neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Op mijn 18jaar met wat vrienden aan het drinken geweest in het stad. Toen we een hek van 2m passeerden, vonden we er niets beter op om de meiden in ons gezelschap te gaan imponeren met wie het meeste kon optrekken.
Aan het hek waren pinnen aan de bovenkant om inbrekers buiten te houden, en ik was de enige met een ring aan. Do i need to say more? toen ik er afsprong, ben ik dus blijven hangen met mijn ring, en is het vlees rond het been van de vinger gescheurd, en waren we het kwijt.
Mijn vrienden hebben mij toen naar het ziekenhuis gebracht, allen stomdronken, heb op het moment zelf niet zoveel pijn gehad.
Maar de dagen nadien waren hels, elke dag het verband van het stompje verversen en dat was door het opgedroogde bloed er helemaal gaan aanplakken aan dat blote vlees.
So i'm a nine-fingered ecto atm. Wel nadelig voor te trainen, bv deadlift is moeilijk als ik boven 70 kilo ga, die 4 vingers kunnen dat gewicht echt moeilijk houden, na de 6de beweging voel ik hem echt hard beginnen slippen.
3 maand nadien bij kameraad ontsnapt zijn grote duitse scheper, komt tussen mijn benen zitten, ik begin hem te aaien, en voor ik het weet lig ik op mijn rug, aan het vechten om die hond van mijn gezicht te houden => resultaat, lip volledig doorgebeten (net een hazelip) en 2 putjes net onder mijn oog vna zijn tanden. Sindsdien heilige schrik van grote honden, dus ik hoop snel groot en sterk te zijn, zodat die honden van mij schrik hebben
En paar maand voor al deze feiten is mijn vriendin verongelukt, dus heb toen op een 5tal maanden echt van alles tegengekomen
Heeft ervoor gezorgd dat ik het leven nu veel harder ben gaan apprecieren!!!
pffff damn kerel

? toen ik er afsprong, ben ik dus blijven hangen met mijn ring, en is het vlees rond het been van de vinger gescheurd, en waren we het kwijt.