MuscleMeat

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Op mijn 18jaar met wat vrienden aan het drinken geweest in het stad. Toen we een hek van 2m passeerden, vonden we er niets beter op om de meiden in ons gezelschap te gaan imponeren met wie het meeste kon optrekken.

Aan het hek waren pinnen aan de bovenkant om inbrekers buiten te houden, en ik was de enige met een ring aan. Do i need to say more :D? toen ik er afsprong, ben ik dus blijven hangen met mijn ring, en is het vlees rond het been van de vinger gescheurd, en waren we het kwijt.

Mijn vrienden hebben mij toen naar het ziekenhuis gebracht, allen stomdronken, heb op het moment zelf niet zoveel pijn gehad.

Maar de dagen nadien waren hels, elke dag het verband van het stompje verversen en dat was door het opgedroogde bloed er helemaal gaan aanplakken aan dat blote vlees.

So i'm a nine-fingered ecto atm :D. Wel nadelig voor te trainen, bv deadlift is moeilijk als ik boven 70 kilo ga, die 4 vingers kunnen dat gewicht echt moeilijk houden, na de 6de beweging voel ik hem echt hard beginnen slippen.

3 maand nadien bij kameraad ontsnapt zijn grote duitse scheper, komt tussen mijn benen zitten, ik begin hem te aaien, en voor ik het weet lig ik op mijn rug, aan het vechten om die hond van mijn gezicht te houden => resultaat, lip volledig doorgebeten (net een hazelip) en 2 putjes net onder mijn oog vna zijn tanden. Sindsdien heilige schrik van grote honden, dus ik hoop snel groot en sterk te zijn, zodat die honden van mij schrik hebben :D

En paar maand voor al deze feiten is mijn vriendin verongelukt, dus heb toen op een 5tal maanden echt van alles tegengekomen :o

Heeft ervoor gezorgd dat ik het leven nu veel harder ben gaan apprecieren!!!

pffff damn kerel:eek:

Tjah heb ook een keer een hele vieze open schaafwond gehad. Best irritant. De ergste pijn die ik ooit heb meegemaakt was denk ik echter toch toen k mn pols had gebroken en deze moest worden gezet.

Ik heb m'n pols ook een keer gebroken toen gingen ze er ook met een paar man aan trekken om de boel weer op z'n plaats te zetten, was best gevoelig ja.

Ik heb ook een keer m'n neus gebroken, de arts vond het ook nodig om hem ff heen en weer te bewegen bij het onderzoek, dat was ook aardig gek!

Verder kan ik fysieke pijn wel redelijk handelen, misschien heb ik altijd geluk gehad.

Als je niet tegen bloed kunt , wrom zou je dan in de verpleeging gaan?

BTW mijn moeder was ook verpleegster maar waneer ze spuiten aan patienten moest geven haakte ze af XD

mijn tante werkt ook in de verpleging. moet de hele dag door spuiten zetten bij mensen, maar als ze dr zelf één krijgt valt ze flauw:D

Ik heb de aanleg voor ingegroeide teennagels. Nu is dat normaliter niet zo erg, maar ik ben het type kerel dat dat best zelf kan 'verhelpen'. Gevolg is dat ik dus 3 maanden lang mank loop met bloedende paarse tenen (in dit geval grote teen). Als ik dan eenmaal naar de doktor ga, moet ik een deel van die nagel verwijderen. Ik heb het geluk dat mijn doktor van de oude stempel is. Dus hij vertelde mij: och die verdoving doet nog meer pijn dan het verwijderen van de nagel (let erop: deze nagel zit onder het paarse vlees van mijn inmiddels paars gele teen).

Ik kan je vertellen dat verdoven een Japanse shiatsu massage is vergeleken met de pijn die ik heb gevoeld toen hij die nagel eruit rukte zonder verdoving. Ik heb mijn vuist kapot geslagen tegen de muur. (overigens heb ik dit gehad aan beide kanten van mijn twee grote tenen, maar ik heb daarna altijd voor de optie verdoving gekozen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] maar dan stukken erger

Mijn stuitje breken was ook best pijnljk, maar dat kwam omdat ik toen 8 jaar oud was (ik was aan het skippyballen, toen de bal onder mijn reet vandaan vloog, en ik op de rand van de stoeprand landde)

Als ik mijnog goed herrinder was het wel dat mijn voet in het rad van het achterwiel
kwam perongelijk. Paar weken vlink gekneust.

Maar het kan ook zijn toen ik een beste stijker in mjn poten liet knallenen
het vlees van sommige vingers kats gescheurd was. Zamen met verbranding
deed dit wel goed pijn want ik liep helemaal wit aan

bijna mn neus gebroken en een hersenschudding erbij.
geluk is wel dat ik dronken was toen het gebeurde en me het niet echt kan herinneren en het ook nog niet echt zo'n pijn deed. ik was volgens mn vrienden wel KO.
de dag dr op was mn halve voorhoofd, mn neus en ogen dik. Die dag daarop werd alles ook nog eens blauw.. en toen vond ik het toch wel verstandig om naar t ziekenhuis te gaan ...

Ik heb nog vrij weinig meegemaakt op dit gebied denk ik. Enigste wat ik me kan herrinderen wat echt pijnlijk was: mijn grote teennagel zat een beetje los en ik lag op bed met mijn voet verticaal op bed, toen landde ik perongelijk keihard met mijn andere voet op die grote teennagel en was de nagel er half af. :o

Iets van vroeger want minder pijn deed maar waar wel veel bloed bij kwam kijken: ik had ruzie met een jongetje en toen sloeg hij met de puntige kant van een hark op mijn hoofd (8 en 6 jaar waren we ofzo en het was een speelhark maar wel scherp). Ik voelde er niks van maar toen stroomde er opeens bloed over mijn voorhoofd, toch maar even naar huis! :(

@smalmaardapper

Gebruik straps als je zwaarder gaat.

ot: geen idee, zoveel dingen meegemaakt dat ik geen idee heb wat het meest pijnlijke is.
Laatste was een auto ongeluk waarbij ik op de fiets zat.
Resultaat was sleutelbeen gebroken schouder uit de kom nekwervel uit de kom en een schuertje in m'n schouderblad.
Schouder heb ik zelf op een of andere manier terug gezet op de stoep evenals mijn nekwervel.Alles werkte nog dus gezegd dat er niets aan de hand was.
Toen ben ik gewoon naar huis verder gegaan met mijn sporttas om mijn nek, dit begon toen wel ****ing zeer te doen.
Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis.
2 weken later was ik weer aam het trainen.

3 vingers tussen de scharnier van de deur
allemaal gebroken/verbrijzeld etc

Iets van vroeger want minder pijn deed maar waar wel veel bloed bij kwam kijken: ik had ruzie met een jongetje en toen sloeg hij met de puntige kant van een hark op mijn hoofd (8 en 6 jaar waren we ofzo en het was een speelhark maar wel scherp). Ik voelde er niks van maar toen stroomde er opeens bloed over mijn voorhoofd, toch maar even naar huis! :(

Haha, zoiets heb ik ook een keer gehad toen ik ongeveer zo oud was.
Er was een jongentje uit de buurt met wie ik wel eens buiten ging spelen.
Wij lopen in een parkje, pakt die jongen ineens een houten stok van 2 meter. Zegt ie: ''Ik kan er een trucje mee doen''. Ik zeg meteen: ''Laat maar zien dan!''
Trucje ging verkeerd, en Coca kreeg een stok tegen z'n harses. Niet enorm pijnlijk, wel ff schrikken van al dat bloed. Heb nu nog steeds een litteken bij m'n wenkbrauw.

Paar weken terug ook nog een goed litteken veroorzaakt.
Ik was naar Ajax-Marseille geweest. Op de terugweg stond de bus al op het station, dus wij allemaal rennen om de bus te halen.
Bus staat daar te wachten en al m'n vrienden waren sneller, dus die stonden al in de bus.
Een paar van hun stonden voor de ingang, en ik wilde vanaf het perron op m'n vrienden in de bus springen (don't ask me why).

Bij die sprong ging het dus mis. M'n ene been kwam in de bus, m'n andere been kwam tussen de bus en het perron... M'n scheenbeen schaafde lekker over die rand van de bus.
****, dat deed wel ff een beetje pijn, maar die bus was helemaal vol, dus ik hiel me groot. :roflol:
Later zat ik in de auto, pijn in inmiddels minimaal, dus ik toch ff voelen aan m'n been... Damn, die is helemaal blauw/paars dacht ik nog.

Eenmaal thuis wilde ik ff naar m'n been gaan kijken, dus ik trek m'n broek een beetje omhoog. Het eerste wat ik zag was een sok die helemaal onder het bloed zat. Damn, dat had ik niet verwacht.
Snel m'n broek uit, bleek er een diepe snee van een centimeter of 10 in te zitten. Zo eentje waar je het witte vlees mooi kan zien. :roflol:
Nu zit er nog dikke korst op, en in de huid eromheen heb ik bijna geen gevoel meer.

Verder heb ik eigenlijk vrijwel niks pijnlijks meegemaakt. :D

mwah niet zulke super erge dingen, maar 3x mn schouder uit de kom gehad in dezelfde periode.
dat is ook niet prettig.
uiteindelijk eraan geopereerd

In groep 5 gestruikeld over een loszittende tegel o.i.d., Gevolg: Veel bloed, en van 2 voortanden een stukje af.

toen ik door un stuk glas viel en heel me pols open lag was een jaar of 12 janken dat ik deed. kwam de buurman nog met een ehbo koffertje aan gelopen de rest kank me eige nie meer herinderen wel mooi litteken aan over gehouden :)

nee nie out is al lang geleden weet ok nog dat me broer 2 handoeken om me pols had gedaan toen ik op de grond lag vervolgens dat ik in de auto lag opweg naar het ziekehuis daarna kreeg ik paar flinke spuite in me wond was geen pretje kom nooit meer in de buurt van glas met me armen

Ik stond ooit de ketting van mijn fiets te smeren. Ik had de fiets ondersteboven gezet om zo te kunnen trappen met één hand en het spuitbusje te bedienen met de andere.

Nadat dat gebeurt was wou ik dat draaiende wiel afremmen door met mijn vingers over de spaken te glijden. Doordat het wiel zo snel draaide, leek het alsof het andersom draaide. (soms zie je dat ook bij auto's die rijden, net of hun wielen achterstevoren draaien).

Gevolg: 3 gebroken vingers die ineens een héle vreemde vorm aanamen...

Mijn tand die eruit geslagen is maar dat dee niet zo zeer als de tand er weer inplaatsen klag gewoon helemaal geshokt in de stoel. en ik heb nog steeds last van mijn tand auwww...:mad:

Terug
Naar boven