Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de berichten #276, #279 en #280 bekijk kan ik beter voorlopig niks meer zeggen.
Ik voel me aardig voor lul staan, ik denk dat ik behoorlijk wat fouten gemmakt heb.
nee man kan dat wel waarderen.
..
..
..
botten hard genoeg(A)ghehe jep, té eerlijk op het forumnee man kan dat wel waarderen.
Maar, vreemdgaan is gewoon een emotionele klap uitdelen en die krijg je meestal fysiek terug.. So be it, accept it.
suc6 met de ballen!
oh en die andere sl*t die juo heeft gezogen.. is zij niet veel beter om als vriendin te hebben?
?
) en we gingen trainen in zo'n soort van valput die opgevuld was met blokken. Kon je allerlei insane tricks forceren, zonder schrik te hebben van een fatale crash. Maar de trampoline stond niet volledig tegen die put, en er was een kleine halve meter ofzo tussen deze twee. En ik slaagde erin daar vollenbak op neer te komen op 1 been. => boem krak game over
Was wel 1 van mijn beter pfails.
Niet echt het meest pijnlijkste wat ik meemaakte, maar wel het meest van verschoten:
Het meest pijnlijkste was volgens mij bij de tandarts.![]()

Ik kon er echt niks aan doen, dat mokkel, ze was onweerstaanbaar voor mij, verkracht is wel erg veel gezegd hoor!!
Maar ik voel me wel misbruikt!!
Ja, ik deed zelf echt niks, tsja.....het gebeurde gewoon.....
En die 2 stoten van m'n (nu) EX waren dus NIET niets,
die kwamen precies vól in dát waar ik echt niet tegen kan (zo bleek)
want ik heb m'n noten NIET om er klappen mee op te vangen!!!
Nou die vriendin van haar lag anders met alle lusten flink aan m'n "pipo" te sabbelen alsof ik vacuum leeggezogen moest,
en dat mokkel gaat zomaar vrij'uit!!!
Die verdiend een rotklap op d'r k*t!!
ZIJ kwam naar me toe en ZIJ maakte me helemaal geil met haar handtstelijk gedoe!!
Echt, ik deed helemaal niks, alleen voor ik't wist lag ze me te ppen,
kon er echt niks aan doen.....