Fitness Seller

Wat is er slecht aan meerdere eiwitshakes op één dag?

Ik geloof dat ik het topic waar ik mijn voedingsschema gepost heb en waar jij dus op kan baseren dat dat schema waardeloos is heb gemist.

Zit op 3800 kc met 2 maaltijden met kip, 1 met rund, 1 met eieren en een bak kwark daarnaast ook nog lekker drie shakies per dag en kom op die manier aan voldoende voldoende eiwitten vetten en carbs.
Wat Hell zegt, het ligt allemaal aan de rest van je voedingsschema.

Ook wel knap dat jij met drie shakes en een bak kwark op 2000kcal zit, zit er zoveel suiker in die shakes van body en fit joh?

ten eerste was die opmerking een generalisatie.

Dat gezegd hebbende, eet je niet teveel eiwitten als je 2 keer per dag kip eet? - Ik mag toch wel uitgaan van 300/400 gram per maaltijd lijkt mij- en daarboven nog een maaltijd met kip en nog een met ei.
Hier heb je dus;
600 gram kip = 132gr
1 maaltijd met rund = 20gr
1 maaltijd met eieren = 15gr
3 shakes = 90 gr

Dus dat alleen al is 257gr eiwit, waar jij in principe maar 180 nodig hebt.
Verder heb ik nooit gezegd dat ik dit voedingsschema volg, en ik ga ervan uit dat die jongens nog wel wat anders eten dan die 3 shakes en dat bakje kwark, zo kom ik aan de schatting in kilocalorieën.

Daarnaast mag jij best wat aan je toon van schrijven doen, met je 'joh', je sarcastische ondertoon en je halve verwijten.
Je bent toch god***domme geen wijf.

300-400 gram kip per maaltijd? Wtf?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

600 gram kip?
Ja in een kleine 3 dagen inderdaad.

Verder hoef ik niks aan mijn ondertoon en sarcasme te doen, jouw post sloeg nergens op en onder een generalisatie val ik ook, aangezien ik een van die mensen ben die een waardeloos voedingsschema hebben vanwege 3 shakes dus dat "halve verwijt" is nog eens gegrond ook.

Nu ben ik niet te beroerd om aan te nemen dat je het dan niet zo bedoelt heb en lijkt het mij een goed idee om verder lekker on topic te blijven.

als je 3 shakes wil drinken doe je dat toch gewoon.
Doe waar jij je het beste bij voelt!
Doe desnoods zelf eens de test waar je het beste resultaat van hebt :)

Ik zie het probleem niet zo. Ik neem al jaren 3 whey-shakes met havermout en melk per dag, en maar 3 vaste maaltijden met rijst of pasta met kip of biefstuk. Houdt de sport een stuk leuker en je hebt genoeg tijd over voor andere dingen ;)

Kijk gewoon hoeveel kcal. je binnen wilt krijgen, afhankelijk van je doelen, en verdeel deze kcal. in E/K/V, en zorg dat je je maaltijden hier op afstemt.

Moeilijker dan dat hoef je het niet te maken.

Ik zie het probleem niet zo. Ik neem al jaren 3 whey-shakes met havermout en melk per dag, en maar 3 vaste maaltijden met rijst of pasta met kip of biefstuk. Houdt de sport een stuk leuker en je hebt genoeg tijd over voor andere dingen

Toppie jij heb het helemaal begrepen :thumbs:
Zo groei je ook en niet iedereen wil een body builder worden,volgens mij willen de meeste mensen gewoon een atletisch lichaam.
En zo blijft het ook nog leuk :exactly:

Ik zie het probleem niet zo. Ik neem al jaren 3 whey-shakes met havermout en melk per dag, en maar 3 vaste maaltijden met rijst of pasta met kip of biefstuk. Houdt de sport een stuk leuker en je hebt genoeg tijd over voor andere dingen

Toppie jij heb het helemaal begrepen :thumbs:
Zo groei je ook en niet iedereen wil een body builder worden,volgens mij willen de meeste mensen gewoon een atletisch lichaam.
En zo blijft het ook nog leuk :exactly:

Het is nogal een groot verschil he tussen een ronny fysiek en een atletisch lichaam. Want imo heeft elke naturel geen bodybuilder fysiek maar wel een atletisch lichaam. En die zijn vaak verkregen door toch wel goed uitgekiemde voedingschema's ;)
Tenzij jij onder een atletisch lichaam een sixpackie verstaat uiteraard. Dan heb ik niks gezegd

Een onnodige legere portomonnee

Denk dat whey toch 1 van de goedkoopste producten per 100g eiwit is? Zeker wanneer je door je andere maaltijden al aan je vetten komt, zijn er weinig alternatieven die zo goedkoop zijn.

Omdat mensen die 3 shakes per dag drinken en niet aan de anabolen zitten een waardeloos voedingschema hebben.

De gewenning aan het aminozurenprofiel van je eiwittenshake zal ook snel optreden en dit zorgt ervoor dat deze eiwitten met verloop van tijd minder goed worden opgenomen

Gewenning aan aminozuren wut? Jij gooit zeker ook om de 6 weken je trainingsschema om, om je spieren te verrassen?

Slechte generalisatie ook in je eerste zin.

Al die eiwitten zijn sowieso onzin, als je er toch zonodig teveel van binnen wil krijgen dan kun je ze imo beter uit poeder halen dan uit voormalige levende dieren.

De gewenning aan het aminozurenprofiel van je eiwittenshake zal ook snel optreden en dit zorgt ervoor dat deze eiwitten met verloop van tijd minder goed worden opgenomen

Die kon ik nog niet. Leg uit. En geld dat ook voor kolhydraten en vetten?

Maar dat betekent dus dat wanneer ik s 'morgens een sojashake neem, s 'middags wei en sávonds caseïne ik safe zit?

Gewenning aan een bepaald aminozuurprofiel

Wat

Dus als je altijd patat en kroketten eet went je lichaam aan het vet en wordt het niet meer opgenomen?

Terug
Naar boven