AndroidHealthClinic

Wat heb jij allemaal bereikt

:Dik ben blank geboren:D

Heb jij werkelijk helemaal geen doel, wens of droom? Aan de hand van soortgelijke berichten heb je al vaker de indruk gewekt niets te hebben met navolgen van grote dromen, levenswensen of een groter streven. Over idealisme heb je je ook al meerdere malen gezegd niets mee te hebben. Is dit iets dat je werkelijk voor de volle 100% zo voelt of is er stiekem iets waar je van droomt, waar je gevoelig voor kan zijn maar eigenlijk niet haalbaar acht of je niet de moeite waard vindt om het na te streven?

Puur uit nieuwsgierigheid, soms komt het zelfs enigszins teleurgesteld over. Er is niets zo menselijk als trots, nastreven van persoonlijke eer, glorie.. ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die totaal geen last hebben van dat soort driften, ook al was het maar in geringe of weggestopte mate.

Simpelweg ver verheven boven alle aardse beslommeringen he Klaas, hahaha.

Heb jij werkelijk helemaal geen doel, wens of droom? Aan de hand van soortgelijke berichten heb je al vaker de indruk gewekt niets te hebben met navolgen van grote dromen, levenswensen of een groter streven. Over idealisme heb je je ook al meerdere malen gezegd niets mee te hebben. Is dit iets dat je werkelijk voor de volle 100% zo voelt of is er stiekem iets waar je van droomt, waar je gevoelig voor kan zijn maar eigenlijk niet haalbaar acht of je niet de moeite waard vindt om het na te streven?

Puur uit nieuwsgierigheid, soms komt het zelfs enigszins teleurgesteld over. Er is niets zo menselijk als trots, nastreven van persoonlijke eer, glorie.. ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die totaal geen last hebben van dat soort driften, ook al was het maar in geringe of weggestopte mate.

Het totale niks, het mooiste wat er is. Ik leef gewoon, grote doelen nastreven leidt hooguit tot frustraties. Of je moet net de mazzel hebben dat je een gesteld doel haalt, voor de meesten blijft het een zinloze bezigheid om op jacht te gaan naar het hogere.

Ben overigens trots genoeg, dat kan je ook zijn zonder dat je iets wil bereiken. Eer en glorie kan me verder gestolen worden.

Het totale niks, het mooiste wat er is. Ik leef gewoon, grote doelen nastreven leidt hooguit tot frustraties. Of je moet net de mazzel hebben dat je een gesteld doel haalt, voor de meesten blijft het een zinloze bezigheid om op jacht te gaan naar het hogere.

Ben overigens trots genoeg, dat kan je ook zijn zonder dat je iets wil bereiken. Eer en glorie kan me verder gestolen worden.

ik wou dat ik die ingesteldheid had
:(

382875182.jpg

* dartskoning 2007 van "ons huis" te Zaventem
* veelneuker
* en ik denk wel dat ik vrienden en familie kan entertainen, waar ik ook veel troost uit put.

Ik heb nu al minstens 1 ton kwark gegeten sinds ik train.

Niet veel wat ik aspireer, maar hopelijk ooit wat carrieres kapotmaken :D

Mijn domein geconverteerd tot waterstof, proper adem werk en cognitieve initiatie. Na de meta programmering, terug in de object geörienteerde wereld afwachtend op het einde van mijn tijd.

Ik heb niks bereikt in dit leven. Zal dat nooit doen ook.

bereikt niet veel, maar ben tevreden met wat ik heb en men vriendin.
wat ik nog wil 1 of 2 kindjes en huis met een tuin en een hond.

Mooi toch?

me recordkarper gevangen vorige zomer...41 pond:D

mijn voorbeeld :heart:

Ach, hij is niet de enige. Hoe ouder ik word, hoe meer ik gelukkig ben met steeds kleinere dingetjes. Waar ik me eerst nog zorgen maakte over inkomen, ben ik nu gewoon oprecht gelukkig van een lekkere maaltijd. En dan thuis, niet per se in een restaurant. Sterker: de meeste dure restaurants vallen me erg tegen.

Waar ik vroeger een Rolls wilde, heb ik nu (alweer) de auto weggedaan en een fiets gekocht. Want word ik gelukkig van een stuk staal en plastic? Nee. Oppervlakkig blij misschien wel even, maar gelukkig zijn is heel iets anders. Geluk werkt door in je hele wezen. Blijheid is natuurlijke XTC: het komt en gaat, en is alleen leuk zolang het werkt.

Wel heb ik nog een ideaal voor ogen: een kleine, zelfvoorzienende boerderij ergens heel rustig. Want dat is het enige dat mij weleens ongelukkig maakt: andere mensen. L'enfer, c'est les autres. Mijn vrouw uitgezonderd.

ik heb niet belangrijke dingen behaald, (diploma en werk al is het maar een jaar contract)

maar, lief, coïtus (hé 1/4 dertigers is maagd volgens hln.be), eigen huis, doel in je leven,....

kben 14kilo bijgekome sinds kben begonne met bb, maar of dat een achievement is :dunno:

Terug
Naar boven