Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou mezelf over 7 jaar toonbaar willen maken en dat ik ook als het bloedje heet is zonder shirt buiten durf rond te wandelen zonder als een schemiel er uit te zien
verder wil ik me leven als vrijwilleger rond gaan en wil ik graag reizen ik wil veel landen bezoeken en veel verschillende culturen zien en met mijn trainingen probeer ik te bereiken wat ik altijd al wou en dat is de 65kg halen,
Dan heb ik waarschijnlijk een VWO diploma op zak en ga ik lekker naar de Uni.
Voor het eerst in 3 jaar tijd heb ik het terug voor elkaar gekregen een bedrag van 1000€ op mijn rekening te staan hebben. Omdat ik maar een werkloosheidsuitkering geniet van 270€ per maand vind ik dit een hele prestatie.

Goeie bump
OT: Nog niet veel bereikt in me leven. Van de zomer is dat wel anders hoop ikDan heb ik waarschijnlijk een VWO diploma op zak en ga ik lekker naar de Uni.
Oja heb me brommerrijbewijs, telt dat ook ?![]()
Voor het eerst in 3 jaar tijd heb ik het terug voor elkaar gekregen een bedrag van 1000€ op mijn rekening te staan hebben. Omdat ik maar een werkloosheidsuitkering geniet van 270€ per maand vind ik dit een hele prestatie.

Mssch is werken een optie?
OT:Zoveel maar toch te weinig...
Nu als doel stellen elk jaar 1000 euro bij te sparen op deze manier? Ambitieuze shit![]()
, idd, daar gaan we op z'n minst voor, vind ik ook. 
Ik heb dit weekend het getal van 70 bed partners bereikt... En na 4 weken eindelijk eens klaar gekomen.
edit: Ik had liever 1 goede eigenlijk