Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
140 minimaal, want bij 120 hoor je precies zo'n geluidje waar je zo duf van word.

Dat argument is na een verhoging van de max snelheid ook weer van stal te halen. (het gaat immers om de overschrijding van de max snelheid, dat dat 120 per uur is, doet er niet zoveel toe. Als die 180 was, zou je op tijd komen door 200 te rijden)
Persoonlijk zou ik zeggen 100 per uur. Mbt tot Nederland betekent dat 40 min meer reistijd op zo'n beetje de langst mogelijke autorit. (400 km) En dan ga je uit van het zeer onwaarschijnlijke (onmogelijke) scenario dat je constant met de max. snelheid beweegt.
En ook omdat het grosso modo brandstof zou besparen. Maximum snelheden verhogen komt volgens mij met erg weinig voordeel en veel nadelen.
Honderd is echt slaapverwekkend langzaam, letterlijk. Het zal wel per persoon verschillen, misschien staat voor jou elke vezel in de hoogste staat van paraatheid bij die snelheid, geen idee.
Heerlijk.400km met 160km/uur, succes er mee. Heb dan zelf geen rijbewijs maar kom wel meerdere malen per jaar in Duitsland en er is echt geen enkel stuk autobahn waar je meer dan 100 km ongelimiteerd kan razen. Als het dan al niet mogelijk is wegens snelheidsbeperkingen rond steden dan is het wel wegens drukte op de weg of werkzaamheden aan de weg. Van die drukte heb je 's nachts niet zoveel last maar in het toch wel dichtbevolkte Duitsland zal niet snel ontkomen aan stukken weg die langs steden leiden. Wegwerkzaamheden zijn ook vrij veel voorkomend en juist 's nachts kan je daar last van hebben.
Natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in. De gemiddelde snelheid zal dan rond de 140 liggen of zelfs lager. Dat doet verder niets af aan het hele verhaal.
Het doet in zoverre wat af aan het verhaal dat de reistijden dicht bij elkaar komen te liggen. Zeker in Nederland waar je misschien net 30 km kan razen zonder dat je weer een stad moet passeren of een verkeersknooppunt dat zorgt voor verlaging van het gemiddelde.
Of wil je in feite een snelheidslimiet die verhoogd wordt op rustige tijden, vaak 's nachts? Dat terwijl juist in het door jou geroemde Duitsland die limieten juist 's nachts worden verlaagd. Vaak ook omdat Duitse wegdelen niet zo'n orgie van licht zijn zoals in Nederland.
Als je je concentratie verliest in de auto kunnen ze imo beter gewoon je rijbewijs afnemen, problem solved.

Als je je concentratie verliest in de auto kunnen ze imo beter gewoon je rijbewijs afnemen, problem solved.
Dan kunnen 'ze' waarschijnlijk bijna iedereen het rijbewijs afpakken als we daadwerkelijk overal nog maar 100 mogen rijden. Nog een goed argument dus om de snelheid omhoog te brengen.![]()
