Fitness Seller

wat is haalbaar voor een naturel?

James21

Novice
Waardering
0
Hallo beste bodybuildingfanaten,

ik train nu al ruim anderhalf jaar erg fanatiek (4keer per week) en kom erachter dat steeds meer mensen aan de anabolen zitten op de spotschool, en heb nu geen idee meer wat voor een lichaam haalbaar is voor een naturel. Hebben jullie misschien websites met foto s van echte naturels zodat mijn vertroebelde beeld weer wat bijgesteld wordt? Alvast bedankt

Keep up the good work ;)

volgens mij zal je al ferm moeite hebben, of zelfs bijna niet mogelijk, om dit te berijken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

don't shoot me if i'm wrong

SideShow zei:
volgens mij zal je al ferm moeite hebben, of zelfs bijna niet mogelijk, om dit te berijken:

don't shoot me if i'm wrong

****, zoveel droge massa? 'k vrees het :(

Als je genetisch bent gezegend, veel discipline kan opbrengen en jong begint is dit denk ik ongeveer het maximum.

Liggend aan je bouw en aanleg moet je minimaal 30kg spiermassa wel op je frame kunnen plakken.

een vergelijkbaar fysiek als op die foto (al ziet iedereen er uiteraard toch weer wat anders uit) is ZEKER natural mogelijk. Als je op alle fronten 100% zit kan je in mijn ogen echt een heel goed fysiek natural opbouwen maar geduld is een schone zaak........

Darrem Charles bewijst ook dat het natural kan.

Als je serieus denkt dat dit niet natural mogelijk is kan je beter NU nog stoppen met bodybuilding.

is natural goed mogelijk, al zullen er weinig mensen zijn die het doorzettingsvermogen hebben om jarenlang te trainen, dieëten en op alles te letten:cool:

Sport2000 zei:
is natural goed mogelijk, al zullen er weinig mensen zijn die het doorzettingsvermogen hebben om jarenlang te trainen, dieëten en op alles te letten:cool:
Dat geldt sowieso voor alle atleten, of ze naturel zijn of niet. :rolleyes:

henry.jpg

Nog een natural ifbb pro David Henry.

jullie zeggen dat het mogelijk is, maar hoeveel procent van de natural én amateur bodybuilders geraakt daaraan ?

Terug
Naar boven