na het typen van deze post niet eens opgenomen in een van mijn hersenhelften. Nog niet eens in de steenpuist om mijn reet.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 21:04 ----------

Natuurlijk is dat op dit forum niet zo gruwelijk.
Maar in real life vinden mensen je al te gespierd als je 75kg weegt bij 180, dusja.
Omgeving denkt dat je bodybuilder bent.

Psies. wanneer ben je bodybuilder ? Alleen vanaf gruwelijke stats of als het een way of living is.

En als het te maken heeft met stats, waar ligt dan de grens en wat ben je voordat je die grens bereikt.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 21:05 ----------

Ik begrijp niet zo goed wat het probleem nu eigenlijk is. Of is dit verkapte zelfbevlekking?

Er is nergens een probleem, meer een vraag naar mensen die ouder zijn dan de gemiddelde fanatiekeling van 20 en hoe hun omgeving daarop reageert.

Terug
Naar boven