AndroidHealthClinic

Wat heb jij allemaal bereikt

Ik ben een firestarter en behoorlijk twisted.

Ik zou mezelf over 7 jaar toonbaar willen maken en dat ik ook als het bloedje heet is zonder shirt buiten durf rond te wandelen zonder als een schemiel er uit te zien
verder wil ik me leven als vrijwilleger rond gaan en wil ik graag reizen ik wil veel landen bezoeken en veel verschillende culturen zien en met mijn trainingen probeer ik te bereiken wat ik altijd al wou en dat is de 65kg halen,

Ik zou mezelf over 7 jaar toonbaar willen maken en dat ik ook als het bloedje heet is zonder shirt buiten durf rond te wandelen zonder als een schemiel er uit te zien
verder wil ik me leven als vrijwilleger rond gaan en wil ik graag reizen ik wil veel landen bezoeken en veel verschillende culturen zien en met mijn trainingen probeer ik te bereiken wat ik altijd al wou en dat is de 65kg halen,

Goeie bump :thumbup:

OT: Nog niet veel bereikt in me leven. Van de zomer is dat wel anders hoop ik :) Dan heb ik waarschijnlijk een VWO diploma op zak en ga ik lekker naar de Uni.

Oja heb me brommerrijbewijs, telt dat ook ? :)

geen ene t*ring en toch heb ik het voor elkaar, beat that.

antwoord op titel: duizenden dingen,
heb ik doelen? nee.

Voor het eerst in 3 jaar tijd heb ik het terug voor elkaar gekregen een bedrag van 1000€ op mijn rekening te staan hebben. Omdat ik maar een werkloosheidsuitkering geniet van 270€ per maand vind ik dit een hele prestatie.

ik heb op dbb gepost :)

Voor het eerst in 3 jaar tijd heb ik het terug voor elkaar gekregen een bedrag van 1000€ op mijn rekening te staan hebben. Omdat ik maar een werkloosheidsuitkering geniet van 270€ per maand vind ik dit een hele prestatie.

Mssch is werken een optie?;)

OT:Zoveel maar toch te weinig...

Goeie bump :thumbup:

OT: Nog niet veel bereikt in me leven. Van de zomer is dat wel anders hoop ik :) Dan heb ik waarschijnlijk een VWO diploma op zak en ga ik lekker naar de Uni.

Oja heb me brommerrijbewijs, telt dat ook ? :)

Ik ga volgend jaar na vwo naar hbo ^^ lekker chill (eerst ff slagen natuurlijk)

Enige wat ik heb bereikt in m'n leven zijn m'n massive guns... :(

Nu als doel stellen elk jaar 1000 euro bij te sparen op deze manier? Ambitieuze shit :p

Een rijke vriendin gevonden

Laatst bewerkt:
Niks, ben weer eens ontslagen. Een prestatie kan je het niet echt noemen.

Ik hoop nog steeds het ultieme geluk te vinden.:)

Een schop onder je kont, 23 jaar en gewoon het leven aan je voorbij laten gaan? Als je geen zin hebt om te gaan werken, begin dan met een nieuwe studie ofzo.

pfoe dat lijkt me ook heerlijk, nooit meer werken..
Helaas is 270 euro bij mij in een week op aan alleen al voeding voor die week.

Ik kan terwijl ik mijn riem om heb en mijn broek aan heb toch mijn bal boven mijn broek halen. Zo heb ik dus mijn bal uit mijn broek en kijken mensen je gek aan.

Voor de rest heb ik eigenlijk nog nooit iets bereikt.

lazy bastard

Ik heb dit weekend het getal van 70 bed partners bereikt... En na 4 weken eindelijk eens klaar gekomen.

edit: Ik had liever 1 goede eigenlijk

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven