MuscleMeat

Wat heb jij allemaal bereikt

Mijn doel was om een lijn te snuiven van lekkere reet. Enkele weken terug gelukt!!!

ik heb daarnet een ontzettende drol gedraaid waar ik best trots op ben

ik had na 6 jaar me eerste karmakroontje...en Big T draaide op die dag alle karma terug naar nul :treuren::mad:

niks, alles wat ik "bereikt" heb komt door geluk en niet door hard werken

Het is gelukt de zuigeling in mezelf te koesteren die gewoon zegt waar het op staat.

16 jaar train half jaar en ik kan 55 kg bankdrukken lijkt me redelijk toch ?

maar is dat maagd ding serieus ??

Heb nog niet veel bereikt :( . Werk dagelijks in de steigerbouw, van 7 tot 3. Als ik thuis kom ben ik helemaal naar de klote vaak, train dan wel maar beetje p*ssy.. Verder geen opleiding of een diploma behaald. Je zou mij een Epic Fail kunnen noemen.

Maarjaaa die moeten er ook zijn he :D

Heb nog niet veel bereikt :( . Werk dagelijks in de steigerbouw, van 7 tot 3. Als ik thuis kom ben ik helemaal naar de klote vaak, train dan wel maar beetje p*ssy.. Verder geen opleiding of een diploma behaald. Je zou mij een Epic Fail kunnen noemen.

Maarjaaa die moeten er ook zijn he :D

Het schoot heel even door me hoofd toen ik je reactie las. ;)

• Topic Starter Topic Starter
16 jaar train half jaar en ik kan 55 kg bankdrukken lijkt me redelijk toch ?

maar is dat maagd ding serieus ??

Ja, alles wat ik op DBB neerzet is bloedserieus. Is ook best wel iets om trots op te zijn lijkt me. Denk niet dat veel mensen de verleiding kunnen weerstaan en het mij nadoen.

ik faal en heb gefaald in ieder front behalve vechten. misschien ooit tegenover Kimbo in de kooi staan?

Genoeg.

Maar een min of meer illustere eer gaat toch wel uit naar 14.000+ posting op een blauw/wit scherm, dat eigenlijks niet meer is dan een verzameling minuscule gemagnetiseerde onderdelen van een harde schijf die ergens in weet-ik-veel rondjes draait in een of ander rek.

Terug
Naar boven