XXL Nutrition

Wat heb jij allemaal bereikt

Wat ik bereikt heb:
- veter strick diploma :D
- Pieten diploma :D
- A & B Zwem diploma :D
En dat me moeder nu een pizza voor mij gaat halen + een bakje met extra kip erbij beat that guys !

Ik heb weinig bereikt, op de meeste vlakken vrij hard gefaalt.

Ik wil graag ooit het ultieme geluk bereiken.

Ik laat het je weten als ik erachter ben.

gepijpt worden als ik aan het schijten ben

Ik hoef minder vaak af te stappen van de vuilnis wagen, relaxed toch?

Heb jij werkelijk helemaal geen doel, wens of droom? Aan de hand van soortgelijke berichten heb je al vaker de indruk gewekt niets te hebben met navolgen van grote dromen, levenswensen of een groter streven. Over idealisme heb je je ook al meerdere malen gezegd niets mee te hebben. Is dit iets dat je werkelijk voor de volle 100% zo voelt of is er stiekem iets waar je van droomt, waar je gevoelig voor kan zijn maar eigenlijk niet haalbaar acht of je niet de moeite waard vindt om het na te streven?

Puur uit nieuwsgierigheid, soms komt het zelfs enigszins teleurgesteld over. Er is niets zo menselijk als trots, nastreven van persoonlijke eer, glorie.. ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die totaal geen last hebben van dat soort driften, ook al was het maar in geringe of weggestopte mate.

Het internet is te klein om daarover uit te wijden. Helaas, maar misschien zal ik het in de toekomst aan jullie kunnen mededelen. :)

:roflol::roflol:

Heb nog niets bereikt eig, m'n diploma middelbaar en muziek, dat is alles. O ja en m'n rijbewijs :cool:
Wil wel nog een aantal persoonlijke zaken bereiken, zoals m'n pianotechniek verbeteren en me verdiepen in de filosofie van Nietzsche, om daarna uit te groeien tot een wereld op zichzelf, m'n eigen god te zijn, schepper - wetgever - danser.

Maatschappelijke verwervingen (diploma's enz) vind ik persoonlijk niet belangrijk, is enkel handig om werk te vinden en zo. Maar hecht ik er eig geen waarde aan.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit een kaart gekregen van EricaR

Heb de top van gunung Rinjani bereikt.

Ik heb (nog) niet zo veel bereikt.. :(

Terug
Naar boven