XXL Nutrition

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

stelletje k*t kindertjes! kap met die emoticons.. tis geen hyves/superdudes

Als ik de berichten #276, #279 en #280 bekijk kan ik beter voorlopig niks meer zeggen.
Ik voel me aardig voor lul staan, ik denk dat ik behoorlijk wat fouten gemmakt heb.

ghehe jep, té eerlijk op het forum:D nee man kan dat wel waarderen.

Maar, vreemdgaan is gewoon een emotionele klap uitdelen en die krijg je meestal fysiek terug.. So be it, accept it.

suc6 met de ballen!

oh en die andere sl*t die juo heeft gezogen.. is zij niet veel beter om als vriendin te hebben?

gebroken pols... op mn 12.. voorremmen blokkeerde op de fietscrossbaan!.. damn K.O. geweest en pols gebroken.. verder wel enkele kneuzingen gehad !:P..

oooh ja en was op mn 9e boompje klimmen.. viel van 3M hoog op een uitstekende tak.. resultaat een open wond van 5CM en gehecht!:P..

op mn 19e(nu 21) hoofdwond opgelopen.. bloeden als een gek in de zengende hitte(kassenbouw)... ondanks dak zelf weinig last dr van had toch maar laten hechten haha:P:P..

verder niet zon gevaarlijke brokkenpiloot;) botten hard genoeg(A)

Uit de ringen gevallen met gym, recht op mijn gezicht. Neus zwaar gekneusd (heb sindsdien en bochelneus), lip had een diepe snee, ik denk wel anderhalve centimeter. Er lag ook een flinke plas bloed waar ik was neergekomen. Aardig pijnlijk dus.

Leuk detail; er lagen matten onder, maar niet ver genoeg, alles behalve mijn gezicht viel op de mat.

Vond het sowieso k*t dat gedoe met die ringen met gym.

Toen de aap in de apenheul mijn ijsje stal.

ghehe jep, té eerlijk op het forum:D nee man kan dat wel waarderen.

Maar, vreemdgaan is gewoon een emotionele klap uitdelen en die krijg je meestal fysiek terug.. So be it, accept it.

suc6 met de ballen!

oh en die andere sl*t die juo heeft gezogen.. is zij niet veel beter om als vriendin te hebben?

hoe moet ik je dát nou vertellen????
"die andere sl*t" (klopt want dat is ze)
vond het óók nodig mij een knietje uit te delen in m'n eh................(auw)

Niet echt het meest pijnlijkste wat ik meemaakte, maar wel het meest van verschoten:

Deed minitrampoline, op vrij goed niveau (of net niet :scratch:) en we gingen trainen in zo'n soort van valput die opgevuld was met blokken. Kon je allerlei insane tricks forceren, zonder schrik te hebben van een fatale crash. Maar de trampoline stond niet volledig tegen die put, en er was een kleine halve meter ofzo tussen deze twee. En ik slaagde erin daar vollenbak op neer te komen op 1 been. => boem krak game over :( Was wel 1 van mijn beter pfails.

Het meest pijnlijkste was volgens mij bij de tandarts. :(

Niet echt het meest pijnlijkste wat ik meemaakte, maar wel het meest van verschoten:

Het meest pijnlijkste was volgens mij bij de tandarts. :(

doe mij de tandarts maar,
soms niet even prettig maar het geeft tenminste nuttig onderhoud voor je gebit!
die klappen op m'n eh.......eh.......(zaad) waren nergens goed voor
en zo'n klap voel je echt wel hoor, kansloos om dát te verdoezelen!!

abces op mijn tandvlees deed veel pijn.

verder nog mijn elleboog gebarsten, en 2 voorste tanden afgebroken

Compleet afgescheurde enkelband door gelanceerd te worden op een enorme trampoline. Die stuiterde natuurlijk nog even lekker door in eerste instantie, vervolgens dacht ik ach, het valt eigenlijk wel mee als ik 'm stil hou, en het is niet gebroken. Ik ga naar huis lopen. Moment dat ik van de trampoline afstap met mn goeie been en 1 stap zet zo veel pijn dat ik voorover met mn gezicht in de sneeuw ben beland. :D

gedaan met de liefde van je leven...
deed veel meer pijn dan m'n accident met men brommer..

Toen ik 10 jaar was ofzo had mijn zus een stalen pijp vast waar ze mee aan het 'honkballen' was met mijn zusje. Ik stond achter haar omdat ik nieuwsgierig was, zij zwiept dat ding naar achter.. en hoppa recht in mn gezicht, boven mijn wenkbrauw(net); heb ik nog geluk mee gehad.

het bloed spoot eruit en je kon helemaal tot het bot zien.. Hoewel ik me niet veel van de pijn herinner heb ik verder niet echt veel mee gemaakt dus dit zal het hem wel geweest zijn.

Een inwendige bloeding tgv een operatie aan mn rechterbeen. Mn been zwol dubbel zo dik als het andere en zag helemaal paars. Ik moest dat been constant omhoog houden, anders begon het te bonzen en ging ik KO van de pijn. Dit is toen 2 maal voorgevallen. De chirurg heeft er in 2 sessies tesamen 2 liter zwarte siroop uitgeknepen via de wonde. Mn been is daarna snel weer hersteld, maar het was toen knalbruin geworden, zoals het been van een n*ger. Het heeft 1.5 jaar geduurd alvorens dit gelijk weggetrokken was.

Echt een waanzinnige pijn + de schrik die ik had van blijvende schade op dat moment. Ik heb 3 maal mn gewrichtsbanden afgescheurd aan de rechter buitenkant enkel en die pijn was peanuts vergeleken met dit.

Ik kon er echt niks aan doen, dat mokkel, ze was onweerstaanbaar voor mij, verkracht is wel erg veel gezegd hoor!!
Maar ik voel me wel misbruikt!!
Ja, ik deed zelf echt niks, tsja.....het gebeurde gewoon.....
En die 2 stoten van m'n (nu) EX waren dus NIET niets,
die kwamen precies vól in dát waar ik echt niet tegen kan (zo bleek)
want ik heb m'n noten NIET om er klappen mee op te vangen!!!

Nou die vriendin van haar lag anders met alle lusten flink aan m'n "pipo" te sabbelen alsof ik vacuum leeggezogen moest,
en dat mokkel gaat zomaar vrij'uit!!!
Die verdiend een rotklap op d'r k*t!!
ZIJ kwam naar me toe en ZIJ maakte me helemaal geil met haar handtstelijk gedoe!!
Echt, ik deed helemaal niks, alleen voor ik't wist lag ze me te ppen,
kon er echt niks aan doen.....

Haha wat een figuur ben jij zeg... Sukkel:o

gedurende 12jaar om de 2jaar een ooroperatie laten doen (keloid), lokaal. It's scary. Je hoorde de mes snijden, je hoort de draad bij het naaien. Tot 2jaar terug had ik er last van. Uiteindelijk is het voorbij door FU-5 in te laten spuiten na de operatie. Dit elke maand voor een half jaar. Kan je zeggen 10spuiten na elkaar achter het oor verlegd je pijngrens wel aanzienlijk. Daarvoor had ik telkens inspuitingen met cortisoden (ketacort geloof ik), in de keloid. Man dit is ook pijnlijk.

Knieluxatie..

In de verte was naast het fietspad een hijskraan bezig, bleek bezig te zijn met het optillen van een rijplaat. Ik fietste vrij hard, de zon stond laag en ik zag die hele rijplaat niet. (deze hing als het ware horizontaal aan de kraan).

Fieste dus keihard tegen die plaat aan met mijn sleutelbeenderen, vervolgens kwam de plaat los en kantelde tegen mijn kin aan, waardoor ik als het ware van mijn fiets af gelanceerd werd, ik zag mijn fiets nog door rollen..

Werd even later wakker op de grond. allemaal mensen om me heen.
Ik dacht dat ik steentjes in mijn mond had en spuugde het uit, dat waren dus stukken tand. bleek later dat er 4 tanden gebroken waren.
Ook had ik mijn tong aan allebei de zijkanten stuk gebeten, snee in mijn kin, dikke bult op mijn achterhoofd en het was helemaal blauw en pijnlijk bij mijn sleutelbeenderen.

Maar het ergste was nog bij de tandarts...
4 van mijn onderste voortanden waren afgebroken en deze moesten bijgeslepen worden. (een stukje erop zetten was niet echt een optie want dat laat dan weer los als je een appel eet)
De tandarts zei dat ie het wilde verdoven, ik (stoer natuurlijk) zei daarop nee doe maar zonder.
Nou dat heb ik geweten zeg, dat aanslijpen deed zeer!!!!! vergeet dat gevoel nooit meer!

Gr
Mike

Eens met me fiets full speed op de zijkant van een bus gebotst toen de remmen weigerden, vloog over me fiets vol met mn face op die bus. Paar weken met een scheef hoofd rondgelopen en de bus moest uitgedeukt worden.

Ook eens een dikke joint vol wiet en kanna gerookt, op een of andere manier complete bad trip en mn hersenen kraakten ondertussen letterlijk tot in de zenuwen van mn tanden. Heb 3 uur lang gedacht dit overleef ik niet.

toen k jaar of 16 was en ik met mn scooter reed
ons vriendengroepje had een vete met een andere bende
die andere gasten troepten altijd samen in een park
op een dag passeer ik daar met mn scooter met mn knieën lichtjes naar buiten
maar op t pad dat ik moet passeren staan 2 houten paaltjes in de midden waar ik net tussen kon
dus ik kom eraan, kijk effe stoer naar onze vijanden en dan volle gas tussen die paaltjes waarbij ik met de binnenkant van mn rechterknie zo'n paaltje raak
geowned ben ik niet echt, want heb me sterk gehouden, heb de pijn verbeten en ben doorgereden tot ik de straat uit was
daarna natuurlijk me direct van mn scooter laten vallen op straat
heb ik daar pijn had jong!!!!

Terug
Naar boven