AndroidHealthClinic

Wat een faalbazen die gasten van de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem is gewoon dat het een negert is. Als ze harder optreden, wordt het woord racisme weer meteen in de mond genomen en staat die n*ger binnen een paar minuten terug op straat, vrij, ook al heeft die misschien net een misdrijf gepleegd.

Langs de andere kant, de n*ger is ook geen kleine, terwijl die vrouwelijke politieagenten de kracht van een aardappel hebben en het me niet zou verbazen moesten de mannelijke agenten niet eens weten wat een sportschool of gym is en dus nog nooit een dumbbell van dichtbij gezien hebben. Probeer dan maar eens een negert van 2m tegen te houden :)

Hier zijn ze gewoon te soft. In Amerika wordt er wel wat harder opgetreden (volgens sommige filmpjes op het internet), maar daar gelden niet zo'n domme regels. Hier worden bewijzen "onbruikbaar" verklaard omdat ze op een onwettige manier verkregen zijn en een dag later wordt iemand tot levenslang veroordeeld zonder bewijzen.

De agenten zijn mss mong**l, maar als politie u moet hebben moet ge gewoon meewerken, als ge tegenwerkt is alles wat er uit komt u schuld imo, dus niet echt fail.

Dit bedoelde ik dus, dat is het motief van de meeste, de wet is bijzaak voor ze.

Al je vorige posts wijzen erop dat je een mong**l bent, maar ik quote enkel de laatste.
We leven in een vrij land, het is niet alsof de politie beroemd staat als een corrupt orgaan dat niet te vertrouwen is, politie is prima handhaver van de wet. Of de politieagenten nu over het algemeen apen zijn of niet, dat maakt niet uit wat jou houding moet zijn tegenover hen. Die houding wordt niet bepaald door de politieagenten, maar door het systeem dat wij hier gebruiken in onze samenleving, en dat eist respect voor en tegenover politieagenten voor goede werking.

Wordt er je onrecht aangedaan? Werk gewoon mee en dien daarna klacht in. Van mij mag je ragen en verzetten en blabla, maar dan bewijs je dat je een mong**l bent, want dat zal tot gevolg worden:
1) Dat je vervolgd wordt voor je verzet
2) Dat niemand nog gaat luisteren naar hoe onrechtvaardig je behandelt bent geweest

Probleem is gewoon dat het een negert is. Als ze harder optreden, wordt het woord racisme weer meteen in de mond genomen en staat die n*ger binnen een paar minuten terug op straat, vrij, ook al heeft die misschien net een misdrijf gepleegd.

Langs de andere kant, de n*ger is ook geen kleine, terwijl die vrouwelijke politieagenten de kracht van een aardappel hebben en het me niet zou verbazen moesten de mannelijke agenten niet eens weten wat een sportschool of gym is en dus nog nooit een dumbbell van dichtbij gezien hebben. Probeer dan maar eens een negert van 2m tegen te houden :)

Wat een onzin, daar worden ze toch voor getraind? Je ziet ze proberen zo'n armgreep te doen en denken: nouhou werk eens mee, in de les lukte het zo goed. Het is gewoon een zware faal, wat nou als jij in elkaar gebeukt wordt en deze 5 moeten hem tegenhouden. Ze moeten gewoon niet elke mongol aannemen daarzo.

Tja politiemensen heb je van vmbo tot universitair, van onervaren tot zeer ervaren.
Het is gemakkelijk om ze gelijk te betichten van zwak optreden. Anderzijds zijn ze zeer geduldig om hem de kans te geven mee te werken. Als de politie had gehandeld zoals in Spanje dan had het nieuws de komende week elke dag bij P&W besproken geweest. Ook weten we de aanleiding en de afloop niet, dus het is wel heel gevaarlijk om dan te gaan oordelen. Dat er aan de assertiviteit wel wat te sleutelen valt is duidelijk, maar het is makkelijk om mensen af te zeiken vanuit je luie stoel.
Wat me opvalt is dat in discussies als deze altijd het hele takenpakket van de politie aan bod komt. Vergeet niet dat politie enkel de wet uitvoert zoals die door de democratie is opgesteld.
Dat daarbij de flitsboetes ook horen zijn we natuurlijk niet zo gelukkig mee. Echter wat zou je doen als je zou weten dat je vrouw en kind niet dood waren gereden als de persoon niet de snelheidslimiet had overschreden???

Laatst bewerkt:
Oke, nu maak je me in de war. Ze voeren toch de wet uit, of ben ik nou gek? Actie, spanning en afwisseling is een goede reden om een beroep te gaan uitvoeren, het belangrijkste is dat je leuk werk hebt vind ik. Hoe zou jij vinden dat het zou moeten gaan dan?

Politie agent moet je worden omdat je de wet wilt handhaven en daar in geloofd niet omdat je denkt hey leuk politie spannend....

Al je vorige posts wijzen erop dat je een mong**l bent, maar ik quote enkel de laatste.
We leven in een vrij land, het is niet alsof de politie beroemd staat als een corrupt orgaan dat niet te vertrouwen is, politie is prima handhaver van de wet. Of de politieagenten nu over het algemeen apen zijn of niet, dat maakt niet uit wat jou houding moet zijn tegenover hen. Die houding wordt niet bepaald door de politieagenten, maar door het systeem dat wij hier gebruiken in onze samenleving, en dat eist respect voor en tegenover politieagenten voor goede werking.

Wordt er je onrecht aangedaan? Werk gewoon mee en dien daarna klacht in. Van mij mag je ragen en verzetten en blabla, maar dan bewijs je dat je een mong**l bent, want dat zal tot gevolg worden:
1) Dat je vervolgd wordt voor je verzet
2) Dat niemand nog gaat luisteren naar hoe onrechtvaardig je behandelt bent geweest

Dat zeg je maar tegen die malle moer van je maar niet tegen mij.

Niet iedereen is te spreken over het gedrag van politie-agenten dat jouw belevingswereld daar alleen positief over is is mooi voor jou.
In werkelijkheid zijn het niet allemaal helden die alles doen om de wet te handhaven, dat ligt iets genuanceerder. ;)

Verder heb ik niet echt zin om tijd te steken in figuren als jou dus ik ga je verder negeren.

Wanneer vrouwen worden gestimuleerd om in een arrestatieteam te komen, de minimum-lengtes weg zijn, overgewicht amper wordt aangepakt binnen het korps etc, dan is het natuurlijk vragen om problemen.

Zo werd de verplichte fitheidstest die agenten één keer per jaar moesten afleggen veranderd naar 'vrijwillig' omdat een kwart van de agenten er niet aan kon voldoen.

De huidige politieman in Nederland heeft nog amper status. Met dank aan onze falende overheid en de huidige softe mentaliteit in dit land. Het filmpje laat dat in een notendop zien. Echt te beschamend voor woorden.. :( :mad:

Laatst bewerkt:
Epic functional strength.

Wanneer vrouwen worden gestimuleerd om in een arrestatieteam te komen, de minimum-lengtes weg zijn, overgewicht amper wordt aangepakt binnen het korps etc, dan is het natuurlijk vragen om problemen.

Zo werd de verplichte fitheidstest die agenten één keer per jaar moesten afleggen veranderd naar 'vrijwillig' omdat een kwart van de agenten er niet aan kon voldoen.

De huidige politieman in Nederland heeft nog amper status. Met dank aan onze falende overheid en de huidige softe mentaliteit in dit land. Het filmpje laat dat in een notendop zien. Echt te beschamend voor woorden.. :( :mad:

Ik vind dit wel een goede post waarin duidelijk wordt dat status ook vaak verbonden is aan uiterlijk machtsvertoon. De minder nadenkende burger reageert toch voornamelijk instinctief en impulsief en verleent status aan direct herkenbare zaken zoals geslacht, kracht en grote. Dus helemaal niet discriminerend bedoeld zou het inderdaad beter zijn voor dit soort zaken wat meer fysieke kracht toe te passen, oftewel minder vrouwen, dikkerds en kleintjes.

Echt irritant dit soort filmpjes. En die domme omstanders die zich overal mee bemoeien. Die hebben geen idee wat er gaande is en roepen maar wat ongefundeerde onzin over een politiestaat. Als iedereen nou eens normaal zou nadenken en d politie gewoon zijn werk laat doen ipv van altijd maar deze beroepsgroep af te zeiken. Het is makkelijk om vanaf de zijlijn of achter je pc maar vanales te roepen. Nou sorry ik heb wel respect voor de politie. En ook voor de meneer die staat te flitsen. Je weet wat de snelheidslimiet is of waar je niet mag parkeren. Dus dan moet je niet zeiken als je een keer een boete krijgt door je eigen domme schuld. Echt stoer gelul hier zeg jesus...

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Prutsers.

Heb ook niet het idee dat die kerel wat ergs had gedaan.. anders had die al lang op de grond gelegen, en boeien om gehad..

Heeft weinig nut zo, of inrekenen of niks doen.. niet wat aankloten

naderhand nog ff afreageeren van frustraties door ff te sprayen, gaat ook nergens over.

Christ... waar baseer je dat nu op. Dat die gozer niks erg gedaan zou hebben. Dat haal jij zo even uit een kort filmpje op youtube.. Ik vind hem anders behoorlijk abnormaal reageren..

Dit filmpje slaat echt nergens op. Natuurlijk gaat die n*ger tekeer van raak me niet aan. Zou me zelf ook niet echt comfortabel voelen met een groep van 4 popo's om me heen, zeker niet mocht ik een n*ger zijn(niet racistisch bedoeld, maar n*gers worden vaker aangesproken dan blanken, zo merk ik het toch). Als je dan nog es aan m'n jasje beginnen trekken zou ik helemaal para worden. En zeker als er dan nog zo'n oud wijf naar me komt gestormd. Ik ben er zeker van dat dit anders kon opgelost worden..

Perfect verwoord. Ergens moet de politie angst aanjagen vind ik persoonlijk. Maar in de huidige maatschappij wordt er enkel gelachen met de popo. Mooi voorbeeld zijn de jongeren van soms nog maar 13-14 jaar die al beginnen schelden tegen een agent.

Laatst bewerkt:
die rutger van geen stijl is pas een echte mong**l

Dit filmpje slaat echt nergens op. Natuurlijk gaat die n*ger tekeer van raak me niet aan. Zou me zelf ook niet echt comfortabel voelen met een groep van 4 popo's om me heen, zeker niet mocht ik een n*ger zijn(niet racistisch bedoeld, maar n*gers worden vaker aangesproken dan blanken, zo merk ik het toch). Als je dan nog es aan m'n jasje beginnen trekken zou ik helemaal para worden. En zeker als er dan nog zo'n oud wijf naar me komt gestormd. Ik ben er zeker van dat dit anders kon opgelost worden..

.

Wederom,wij zien maar een klein stukje van wat er gebeurt is. Mischien is hij al normaal aangesproken voordat er gefilmpt werd. Als hij rustig zou reageren zou dit waarschijnlijk ook niet gebeuren....

Totale fail. Mijn beste maat werkt bij het opleidingscentrum die ga ik dit even laten zien want dat kan ie leuk als filmpje tijdens de opleiding gebruiken. Dramatisch dit. Of laten lopen die gast of gewoon meteen keidhard neerhalen bij verzet.

Zo, klassiek hoe moet het niet voorbeeld. haha

Ik ken genoeg agenten die het heel anders doen, 5 sec had ie in de boeien gelegen. Wat laten die 4 agenten met zich spelen zeg.

funny shit

``ey wat doe jij nou`` lol Wat een lachertje zeg dat kortharige potje lijkt net een mongooltje.

Laatst bewerkt:
Wat een onzin, daar worden ze toch voor getraind? Je ziet ze proberen zo'n armgreep te doen en denken: nouhou werk eens mee, in de les lukte het zo goed. Het is gewoon een zware faal, wat nou als jij in elkaar gebeukt wordt en deze 5 moeten hem tegenhouden. Ze moeten gewoon niet elke mongol aannemen daarzo.

Denk jij dat het mogelijk is dat ze allemaal een zwarte band halen in karate ofzo? En je kan ook niet van iedereen verwachten dat ze KT gaan doen om 100kg bij 8% te staan, om zo iedereen en alles aan te kunnen.

Sommige redders in het plaatselijke zwembad hier zijn anderhalve meter groot en wegen 40kg. Denk jij dat zij iedereen uit het zwembad kunnen halen? Zag vandaag een vrouw van 150+kg, denk maar niet dat die kleine redder haar uit het zwembad kan krijgen.

Er is een te grote vraag naar politiemensen volgens mij en daarom moeten ze wel hun grenzen verlagen, anders krijgen ze niemand meer binnen in hun korps en is er weer zever omdat er te weinig politie is.

*brabbelt iets over werking van economie...*

OT: Het blijft inderdaad een faal, met 4 zou je die n*ger altijd stil moeten krijgen, maar we leven niet in een perfecte wereld, anders zou ik 1m 90 zijn met 95kg en 5%, toch? :o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven