XXL Nutrition

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Dat ze niet over zich heen heeft laten lopen en een partij zielig heeft lopen doen.
Hoe zou jij reageren als jij haar was dan?

(ik reageer ff voor hem maar hij denkt waarsch net zo)

btw.. als mijn vriendin dit zou doen zou ik het haar direct afleren. En die gast zou er ook wat aan over houen.

Nou die vriendin van haar lag anders met alle lusten flink aan m'n "pipo" te sabbelen alsof ik vacuum leeggezogen moest,
en dat mokkel gaat zomaar vrij'uit!!!
Die verdiend een rotklap op d'r k*t!!
ZIJ kwam naar me toe en ZIJ maakte me helemaal geil met haar handtstelijk gedoe!!
Echt, ik deed helemaal niks, alleen voor ik't wist lag ze me te ppen,
kon er echt niks aan doen.....

ghehe idd wel eenmoeilijke situatie.. maargoed, iedereen kan zich inhouden. je bent vreemd gegaan en hebt hier een beloning voor gekregen.

Hoe kan ik in contact komen met je ex? ik hou wel van zon dominant meisje

ghehe idd wel eenmoeilijke situatie.. maargoed, iedereen kan zich inhouden. je bent vreemd gegaan en hebt hier een beloning voor gekregen.

Hoe kan ik in contact komen met je ex? ik hou wel van zon dominant meisje

sakia817bakker@hotmail.com

en ik hoor 't wel als je net als ik, in een volle kroeg kansloos tegen de grond gegaan bent en 'n klein half uurtje bleef liggen kreunen en kermen van de pijn als gevolg van haar knie loeihard vól in je ballen waar zo'n beetje alle omstanders vermakelijk slap bij staan te lachen!!

Arme arrrrrrrrrrrthuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :roflol:

sakia817bakker@hotmail.com

en ik hoor 't wel als je net als ik, in een volle kroeg kansloos tegen de grond gegaan bent en 'n klein half uurtje bleef liggen kreunen en kermen van de pijn als gevolg van haar knie loeihard vól in je ballen waar zo'n beetje alle omstanders vermakelijk slap bij staan te lachen!!

ghehe will do:D

snap trouwens wel dat je je k*t gevoeld heb hoor hee.. ik had ook een pijnlijk "balle" moment: Liep in byron bay (australie) met een vriendin over straat net van het nachtleven.. wilt ze me "voor de grap'' keihard in mijn buik slaan (deed ze wel vaker want ik had volgens haar zon lekker buikje).. slaat ze mis, keihard in mijn klote..ik lig op de grond, tranen uit mijn ogen. binnen 2 seconden staan 20 jongens om mij heen om me te helpen, ze zagen het gebeuren en voelde de pijn hahaha:P die chikc heeft me gezogen daarna:D

:roflol:

05-03 18:40: Sharon biedt zich aan in ruil voor een breezer aan Saskia

reed met fiets naar huis,vriendin achterop..komt auto de straat uit,stopt..ik wil er voorbij rijden,ZIJ rijd verder en neemt mij 10meter op het gemak mee terwijl men been tussen de band en carrosserie zit..scheenbeen gebroken,deed wel pijn.
vriendin was er op tijd afgesprongen.

Dat ze niet over zich heen heeft laten lopen en een partij zielig heeft lopen doen.
Hoe zou jij reageren als jij haar was dan?

(ik reageer ff voor hem maar hij denkt waarsch net zo)

btw.. als mijn vriendin dit zou doen zou ik het haar direct afleren. En die gast zou er ook wat aan over houen.

thx voor ff in te vallen:p

als ik mijn vriendin men beste vriend zij ppen. hallo!!! tzou wat meer zijn dan 2 stoten een hele resem stoten en klappen!!

ze betrapte me toen haar beste vriendin me pijpte,
waar ik niks aan doen kon,
maar wel gelijk een trap in m'n noten.

3 weken later deed ze net of ze alles weer goed wilde maken,
ze maakte me botergeil, midden in een volle kroeg,
en daar ter plaatse opeens
**BAM** ramde ze haar knie omhoog in m'n b*l*e*.....
en daar in die volle kroeg werd dat dan "lachwekkend" gevonden!!

goed ik heb in de beginne niet zo verstandig gehandeld,
maar zóvéél pijn als "straf" heb ik NIET verdiend!!

:Dhahahahaha:D
:banana:geweldig vrouwtje die je op je ballen ramde:evilnana:
:klink:ik zou er wel 100euro voor over gehad hebben 't te zien:flipoff:
:Dhahahahaha:D

Als ik de berichten #276, #279 en #280 bekijk kan ik beter voorlopig niks meer zeggen.
Ik voel me aardig voor lul staan, ik denk dat ik behoorlijk wat fouten gemmakt heb.

Terug
Naar boven