MuscleMeat

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

12jr oud:Over een hekje springen van 50cm hoog, op datm oment worden geroepen en omkijken en even de hoogte van het hekje verkeerd in schatten = Met me scheen erop landen (metalen rand) lengte 14cm diepte ?? (keek voorbij me scheenbeen). Deed geen pijn eigenlijk, zelf dicht geknepen en naar huis gestrompeld :P Me homies waren ipv surinaams bruin spier wit en dachten dat ik dood ging ofzo :P

2jr terug achterin de audi van me schoonpapa stappen en dat tussen stukje tussen de 2 deuren vastpakken bij het instappen en me vriendin die toen haar deur voor dichtsloeg met mijn vingers ertussen. De deur zat op slot....met mijn vingers er tussen :P Licht gekneusde vingers aan over gehouden (lang leve melk :D)

Daarnaast vinger/ middenhands beentje gebroken, hamstring ingescheurd en herniated disc opgelopen.
Nee bovenstaande vond ik wel het leukst te vertellen, maar het pijnlijkst is toch het regelmatige gevoel van inferieur tov me broertje zijn in mijn moeders ogen. Mijn broertje is mijn moeder haar oogappel en ik tja als er iets niet goed gaat ben ik de lul, word ik afgezeiken.

Een ongeluk wat jaartjes geleden, reed op een fietspad met een brommertje wat paralel liep met een grote weg, bij het afslaan had een automobilist me over het hoofd gezien...met de schouder door het portierruitje heen...sleutelbeen bijna door het vel en stond ergens halverwege mijn oor, ook o.a. alle pezen en aanhechtingen afgescheurd van mijn bicep....moest allemaal weer goed gezet worden met een ijzerenconstructie:eek:...42 hechtingen etc. etc.....duurde maanden voordat ik weer een normaal setje kon bankdrukken en van de pijn af was:(.

Wordt er nog steeds niet vrolijk van als ik er aan denk, vooral het niet mogen en kunnen trainen, het slechte slapen en niet op een bepaalde kant kunnen liggen pffff:(.

haha ja die hekjes leuk spul heb het ok een keer mee gemaakt met zon hoog hek van ijzer me eige vasthouden aan wat takke en er overheen probeeren te lopen. concentreerde me eige zo op het vasthouden van de takjes dat ik het einde van het hekje nie zag en zo naar beneden viel :D

en dan nog het aantal gaten in me kop keertje ruzie met iemand gehad sloeg ie met een schep op me kop weer jankend naar huis

samen met me broer stoeien duwde die me zo hard dat ik viel presies met me kop op een steen weer janken me kop zit aardig vol me littekens :P

nog een leuke kwam uit school met me fietsje zat ik in de 1ste of 2de klas iig was 10 km rijden naar huis. altijd uit school elkaar in de bosjes duwen zo vaak gedaan ok paar keer paaltje geramd zat me spatbord op den duur een beetje tegen me band. fietsen ging te zwaar naar me zin wat doe ik met me domme kop d8 hem wel ff recht te schoppe daarna shopte ik me voet tussen me spaken knalde vol met me balle op de stang daarna op een bankje gelegen langs de weg om bij te komen hehe

nie het pijnlijkste maar wel leuk om te vertellen:D
vroeger was altijd alles beter jammer dat ik nie meer op school zit

Toen ik een jaar of 12 was tegen het schrikdraad aan pissen, steeds bij de tik. Zodat je geen schok kreeg. Dit ging een keer mis natuurlijk. Kreeg zo'n schok in mijn pik dat ik zelfs mijn ballen voelde tintelen, viel gewoon op de grond van de pijn. Bleek ook niet gewoon schrikdraad, maar extra zwaar. Gewoon een week last van gehad.

Heb verder in mijn leven nog van alles meegemaakt kwa pijn. Maar niks komt daarbij in de buurt. Heb gewoon een trauma daardoor opgelopen. Als ik onvruchtbaar ben, weet ik waardoor dat kwam. :rolleyes:

Meeste pijn weet ik niet, meeste last iig van een mes die ik in mijn rug heb gekregen van een Liverpool homo(al bijna 10 jaar last van).

Bevalling iekss
En jaren terug zou ik heel stoer ff over een ketting heen springen in de binnenstad.
Ding hing laaaaag dat wil je niet weten hahaha ging plat op mijn muil hehe
Dat was een heeeel pijnlijk moment :)

Toen ik twaalf was ging ik vaak met vrienden oorlogje spelen. Een keer was ik aan het tijgeren in het bos en toen bleef ik achter verroest prikkeldraad hangen. Dit prikkeldraad zat in mijn lies (gelukkig niet verder :rolleyes:).

Maar ik had het niet door vanwege mijn fanatisme, ik ging dus verder met tijgeren. Vervolgens scheurde ik me onbewust los en toen werd mijn broek zwart inplaats van donker groen. Het bloed spoot er dus uit want ik had een kleine ader geraakt (zorgde wel voor extra beleving ten tijde van oorlog :D) en ik kreeg dus 15 hechtingen.

Dat betekende meteen het einde van de oorlog en het begin van een stoer verhaal voor de basischool.

Toen 2pac doodgeschoten werd.

op mn plaat met mn fiets precies met mn snuitert plat tegen het wegdek

En toen ik een jaar of 8 was, had ik ruzie met een buurjongen. Ik wou hem heel stoer uitschelden vanuit de deuropening :rolleyes:. Staat mijn moeder naast me in de deuropening. Die wil snel mijn mond snoeren. Dus die doet snel hand voor mijn mond, komt net de trouwring tegen twee van mijn voortanden. Een tand afgebroken en 1 die zo los zat dat je 'm er zo uit kon trekken.

Pure kindermishandeling :D

Een bicep dumbbell curl van 14kg, man wat voelde ik men arm toen branden.

Toen ik 11 jaar was, hield ik mijn "verjaardagsparty" en toen gingen we midgetgolfen. Ik kan me herrineren dat ik de bal wou pakken, maar dat er tegelijkertijd door iemand anders met de ijzeren stok loeihard op de bal werd ingeslagen, gevolg: 5 minuten zwart voor de ogen, bloeden als een rund, iedereen dacht dat ik dood ging, mooi litteken aan over gehouden.

Wat ik me ook nog goed kan herrineren is dat ik op een koude wintersedag op de plaatselijke voetbalvereniging aan het trainen was. Ik deed destijds nog aan voetbal, het was echt tieveskoud, grond was machtig hard en jaa hoor, vanuit het niks krijg ik ****ing hard de bal in mijn kloten. Het was meer een samenloop van omstandigheden, doordat het zo koud was, was de boel beneden al bevroren waardoor de pijn ondraaglijk was. 15 minuten gewoon echt kapot op de grond gelegen. Naar de douches gestrompeld, en heel voorzichtig de warme straal erop los gelaten..... Ik kan het me nog herrineren als de dag van gisteren.

2 jaar terug menne rug gebroken tijdens het snowboarden.
Dit deed nog niet zo'n pijn maar daarna heb ik 3 dagen aan een stuk in een ziekenhuis bed gelegen waar ik niet in mocht bewegen, gewoon plat op men rug liggen
dat liggen deed serieus veel pijn! :(

2 Jaar geleden ( en 25kg lichter:p) eens opgekomen voor mijn neef met kanker die ruzie had. Gewoon tussengekomen, van langsachter aangevallen geweest door 2 kerels van 23 jaar.

Was zelf juist 16 jaar toen. Achteraf van getuigen toen gehoord, na eerste klap (recht op mijn rechterslaap) bewusteloos gevallen en hebben dan nog blijven door slaan/stampen.

Resultaat, paar open wondes
tand door lip gegaan
gekneusde ribben
2 voorste tanden weg
hersenschudding

Had gelukkig nog zo'n draad langsachter op mn tanden van mn beugel geweest.
Tanden hangden los aan die draad.

In het ziekenhuis, die 2 tanden terug in het tandvlees moeten duwen zonder verdoving...
Deed best wel pijn ja :p

ben toen ik 8 was een keer met mn kaak op de brugreling gevallen toen ik dacht ff stoer met mn ogen dicht eroverheen te lopen:o

voor de rest verscheidene kopstoten met bomen gehad tijdens het mountainbiken

2 maal operatie aan mn grote teen waar ze een naald instopte die minstens net zo groot was als mn teen...en daarna nog ff lekker wroeten omdat die naald er lastig uit ging:eek:

al kotsend naar het ziekenhuis gereden voor een blindedarmontsteking...volgende dag geopereerd:D

ook een keer al stoeiend echt loei en loeihard met mn achterhoofd tegen de muur aan geklapt...zag toch wel even sterretjes:o

voor de rest nog nooit echt iets gebroken ofzo:cool:

Het zetten van mijn eikeltattoeage

Ik moest de afwas wegzetten, ik was nog een beetje klein dus ik nam een krukje om aan de bovenste kast te geraken. Onderaan stond er nog een schuiflade open met een scherpe ijzeren rand. Ik geraakte uit balans, het krukje viel om en ik ben met mijn rug in vrije val op die ijzeren hoek gevallen. Gevolg: diepe wonde in mijn erector spinae, 7 hechtingen nodig gehad en meerdere verdovingsinjecties in mijn rug :D Gelukkig mijn rug niet gebroken toen :)

toen de backstreet boys stopten

Terug
Naar boven