Fitness Seller

wat is een goede kuur om vet% te verlagen

Jah, je wordt "droger", maar dan ga je niet van 16% naar 10% ofzo hé. Ik denk dat de TS wel bedoelt echt droog te worden, dus te gaan cutten en daarvoor heb je wel zowiezo hoe dan ook(kuren of niet) een strikt dieet en cardio nodig..

Je kan wel degelijk een beetje droger worden, maar volgens mij vergeten de meesten hier dat het zijn eerste kuurtje is en dat die niet meteen van alles met elkaar moet gaan stacken.

Ik zou gewoon die test enanthaat zetten, en vervolgens met voeding op je onderhoudsniveau gaan zitten en alles wat je dan doet met cardio is vervolgens vetverbranding. Maar verwacht niet dat je je eerste kuurtje optimaal kan benutten want daarvoor moet je denk toch wel 500calorieeen boven je onderhoudsniveau gaan zitten, om goed veel massa aan te zetten. Sowieso is 250mg niet zo veel dan kan je nog beter 375zetten. Dan zit je nog niet op die 500 maar is het toch iets meer als 250.

al die cardio bullshit. Gwoon krachtraining en je voeding daarmee in balans brengen. Als je groter word verbrand je al vet door naar de tv te kijken.

En wrom doet iedereen dan aan cardio? Zelfs de pro's??

Beetje bullshit wat je hier vertelt. Je hebt cardio gewoon nodig om je vet te verbranden. De meeste van ons wil dat binnen een redelijke tijd doen, dus cardio is echt wel een must.

Je voeding bepaalt in hoeverre je vet verliest, dit uiteraard gecombineerd met cardio en krachttraining. Verder heb je middelen die je verbranding stimuleren. De aas zorgt alleen voor meer hardheid en behoud van massa.

Jah, je wordt "droger", maar dan ga je niet van 16% naar 10% ofzo hé. Ik denk dat de TS wel bedoelt echt droog te worden, dus te gaan cutten en daarvoor heb je wel zowiezo hoe dan ook(kuren of niet) een strikt dieet en cardio nodig..

Ik kwam onbedoeld hartstikke ripped uit een BULKkuur test prop + winny, zonder enige vorm van cardio.

waarom , geen idee. verkeerd trainen wellicht.
Meer reps met minder gewicht is effectiever dan cardio. En dat kun je ook een uur achter elkaar doen en je word nog wat sterker ook. Middelen die je verbranding stimuleren is allemaal troep en als je het weleens gebruikt heb weet je dat. Zweten, trillen nee niks voor mij.

waarom , geen idee. verkeerd trainen wellicht.
Meer reps met minder gewicht is effectiever dan cardio. En dat kun je ook een uur achter elkaar doen en je word nog wat sterker ook. Middelen die je verbranding stimuleren is allemaal troep en als je het weleens gebruikt heb weet je dat. Zweten, trillen nee niks voor mij.

Hij traint op massa dus dan moet je niet meer herhalingen gaan doen. Geen last van trillen. En als je niet tegen zweten kan moet je ook niet gaan sporten.:D

Ik ga ook voor massa maar ipv op de fiets zitten of zo'n ander vaag apparaat ga ik bijv licht buikoefeningen doen of benen. Je weet wel de grote groepen. En dan op 40% van wat ik kan. Dat doe ik een dag na de krachttraining en 2 dagen voordat die spieren weer echt aan de beurt komen. Maar ga vooral je gang, ik vind het niks.
Jij hebt mij nooit geroken als ik zweet lees ik;)

Misschien heb je cardio nodig voor je conditie?

Ik voel mij veel fitter wanneer ik 1 keer per week cardio pak. Ook je weerstand verhoogt en nog tal van andere gezondheidsredenendie die meespelen!

Cardio hoort er gewoon bij...

Dan ben je denk ik een van de weinigen die dit heeft, en sowieso vind ik test prop en winny nou niet echt de middelen om te bulken.

Met 6000 Kcals kan je er prima mee bulken, dat heeft de weegschaal mij bewezen. Dat ik daarnaast ook nog eens droger werd is mooi meegenomen en kan ik moeilijk wijten aan een uitzonderlijke reactie op AAS. Denk dat de geweldige beginners/bulk kuur deca+test me beroerde resultaten had opgeleverd.
Enige verklaring die een mogelijk afwijkend resultaat kan verklaren is dat ik niet volgens zo'n gay split train die je in deze sectie nog vaak tegenkomt. (het is niet mijn bedoeling daar een discussie over aan te zwengelen!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

a.s als testosteron. primo, masteron, en tren (?), kan een ondersteunde functie hebben in het droger worden, maar als je hoog in vet% zit dan zul je er nauwelijks iets van merken imo.

Terug
Naar boven