XXL Nutrition

Wat heb jij allemaal bereikt

Nog niets bereikt in mijn leven tot nu toe. Ik heb wel enkele abstracte doelen op vlak van powerlifting en verder wil ik mijn diploma halen. Doelen op lange termijn zijn niet meer aan mij besteed. Als ik nog leef binnen enkele jaren zal het al goed geweest zijn.

Nog niets bereikt in mijn leven tot nu toe. Ik heb wel enkele abstracte doelen op vlak van powerlifting en verder wil ik mijn diploma halen. Doelen op lange termijn zijn niet meer aan mij besteed. Als ik nog leef binnen enkele jaren zal het al goed geweest zijn.

Als je nog leeft binnen enkele jaren..? Ben je HIV-besmet of ben je aan de drugs?

Wat een optimisme ook hier op DBB.

Ontopic:

Ik heb mijn HBO-diploma bijna gehaald, heb een lieve vriendin, een grote vriendenkring en een goed fysiek. Ik ben dus zeer tevreden met hetgeen wat ik bereikt heb.

Ik pinkte een traantje wegh.

Doe ik ook, maar dan voor voor zij die nietsvermoedend nog steeds de simulatie leven zonder de kennendheid van de artificiële encryptie welke het domein van verdichting bij een houd. De voortstuwing om daarbinnen uitvoeringen te bewerkstelligen rust dankzij ingenieuze karakters op een kunstgreep die niet eens verborgen hoef te worden gehouden, het wordt door de zwerm dankzij integrale absentie van hun autonomie immers nimmer gelooft.

• Like
Waarderingen: Sigi
En jij, ongeschoren 30ér met gedwongen onthouding, gaat vanaf vrijdag een traject in voor de eerste fase van een ontslag procedure. Centrum-rechts zal je eens een proteine poepie laten ruiken.

"Klaaswitz" stop de spam! ga jezelf eens nuttig maken, en help je moeder met de afwas.

Baas K zegt het

die openingspost...:roflol::roflol::roflol:
veel succes nog in je verdere leven:wanker:

Ik ben ook boos op Klaaswitz omdat hij zich nog niet heeft ontfermt over mij net als een echte vader zou doen om mijn lullige bestaan enigszins te verlichten.

Z'n zaad balletjes maken niet voldoende semen aan, dan weet je dan ons mannelijk brein vervalt in de neiging tot het creëren van dualiteit om te pogen de eigen hegemonie te laten zegevieren.
:rolleyes::rolleyes: Doe je even rustig aan Marky.

Nog stoïcijnser dan ik al ben?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Doe ik ook, maar dan voor voor zij die nietsvermoedend nog steeds de simulatie leven zonder de kennendheid van de artificiële encryptie welke het domein van verdichting bij een houd. De voortstuwing om daarbinnen uitvoeringen te bewerkstelligen rust dankzij ingenieuze karakters op een kunstgreep die niet eens verborgen hoef te worden gehouden, het wordt door de zwerm dankzij integrale absentie van hun autonomie immers nimmer gelooft.

bijeen houdt

:roflol:

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

bijeen houdt

Marky, de man die de meeste dure woorden op dbb kent en gebruikt in pure niet te bevatten woordenbrij, maar tegelijkertijd spelfouten aan de lopende band maakt die mijn nichtje van 9 wel goed zou tikken.

een eigen autohandel met een mooie vrouw met huisje boompje poesje, lucky me

Terug
Naar boven