MuscleMeat

Wat gaat er vekeerd?

Gast 133695

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
20
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hallo DBB'ers,

Ik ben al vanaf maart aan het cutten, want ik wil graag rond de 10% vet bereiken zodat ik na de zomer vanuit daar weer flink kan gaan bulken. In het begin ging het heel snel, toen ben ik van 77 naar 73 kg gegaan in 1 maand. De rest van de maanden gewoon netjes aan mijn voedingsschema gehouden met 1 cheatmeal in de week (frituur+ijsje of een kapsalon ofs.) maar nu raak ik niet lager in vp%. Mijn vraag was nu aangezien dit toch wel vreemd is of jullie willen controleren of het wel goed zit met mijn voedingsschema etc. want er moet toch ergens een fout zitten??? Mijn onderhoud is 2700 kcal ook heb ik wat foto's erbij omdat ik mijn vp niet kan meten op fitnessjunk.nl schatte ze d.m.v. van mijn middelomtrek 12%, maar ik weet ook dat dit verre van optimaal is. De foto's zijn echt wazig en klote omdat ik ze zelf moest maken van mezelf en het meeste vet zit vooral op mijn bovenrug heb ik het idee.

IMG-20150605-WA0004 - kopie.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

foto1.jpg

100_0145.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het brood wat in mijn voedingsschema zit bevat maar 0,22 gr zout per snee.

Bijlagen

Gewoon lekker clean bulk doen, vet zit prima zo joh!

Gewoon lekker clean bulk doen, vet zit prima zo joh!

Bedankt voor je reactie , maar ik wil sws ook ff wat droger staan deze zomer dus ben niet tevreden met mijn huidige vp. Dit is tevens ook mijn eerste cut in de 2 jaren dat ik train.

Ga ff paar dagjes goed in de zon liggen, lijk je dan sowieso droger (geen grap).

Zon is ver te zoeken nu...

Er is toch nog marge om je cal te verlagen?

Je onderhoud is hoogst waarschijnlijk lager geworden nu je 4kg lichter bent. Ook zul je in het begin van je cut wat vocht en maaginhoud kwijt spelen. Nu je niet meer afvalt zal je voeding dus naar beneden moeten.

Ik ben met IF begonnen wil dit eens proberen. Ik doe 16 uur vasten (22:00 tot 14:00) en 8 uur eten (14:00 tot 22:00). Ik heb net mijn eerste maaltijd op van vandaag. Ik vond het absoluut niet zwaar om te wachten tot 14:00, merkte alleen dat ik wat moe was maar dat is nu weer weg en mijn maag heeft alleen vanmorgen even geknord. Ik had op de een of andere manier niet echt een hongergevoel wat ik wel had verwacht voelde me natuurlijk wel leeg en wat slap.

Terug
Naar boven