MuscleMeat

wat is een goed supplement voor spiermassa?

flashteck

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Dag iedereen,

Ik wil graag terug wat supplementen gaan bestellen waaronder wat proteïne Shakes en bcaas. Nu zou ik graag voor het eerst eens een supp kopen/testen dat meer spiermassa zou creëren en geen vet doet bijkomen.
Aangezien ik hier niet im thuis ben in wat goede en slechte producten zijn wil ik graag jullie mening. Liefst een product dat op korte termijn werkt.

Kom alstublieft niet af met ' gezonde levensstijl en trainen'. Wil gewoon eens wat nieuws ontdekken :)

Dank bij Voorbaat !

Net zoveel vreten tot dat je 500 kcal boven je onderhoud komt.

Aan de hand van je bericht zou ik je aanraden om je eerst wat meer te verdiepen in voeding. Als je dat helemaal onder controle hebt ga je dan verdiepen in supplementen. Vraag je dan de vraag, waar zou mijn supplement mij bij moeten helpen wat ik met een goede dieet niet kan.

Alsjeblieft, ik heb je weer wat geld bespaart.

500 mg test e ew voor 10 weken

Dag iedereen,

Ik wil graag terug wat supplementen gaan bestellen waaronder wat proteïne Shakes en bcaas. Nu zou ik graag voor het eerst eens een supp kopen/testen dat meer spiermassa zou creëren en geen vet doet bijkomen.
Aangezien ik hier niet im thuis ben in wat goede en slechte producten zijn wil ik graag jullie mening. Liefst een product dat op korte termijn werkt.

Kom alstublieft niet af met ' gezonde levensstijl en trainen'. Wil gewoon eens wat nieuws ontdekken :)

Dank bij Voorbaat !
Aan het vetgedrukte deel merk ik dat je nog niet met een juiste blik naar supplementen kijkt. Je lijkt een supplement te zien als een middel dat los van andere factoren je spiermassa zal doen toenemen. Zelfs anabole steroïden kunnen dat niet. De toename van spiermassa is het gevolg van een combinatie van factoren, waarin supplementen normaal gezien slechts een bescheiden rol spelen.

Daarom hameren we hier altijd eerst op die belangrijke factoren zoals voeding, training en rust.

Nu, als je supplementen gaat nemen moet je eerst goed begrijpen waarom je ze gaat nemen. Eerst en vooral zijn er geen wondermiddelen, dus verwacht ook geen wonderen. Elke aankoop moet je kunnen verantwoorden, anders is het vaak weggegooid geld.

Wij zouden je hier makkelijk een lijstje van interessant klinkende producten kunnen geven, maar de vraag is of je daar écht mee geholpen bent, of alleen wat geld kwijt bent.

Supplementen die helpen bij het aankomen zijn o.a. weightgainers, whey, creatine. Zoals gezegd eerst kijken of je de belangrijkste factoren van je BB-programma nog kan verbeteren voor je je winkelmandje gaat volgooien met supps. Kijk vervolgens naar wat werkt en voeg het op een zinvolle manier toe aan je voedingsschema.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt BIG T !

Ik neem al whey perfection. Ik gebruik ook BCAAs en heb creatine gebruikt.

Ik zou gewoon graag willen dat mijn spieren er voller uitzien en niet vetter, want door creatine zouden men spieren er voller uit moeten zien maar ik vind mezelf er dan net weer vetter uitzien.

Bedankt BIG T !

Ik neem al whey perfection. Ik gebruik ook BCAAs en heb creatine gebruikt.

Ik zou gewoon graag willen dat mijn spieren er voller uitzien en niet vetter, want door creatine zouden men spieren er voller uit moeten zien maar ik vind mezelf er dan net weer vetter uitzien.

Komt vanzelf, en die whey perfection zou ik links laten liggen daar krijg je aids van.

Ik heb ooit eens na een schoolreisje in een of ander hostel legit t*ring opgelopen, ik was in no-time 6kg vocht kwijt. Alleen was dit hoofdzakelijk bloed dat ik uitkotste.

10/10 would recommend.

haha, in plaats van kip koop je een supp met de stoerste verpakking, je neemt het , ga vervolgens trainen met whatsapp en facebook op je telefoon open, veel rusten tussen sets, en massa pakken maar! En vergeet niet 1 halve herhaling te doen met benchpress!

haha, in plaats van kip koop je een supp met de stoerste verpakking, je neemt het , ga vervolgens trainen met whatsapp en facebook op je telefoon open, veel rusten tussen sets, en massa pakken maar! En vergeet niet 1 halve herhaling te doen met benchpress!

dit schema gebruik ik nu al 1 maand maar je moet ook max 200 ml water op een dag drinken en neit vergeten dat je 0,3 gram eiwitten per lichaamsgewicht moet doen voor max grow

wow dat doe ik altijd, werkt echt super! Maak de gainz van me leven :)

De spammers zijn er weer! :) Goede toevoeging Kenny... gadverdamme zeg, wat erger ik me aan al die fanboys altijd. Wat Big T zegt, moet je doen. Geen dure en gekke fancy shakes, maar gewoon flink en goed eten. Als je je daarin verdiept hebt, een goede basis gelegd hebt, kun je wanneer het dan nog niet lukt, kijken voor supplementen. Tot die tijd zoveel mogelijk op eigen kracht (=moeite doen om via vast voedsel zoveel mogelijk juiste bouwstenen binnen te krijgen). Goodluck!

De spammers zijn er weer! :) Goede toevoeging Kenny... gadverdamme zeg, wat erger ik me aan al die fanboys altijd. Wat Big T zegt, moet je doen. Geen dure en gekke fancy shakes, maar gewoon flink en goed eten. Als je je daarin verdiept hebt, een goede basis gelegd hebt, kun je wanneer het dan nog niet lukt, kijken voor supplementen. Tot die tijd zoveel mogelijk op eigen kracht (=moeite doen om via vast voedsel zoveel mogelijk juiste bouwstenen binnen te krijgen). Goodluck!

+1.
Stop even met mensen opnaaien om een beetje geld te verdienen.:rolleyes:
Die supps gaan het verschil niet maken, al helemaal niet zonder fatsoenlijk voedingsschema.

gewoon vast voedsel, geen supps brengen massa ;) helpt alleen

Pindakaas is het beste voor spiermassa!

Terug
Naar boven