AndroidHealthClinic

Wat is het beste anabool bij T3/clen/efedrine kuur?

Big Cat zei:
Eens de dosis supraphysiologisch is stopt de schildklier met werken. Of dat nu 2 mcg hoger is of 2000 mcg hoger is, het gebeurt, dus hierin is geen verschil. Maar verder heb ik er geen problemen mee dat je dit aanraad. Ik raad trouwens nooit dosissen aan van hoger dan 25 mcg gewoon omdat het niet nodig is. Dus op o afbouwen naar een hogere dosis is geen enkel probleem aangezien het nut van een hogere dosis zoiezo miniem is bij een goed dieet met conventionelere dieet middelen.

Ben ik inderdaad toch wel met je eens ja. Je schildklier zal idd. toch stoppen. Maar mocht je echt hoge dosissen nemen, waar ik overigen ook geen voorstander van ben, dan is afbouwen niet onverstandig, daar blijf ik toch bij, enkel gebaseerd op de praktijkervaring van een aantal rotten in het vak en de ervaring van een aantal die ineens stopten en problemen hadden. Maar sowieso is T3 in feite voor luie dieeters of mensen met een extreem hoog vet%. Het vervelende ervan vind ik dat het niet discrimineerd, het vebrand alles, vet, maar net zo hard spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
Big Cat zei:
Gelijk dewelke, zult misschien iets minder water ophouden met de prop, maar als je toch de aldactezide neemt, dan maakt dat geen verschil en is de enth wel makkelijker. Winny erbij nemen mag natuurlijk altijd, maar eerlijk gezegd zal de anti-catabole werking van winny drie keer niets zijn in vergelijking met wat je al hebt van de testo. Dus het hoeft zeker niet.

Ja zou zelfs aanraden om het na je HCG te nemen, teneinde het water te verminderen nadat alle producten die het verhogen af zijn, en terwijl je nog steeds je nolva en clomid neemt. Dan blijft het er ook wat af.

Ik heb echt overal gezocht naar een informatief stukje over aldactezide en het gebruik ervan , maar ik heb nergens wat kunnen vinden :rolleyes: Heb jij een link voor me? :)

Is het vergelijkbaar met aldactone?

Want ik wil 500 mg test enth bij nemen , mijn ervaring is dat ik er best vocht mee vasthou dat wil ik deze keer vermijden.. ;)

Dus gewoon 12 weken met test. Is het slimmer om de eerste 8 weken test enanthaat te gebruiken en de laatste 4 weken test prop vanwege de de geringe vocht en de hardheid???

Owjah zoals ik begrepen heb kun je het beste EC gebruiken voor een tijd van 9 a 10 weken en daarna overstappen naar clen.Of heb ik het verkeerd?

Terug
Naar boven