AndroidHealthClinic

Wat heeft bodybuilding jou gebracht behalve een beter fysiek?

Rhodro

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m73
Massa
64kg
Vetpercentage
10%
Hallo allen

Ben zelf nog niet zo'n topic tegen gekomen, misschien wel leuk om te horen wat bodybuilding anderen heeft gebracht, behalve dan een mooier fysiek?

Als aftrap:
Ik had zelf al enkele jaren last van slijmbeursontsteking verschijnselen in mijn rechterknie. Ik kreeg dan spontaan pijn in mijn knie en door hem dan te bewegen wordt het iets minder. Sinds ik aan krachttraining doe heb ik nooit meer last van die knie. Dus al die mensen die denken dat squatten slecht voor je knieën is, boem!

Ook had ik wel vaker dat als ik lang op een stoel zat, dat het in de buurt van mijn staartbotje enorm pijn ging doen. Ook nooit meer last van sinds ik aan krachttraining doe. Sterkere spieren voorkomen veel kleine rottigheden :)

En jullie?

Ik heb veel kennis opgestoken over het menselijk lichaam :)

Heel veel meer kennis en ook wat meer zelfvertrouwen.

zelfvertrouw,zelfbeheersing,Geduld,Kennis over voeding
en nog meer tchiks F*cken:D

Kennis van voeding, menselijk lichaam,...
Zelfvertrouwen en discipline

In principe nog helemaal geen fl**ker. Behalve de wil om gigantisch groot te worden en een paar goede vriendschappen.

Discipline die ik eerst niet had.

Minder rugpijn door deadlift en andere rugoefeningen.

Leren eten + betere houding.

Discipline, beter zelfbeeld, meer zelfverzekerd, betere coïtus...

Maar daarnaast ook een lichte obsessie met eten (niet dat het heel erg is)
Kan niet meer ongestoord een saucijzenbroodje eten, of een zak chips, frisdrank...bier.
Er is altijd schuldgevoel.

wat al gezegd is, meer kennis over lichaam & voeding, toch ook wel meer aandacht van de vrouwen, grotere vriendenkring

Grote bek, blessures, veel meer kracht en attitude.. doe meer aan kt en niet bb.

1m82 123kg -

Kloppen die stats en wat is ongeveer je vp? Als het klopt ben je wel een ****ing monster.
Geen flauw idee heb een vage weegschaal, de ene keer is het 20% dag later 23%. Ik vind het wel meevallen, zie hier mensen die rond de 150 kg wegen, dan voel ik me anders erg klein.

Zelfvertrouwen discipline, en verliefdheid op mezelf als ik in de spiegel kijk dat is toch wel het voornaamste :heart:

p*ssy

Veel meer kennis over eten en lichaam.
Meer zelfvertrouwen

-Chicks die me diggen.
-Respect van de mannen in de gym (Keek er altijd zo tegen op.. leuk om dan in eens een van hen te zijn :D)
-Een nog ouder uiterlijk.
-Eindelijk een hobby en doel in het leven gevonden.

Zullen er vast nog wel meer zijn die ik vergeten ben te noemen.

Geen flauw idee heb een vage weegschaal, de ene keer is het 20% dag later 23%. Ik vind het wel meevallen, zie hier mensen die rond de 150 kg wegen, dan voel ik me anders erg klein.

Met een weegschaal vet % meten is zo nauwkeurig als je gewicht wegen terwijl je op de weegschaal springt.

Terug
Naar boven