- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
12jr oud:Over een hekje springen van 50cm hoog, op datm oment worden geroepen en omkijken en even de hoogte van het hekje verkeerd in schatten = Met me scheen erop landen (metalen rand) lengte 14cm diepte ?? (keek voorbij me scheenbeen). Deed geen pijn eigenlijk, zelf dicht geknepen en naar huis gestrompeld
Me homies waren ipv surinaams bruin spier wit en dachten dat ik dood ging ofzo 
2jr terug achterin de audi van me schoonpapa stappen en dat tussen stukje tussen de 2 deuren vastpakken bij het instappen en me vriendin die toen haar deur voor dichtsloeg met mijn vingers ertussen. De deur zat op slot....met mijn vingers er tussen
Licht gekneusde vingers aan over gehouden (lang leve melk
)
Daarnaast vinger/ middenhands beentje gebroken, hamstring ingescheurd en herniated disc opgelopen.
Nee bovenstaande vond ik wel het leukst te vertellen, maar het pijnlijkst is toch het regelmatige gevoel van inferieur tov me broertje zijn in mijn moeders ogen. Mijn broertje is mijn moeder haar oogappel en ik tja als er iets niet goed gaat ben ik de lul, word ik afgezeiken.
Me homies waren ipv surinaams bruin spier wit en dachten dat ik dood ging ofzo 
2jr terug achterin de audi van me schoonpapa stappen en dat tussen stukje tussen de 2 deuren vastpakken bij het instappen en me vriendin die toen haar deur voor dichtsloeg met mijn vingers ertussen. De deur zat op slot....met mijn vingers er tussen
Licht gekneusde vingers aan over gehouden (lang leve melk
)Daarnaast vinger/ middenhands beentje gebroken, hamstring ingescheurd en herniated disc opgelopen.
Nee bovenstaande vond ik wel het leukst te vertellen, maar het pijnlijkst is toch het regelmatige gevoel van inferieur tov me broertje zijn in mijn moeders ogen. Mijn broertje is mijn moeder haar oogappel en ik tja als er iets niet goed gaat ben ik de lul, word ik afgezeiken.

...42 hechtingen etc. etc.....duurde maanden voordat ik weer een normaal setje kon bankdrukken en van de pijn af was
.

) eens opgekomen voor mijn neef met kanker die ruzie had. Gewoon tussengekomen, van langsachter aangevallen geweest door 2 kerels van 23 jaar.