Soulreaver
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Big Cat zei:Eens de dosis supraphysiologisch is stopt de schildklier met werken. Of dat nu 2 mcg hoger is of 2000 mcg hoger is, het gebeurt, dus hierin is geen verschil. Maar verder heb ik er geen problemen mee dat je dit aanraad. Ik raad trouwens nooit dosissen aan van hoger dan 25 mcg gewoon omdat het niet nodig is. Dus op o afbouwen naar een hogere dosis is geen enkel probleem aangezien het nut van een hogere dosis zoiezo miniem is bij een goed dieet met conventionelere dieet middelen.
Ben ik inderdaad toch wel met je eens ja. Je schildklier zal idd. toch stoppen. Maar mocht je echt hoge dosissen nemen, waar ik overigen ook geen voorstander van ben, dan is afbouwen niet onverstandig, daar blijf ik toch bij, enkel gebaseerd op de praktijkervaring van een aantal rotten in het vak en de ervaring van een aantal die ineens stopten en problemen hadden. Maar sowieso is T3 in feite voor luie dieeters of mensen met een extreem hoog vet%. Het vervelende ervan vind ik dat het niet discrimineerd, het vebrand alles, vet, maar net zo hard spiermassa.

Heb jij een link voor me?