XXL Nutrition

Wat heb jij allemaal bereikt

Kaas is groen

Competitive Bodybuilder
Waardering
351
Lengte
1m83
Massa
42kg
Vetpercentage
18%
Wat heb jij allemaal bereikt in je leven en wat hoop je nog te bereiken?

Ikzelf heb in mijn 18 jarige bestaan mijn mavo-diploma gehaald en ik kan 70 kilo bankdrukken. Op zich niet zo'n prestatie, maar als je bedenkt dat ik nog maar anderhalf jaar train is het best netjes. Ook heb ik een paar vrienden die ik alles vertel en heb ik 83 karma punten. Het is me zelfs gelukt om maagd te blijven tot nu toe, wat ik sowieso probeer vol te houden tot na mijn huwelijk.

Ik hoop op een dag een goeie baan te vinden, wat redelijk betaald. Hoeft niet perse leuk te zijn, omdat ik van binnen toch al halfdood ben. Ook hoop ik op een dag mijzelf voort te planten met de vrouw van mijn dromen. En ik hoop binnen 5 jaar 120 te bankdrukken.

460_0___30_0_0_0_0_0_sueno_1.jpg

Wat hebben jullie bereikt en wat willen jullie bereiken? Share your stories.

Ik heb een hogeschool diploma gehaald en heb een leuke vriendin al een paar jaar.

oja en ik heb ook een brutaal lichaam met 50kg spiermassa aan 3% vet.

Ikzelf heb in mijn 18 jarige bestaan mijn mavo-diploma gehaald en ik kan 70 kilo bankdrukken. Op zich niet zo'n prestatie, maar als je bedenkt dat ik nog maar anderhalf jaar train is het best netjes. Ook heb ik een paar vrienden die ik alles vertel en heb ik 83 karma punten. Het is me zelfs gelukt om maagd te blijven tot nu toe, wat ik sowieso probeer vol te houden tot na mijn huwelijk.

Ik hoop op een dag een goeie baan te vinden, wat redelijk betaald. Hoeft niet perse leuk te zijn, omdat ik van binnen toch al halfdood ben. Ook hoop ik op een dag mijzelf voort te planten met de vrouw van mijn dromen. En ik hoop binnen 5 jaar 120 te bankdrukken.

[Link niet meer beschikbaar]

Daar ga je nog op terug komen.

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb 2 jaar geleden 24 x in 24 uur gepoept:)

owja en toen ik 15 was is het me 1 x gelukt met het puntje van me tong me eikel aan te raken..

Niks, meer dan genoeg dus.

lid zijn van dbb.

Nog niets bereikt, maar ik wil multimiljonair worden.

Zal wel lukken. Sowieso is miljonair worden niet heel moeilijk, je moet er alleen wel wat dingen voor op offeren. Multimiljonair is wel wat lastiger.

Dat is waar.. ik zal ook aardig wat op moeten offeren voor mijn doelen.

Ik hoef geen miljonair te worden, al dat geld pff wat moet je ermee he..

Niets wat het melden waard is.

ik heb 2 jaar geleden 24 x in 24 uur gepoept:)

owja en toen ik 15 was is het me 1 x gelukt met het puntje van me tong me eikel aan te raken..
Ik geloof je niet kan nooit 24x op 1 dag of het moeten echt steeds van die kleine drolletjes zijn...

Terug
Naar boven