Idd, een man kan helemaal geen kinderen krijgen!Uh what?? Over een jaar 2 kinderen op de wereld zetten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, een man kan helemaal geen kinderen krijgen!Uh what?? Over een jaar 2 kinderen op de wereld zetten![]()
Nog niets bereikt in mijn leven tot nu toe. Ik heb wel enkele abstracte doelen op vlak van powerlifting en verder wil ik mijn diploma halen. Doelen op lange termijn zijn niet meer aan mij besteed. Als ik nog leef binnen enkele jaren zal het al goed geweest zijn.
"Klaaswitz" stop de spam! ga jezelf eens nuttig maken, en help je moeder met de afwas.
Z'n zaad balletjes maken niet voldoende semen aan, dan weet je dan ons mannelijk brein vervalt in de neiging tot het creëren van dualiteit om te pogen de eigen hegemonie te laten zegevieren.

Doe je even rustig aan Marky.
Doe ik ook, maar dan voor voor zij die nietsvermoedend nog steeds de simulatie leven zonder de kennendheid van de artificiële encryptie welke het domein van verdichting bij een houd. De voortstuwing om daarbinnen uitvoeringen te bewerkstelligen rust dankzij ingenieuze karakters op een kunstgreep die niet eens verborgen hoef te worden gehouden, het wordt door de zwerm dankzij integrale absentie van hun autonomie immers nimmer gelooft.
---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------
bijeen houdt
Uh what?? Over een jaar 2 kinderen op de wereld zetten![]()