Fitness Seller

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Hm.. als de verdoving van de tandarts weg trekt toen die me verstandskiezen had getrokken ^^ lekker kwartiertje bloed spugen als je thuis zit..

Ik kan niet kiezen: nierstenen of galstenen.

De niersteen die ik had was echt een wereld van pijn niet scherp maar erg diep alsof alles kapot ging daarbinnen.
Ik dacht het kan niet erger dan dit en vervolgens werd de pijn nog intenser :(

De galstenen die ik op dit moment heb zijn wat anders: alsof Chuck Norris je een roundhouse kick in je rechterzij geeft.
Vooral s'nachts als je ligt te slapen erg onaangenaam. :eek:

Op zich wel goed dat ik ze meegemaakt heb, je pijngrens wordt verlegd (bij mij iig wel) :cool: :
De verbrijzelde ribben die ik had stellen stellen serieus echt niks voor vergeleken met gal- of nierstenen.

Ik weiger pijnmedicatie: een echte vent moet met pijn om kunnen gaan:hedbang:
(tenzij ik slapen moet vanwege het feit dat ik de volgende ochtend vroeg naar mijn werk moet :o )

Laatst bewerkt:
Vroeger toen ik nog skateboarde...het Kuhrhaus in scheveningen, ik wil een trapje op olliën blijf ik haken met mn wielen, met 2 knieen precies op het eerste randje van de traptree...ik stond op, ging over mn nek, daarna tegen de vlakte. :(

Puntje van je elleboog breken of je arm in een hoek van 45 graden zien er is er nix bij...

Ik kan niet kiezen: nierstenen of galstenen.

De niersteen die ik had was echt een wereld van pijn niet scherp maar erg diep alsof alles kapot ging daarbinnen.
Ik dacht het kan niet erger dan dit en vervolgens werd de pijn nog intenser :(

De galstenen die ik op dit moment heb zijn wat anders: alsof Chuck Norris je een roundhouse kick in je rechterzij geeft.
Vooral s'nachts als je ligt te slapen erg onaangenaam. :eek:

Op zich wel goed dat ik ze meegemaakt heb, je pijngrens wordt verlegd (bij mij iig wel) :cool: :
De verbrijzelde ribben die ik had stellen stellen serieus echt niks voor vergeleken met gal- of nierstenen.

Ik weiger pijnmedicatie: een echte vent moet met pijn om kunnen gaan:hedbang:
(tenzij ik slapen moet vanwege het feit dat ik de volgende ochtend vroeg naar mijn werk moet :o )

Lekker gezond.

Pijnlijk door eigen fouten zwaar de consequenties moeten dragen, mee leren leven.

De momenten dat je elke keer weer denkt kon ik maar in een soort tijdmachine terug afreizen naar dat ene moment......

Had ik maar...deze gedachten kunnen je slopen.

Een kennis van mij prettyboy, kunstenaar, geld, altijd vrouwen om hem heen.
Is ooit met zijn dronken kop in het raamkozijn gaan zitten, en in slaap gevallen.Naar beneden geflikkerd.

En nu alweer heel lang van top tot teen verlamd, in de WAO, impotent.

Alles is voorbij voor hem, je weet wel 'als je wint heb je vrienden';)

Een LSD trip

bijna 3 maanden beverwijk,brandwondencentrum.

Auw...:(

Een keer uitgegleden op een schuine kant en met hoofd op de keiharde beton geland. Het is een korte maar erg intense pijn die overgaat naar bewusteloosheid en hersenschudding tot gevolg heeft. Op de tweede plaats: een keer tijdens kamperen een heet ijzeren pannetje vastgenomen (dronken en niet nadenken) vingers op verschillende plaatsen flink verbrand. Slapen doe je daarna niet meer. Nu ik erover nadenk: die brandwonde was eigenlijk erger dan de hoofdpijn, omdat het veel langer duurde.

nooit wat ergs gehad gelukkig, wel een x mn voortanden voor de helft afgebroken in een dronken bui, en t*ring wat zijn die gevoelig als die gemaakt moeten worden bij de tandarts. En een x 2 haken in mn hoofd bij het vissen maar toen was ik nog 10 ofzo deed wel pijn ja:P

heb net tijdens het trainen, een spier verrekt.. niet echt pijnlijk. maar een k*t gevoel.

keer tegen een auto aan geklapt, met een scooter, scooter total loss. en ik had zere ballen.. knalde met men ballen op het stuur!

Echt memorabele pijn heb ik gelukkig nog niet mee hoeven te maken, althans het duurde nooit zo lang. Ooit een keer een ongeluk op m'n brommer gehad vroeger waarbij ik mijn stuur in mijn buik kreeg maar geen bijzondere schade aan over gehouden. Zonder verdoving ontstoken trommelvlies laten doorprikken, die was wel even k*t ja. Oh ja, ook een keer met mijn kloten op de stang van een fiets terecht gekomen doordat het voorwiel van mijn fiets door eigen toedoen blokkeerde.

Meest recent een zweepslag in mijn kuit tijdens calf raises, dat is ook best pijnlijk maar eigenlijk heb ik wel mazzel gehad vergeleken met sommigen hier..

Stuk of 12 operaties aan mn been toen ik nog klein was waren best wel pijnlijk ja, vooral die keer toen het ook nog ontstoken was..

Ook was het niet zo fijn toen de dokter zei dat een plekje op mn been ''wildvlees'' was. Ik was toen ook nog klein, en hij zei dat het geen pijn kon doen en ik me aanstelde. Uiteindelijk hebben ze dat bultje (niet echt een bultje.. meer een bult maargoed) elke avond met een soort van zwavel of zuur stokjes weg lopen branden :) Om er na een half jaar achter te komen dat het een fistel of zoiets was.. en niet wildvlees.

kokend spekvet over mijn hand toen ik boerekool aan het maken was

bij mij toch wel mijn bal ontsteking van bijna 2 weken geleden denk ik.
die ik me voor de geest kan halen

dat er 2 tanden uit mn mond knalden tijdens het stuntskaten
:fuu:
ohja al die operaties die daarmee te maken hadden waren vrij pijnlijk (wortel verwijderen enz)

tandvleesontsteking heb ik ook gehad, doet pijn as hell

Dat moet toch zijn toen ik met een rotvaart met mijn benen wijd vol in een danspaal sprong... Was bijna flauwgevallen toen... Ellende. Ben benieuwd of ik nog kinderen kan verwekken, haha!

Vraag me niet waarom...

Tijdens een vechtpartij brak ik twee middenhandsbeentjes. Door de adrenaline merk en je er niks van en mep je gewoon door. Gevolg was dat de botjes zo'n beetje over elkaar heen waren geschoven ofzo. Het moest in ieder geval door drie mensen recht worden getrokken in het ziekenhuis. 'Dit kan even pijn doen'. Euh ja... :fuu: dus!

Bij Nederland-Duitsland een paar jaar geleden schoot arjen robben een bal tegen het publiek.
Ik bleek het publiek te zijn
ik heb een maand met een hersenschudding gelopen

Bij Nederland-Duitsland een paar jaar geleden schoot arjen robben een bal tegen het publiek.
Ik bleek het publiek te zijn
ik heb een maand met een hersenschudding gelopen
Wat een eer om Arjen Robben's bal tegen je hoofd te mogen hebben gehad

het deed wel pijn:(

Terug
Naar boven