AndroidHealthClinic

Wat eten jullie na je training !?

Wat wordt wikipedia toch altijd veel ingezet op dit forum :)

Standaard 3 stukken fruit naar keuze in de blender met whey . En een uurtje later een volwaardige maaltijd

Sorry, ik heb inderdaad de rechte keten structuur over het hoofd gezien en de afstand die de moleculen afleggen. Zit dit zuurstofatoom dubbelgebonden aan het eind van de keten, dan is de verbinding dus een aldehyde en spreken we van een aldose, zit het zuurstofatoom in een recht keten dan spreken we van suiker (Sn(H2O)m

Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat in dit specifieke geval er meer suikers dan kh's in chocomel zitten.

screw u guys!! er zit meer choco dan melk in Chocomel!!!

ik weet niet of jij je anus inzet. Ik doelde meer op de rechtsreeks gekopieerde lappen tekst die weer eens voorbij komen. Plak ze in de searchbalk van google en je komt 9 van de 10 x uit op wikipedia ;)
Je mag al mijn posts door Google heen halen, niks is gecopy paste (tenzij het troll copy pastes waren of citaten).

Kaas/Kwark....

Kwark met havermout en honing

Vaste maaltijd na standaard postworkout supplementen(pepto+dextro)

200gr zoete bataat (zoete aardappel)
200gr kipfilet
200gr groente

Brood, kipfilet, pindakaas of
Havermout, yoghurt / kwark, pindakaas
Eventueel melk, banaan, whey

Oftewel boterhammen, pap, pannenkoek en eventueel een shake.

Uur voor het trainen 2 mueslibollen met pindakaas en 70 gram walnoten (ongebrand en ongezout)
Tijdens het trainen water.
Na trainen 1,5 scoop whey shake en een banaan
Uur daarna kip/vis, groente, pasta/rijst

Shake, even later mijn rijst met vis & groenten of zoete aardappel in de oven met een baguette..
Zolang ik maar m'n carbs & eiwitten heb.

bakkie kwark met een banaan en wat honing

Magere gehakt/vis/kip + bruine rijst + wat groente(in een wrap o.i.d.)

Terug
Naar boven