Nja, wat is er goedkoper dan 30 gram eiwitten voor 80 eurocent?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof dat ik het topic waar ik mijn voedingsschema gepost heb en waar jij dus op kan baseren dat dat schema waardeloos is heb gemist.
Zit op 3800 kc met 2 maaltijden met kip, 1 met rund, 1 met eieren en een bak kwark daarnaast ook nog lekker drie shakies per dag en kom op die manier aan voldoende voldoende eiwitten vetten en carbs.
Wat Hell zegt, het ligt allemaal aan de rest van je voedingsschema.
Ook wel knap dat jij met drie shakes en een bak kwark op 2000kcal zit, zit er zoveel suiker in die shakes van body en fit joh?

Ik zie het probleem niet zo. Ik neem al jaren 3 whey-shakes met havermout en melk per dag, en maar 3 vaste maaltijden met rijst of pasta met kip of biefstuk. Houdt de sport een stuk leuker en je hebt genoeg tijd over voor andere dingen
Toppie jij heb het helemaal begrepen
Zo groei je ook en niet iedereen wil een body builder worden,volgens mij willen de meeste mensen gewoon een atletisch lichaam.
En zo blijft het ook nog leuk![]()
Omdat mensen die 3 shakes per dag drinken en niet aan de anabolen zitten een waardeloos voedingschema hebben.
De gewenning aan het aminozurenprofiel van je eiwittenshake zal ook snel optreden en dit zorgt ervoor dat deze eiwitten met verloop van tijd minder goed worden opgenomen

Maar waarom is dat? Waarom kun je niet gewoon met bijvoorbeeld 3 shakes aan je eiwitten komen? Zijn eiwitten uit vlees enzo beter dan de whey eiwitten ofzo?
De gewenning aan het aminozurenprofiel van je eiwittenshake zal ook snel optreden en dit zorgt ervoor dat deze eiwitten met verloop van tijd minder goed worden opgenomen

Er is niks mis mee, alleen is het zonde omdat je dus minder kan eten (vast voedsel). Als dat door tijd of andere dingen niet lukt dan kan het gewoon.