AndroidHealthClinic

Wat info trenace

vooruitdanmaar

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Deze zomer zou ik mij eens aan tren ace willen wagen in combi met test E,var en igf.

Ik heb echter nog enkel vraagjes :

- heeft het zin om langer dan 6 weken te gebruiken?
- ideale dosering voor 1ste x tren (lees dit als zo laag maar effectief mogelijk)
- gaat dit door een naald van 0.6?

Deze zomer zou ik mij eens aan tren ace willen wagen in combi met test E,var en igf.

Ik heb echter nog enkel vraagjes :

- heeft het zin om langer dan 6 weken te gebruiken?
- ideale dosering voor 1ste x tren (lees dit als zo laag maar effectief mogelijk)
- gaat dit door een naald van 0.6?

heeft wel zin om langer te gebruiken alleen moet je wel vaker prikken of eerst enanthate zetten en dan acetate alleen vind acetate tog lekkerder weet niet hoeveel kuur ervaring je hebt als je veel kuur ervaring hebt zou ik 150mg eod zetten gaat ook goed door een 0,6 naald..ik zou het niet stacker met var maar is maar net wat je doelstelling is

greetz

@steroidman,
Weleens van interpunctie gehoord?

@vooruitdanmaar.
Je kan beter test prop inplaats van test e pakken als je toch al korte esters gebruikt. Aangezien dit je eerste keer tren ace is, zou ik beginnen op 75 a 100mg EOD en die anavar zou ik eruit laten, aangezien je anders 2 middelen gebruikt die prolactine gyno kunnen opwekken.

idd heerlijke combi

• Topic Starter Topic Starter
Goed dan laat ik de var vallen maar test E blijft omdat na dit kuurtje ik ga blijven op 250Ew als een soort HRT.

@steroidman,
Weleens van interpunctie gehoord?

@vooruitdanmaar.
Je kan beter test prop inplaats van test e pakken als je toch al korte esters gebruikt. Aangezien dit je eerste keer tren ace is, zou ik beginnen op 75 a 100mg EOD en die anavar zou ik eruit laten, aangezien je anders 2 middelen gebruikt die prolactine gyno kunnen opwekken.
we zijn niet allemaal volmaakt bro ;) komt gewoon door de haast

Terug
Naar boven