AndroidHealthClinic

Wat gaat er samen met Trenbolone

rafifaisal

Cool Novice
Waardering
0
Yo,
Ik heb een vraagje over trenbolone.
Vorig jaar had ik dit samen genomen met Sustenon en de resultaten waren goed tot zeer goed.
Maar wat gaat er nu echt echt goed samen met Trenbolone ?
Iemand een goed advies hierover ?

Zoals je dus al zegt Sustanon maar Testosteron enanthaat gaat ook erg lekker.

t3 versterkt de werking van tren elke dag 25 mcg wel nog gewoon die sust of test erbij nemen

Test,Masteron,Tren

Test,Tren,Dbol

Allebij erg lekker. Maar word meestal gewoon genomen samen met test.

ultradrive!!! lekkerrrrrrrrr

Tot in hoeverre geeft T3 een meerwaarde aan trenbolone dan?

Ironically, even though trenbolone is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route.

Anabolic Review Steroid Profile: Trenbolone Acetate - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums

je bent goed bezig de laatste tijd ouwe met die links naar amerikaanse boards

netjes.

teveel vrije tijd ofzo

Ironically, even though trenbolone is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route.

Anabolic Review Steroid Profile: Trenbolone Acetate - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums

Jij hebt het nu over Fina (acetaat) en het topic ging over enanthaat ;) hehehe maar iig bedankt!

Is ouderwetse clen ook goed?

welke dosis ga je nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Wat zou een perfecte cyclus over 4 a 6 weken zijn? Ik plan het met 10 ml Trenbolone en 10 ml Sustanon.
Liefst per week.

Bedankt alvast

heb toch eens rondgekeken maar vind niet echt een kuur in deze combo.
Ik zoek een kuurtje te doen met 250 mg Sustenon, 200 Mg Trenbolone en als nakuur met Nolvadex 20 mg
Graag met de weken of dagen tussen de injecties en hoeveel ik moet injecteren.

deze hoeveelheden gaan niet veel geven denk ik,sust kan je liever ook minstens 2x per week zetten he.als ik van jou was zou ik de sust toch optrekken naar 500.

ja maar wat zou je voor deze hoeveelheden aanraden ?
Vorig jaar gaf dit een goede resultaat.

Terug
Naar boven