XXL Nutrition

wat een figuren zeg...

  • Topic starter DVD
  • Startdatum
  • Reacties 155
  • Weergaven 6K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
je moet een drol in een krant doen en vervolgens die krant in de fik steken en dan aanbellen (bij zijn huis natuurlijk). Dan doet ie dus open en gaat ie de fik uittrappen --> okketokke flats flats, poep op de broek!

Daar heeft ie niet van terug hoor, van dat soort kwajongensstreken!
dan moet ik hem nog gaan volgen naar ze huis ook heb wel wat beters te doen dan daar me tijd aan verspillen:P
 
DVD zei:
dan moet ik hem nog gaan volgen naar ze huis ook heb wel wat beters te doen dan daar me tijd aan verspillen:P
btw ik heb patent op okketokke he:P
 
DVD zei:
zou dat helpen denk je? denk dat ie dorgaat totdat ie het een keertje wint

als je hem effe hard genoeg okketokt, zoals dat zo mooi heet :), weet ie niet eens meer wie jij bent
 
LangeMan zei:
als je hem effe hard genoeg okketokt, zoals dat zo mooi heet :), weet ie niet eens meer wie jij bent
dat is idd waar:D ik zie wel hoe het loopt :P
 
wat zijn we allemaal stoer en geweldig!!! oketokken, kleppen, meppen, slaan, gooien, werpen, hakken, matten, beuken. wat een verspilling van energie.

SHUT THE **** UP AND SQUAT!!!!!!!
 
DVD zei:
ik was samen met iemand gaan traienen (heel stuk smaller enzo als mij maar goed) Zijn we bezig met losse gewichten enzo komt er een gozer (jaartje of 18 ofzo) met nog een gozer. Maarja hun kenden elkaar dus en hadden ruzie ofzo (kleine tegen de grote) beetje on eerlijk dus het gesust. Lekker verder getrained en geen aandacht maar aan die dude besteed. Gaan we naar buiten staat ie ons op te w8en met die andre slungel. Wil die knokken... pakte die die vriend van me beet en slaat hem vol in ze gezicht ik kon natuurlijk niet toekijken en heb hem maar een paar okketokken gegeven met ze bijdehandte bek. Ik word zo schijtziek van dat soort figuren ze zijn wat breder als de rest en gelijk denken dat ze alles kunnen maken. (no offence tegen de mede bbers hoor begrijp me niet verkeerd maar het gaat om die bepaalde groep). Bleh wat walg ik van die gasten en die vriend van die gozer maar vragen hoe ik hem neer kreeg (zwarte band 1ste dan kung fu en kickboxen en kempo gedaan dus snelle relfecsen) maar lievber niet dan wel moest het ff kwijt

wow wat een verhaal en als ik je fotos zo zie ech een worlf in schaaps kleren zeg
 
Markywannabee zei:
wow wat een verhaal en als ik je fotos zo zie ech een worlf in schaaps kleren zeg
idd heb nog steeds me snelheid die ik toen had maar dat probeer ik ook bij te houden 2x per week.
 
de bikkeeeeeeeeel
 
DVD zei:
idd heb nog steeds me snelheid die ik toen had maar dat probeer ik ook bij te houden 2x per week.
k*tje hoe doe je dat! 190legpress? wow! ik doe 120! zie er brede uit dan jou ;-) ahahaha
 
Markywannabee zei:
k*tje hoe doe je dat! 190legpress? wow! ik doe 120! zie er brede uit dan jou ;-) ahahaha
heb zware benen? alleen een zwakke enkel :(
 
YEs de eerste waarschuwing en bedreiging is binnen!!! Ze willen ons vrijdag avond opw8en bij de gym met een mannetje of 10-12 om ons op te knappen. Stoere gasten hoor maar dit houd mij er niet van om te gaan trainen :D
 
PM Centaur ff, die woont toch in de buurt. Wordt die knokploeg eindelijk es echt gebruikt! :D
 
mja zou ik kunnen doen maar als ze niet op komen dagen (wat ik dus nogniet zeker weet) is het zonde dat ze gekomen zijn. en ik w8 liever af kijken of ze komen en of ze dan wel wat durven..
 
Echt een briljante discussie dit. Okketokken en cement met de klauwen losbikken, ga zo door lig helemaal dubbel hier :D
 
DVD zei:
YEs de eerste waarschuwing en bedreiging is binnen!!! Ze willen ons vrijdag avond opw8en bij de gym met een mannetje of 10-12 om ons op te knappen. Stoere gasten hoor maar dit houd mij er niet van om te gaan trainen :D

Man, is die gast een kamper ofzo? Sla zijn Pa ook eens immekaar. Misschien kapt ie dan.
 
je moet aan zn tampeloerus beginnen te sabbelen, hij weet niet wat ie meemaakt en vlucht waarschijnlijk met de spreekwoordelijke staart tussen de benen!
 
huckfinn zei:
Man, is die gast een kamper ofzo? Sla zijn Pa ook eens immekaar. Misschien kapt ie dan.
nee is geen kamper hij woont een paar straten verder bij de gym vandaan

@boogie dat laten we over aan de experts(wat ik dus niet ben ;)
 
zielig figuurtje... nu bestaat de kans dat ze daar wel staan. hoe goed je ook bent, 1 tegen 5 is al veel, tenzij je Jet Li heet :D
maar ga gewoon trainen, toon geen interesse, en laat ze eerst uithalen (maar dat wist je al zeker :D)
 
saint zei:
Tja, triest verhaal. Gelukkig is het in de meeste gyms anders. Daar gaat iedereen op een leuke manier met elkaar om.

Sta mij toe om even een stukje te zingen van een bekende blanke zanger (karma voor de eerste die hem noemt):

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me


En nu met zijn allen!!!


Saint? SAAAAAAAAINT!?.. 'tis Michael Jackson. En IK ben de eerste :D
 
Deejay_Spike zei:
zielig figuurtje... nu bestaat de kans dat ze daar wel staan. hoe goed je ook bent, 1 tegen 5 is al veel, tenzij je Jet Li heet :D
maar ga gewoon trainen, toon geen interesse, en laat ze eerst uithalen (maar dat wist je al zeker :D)
dat is iets wat ik morgen dan wel zie. En ik zal dit keer toch wel als eerst uithalen (1 minder van hun is altijd beter:D)
 
Back
Naar boven