Pedel
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat was de oorzaak>?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik mijnog] goed herrinder was het wel dat mijn voet in het rad van het achterwiel
kwam perongelijk. Paar weken vlink gekneust.
Maar het kan ook zijn toen ik een beste stijker in mjn poten liet knallenen
het vlees van sommige vingers kats gescheurd was. Zamen met verbranding
deed dit wel goed pijn want ik liep helemaal wit aan
vroeger op een stapel planken gesprongen vanaf de stoep.
toen ik neerkwam helse pijn.
wat bleek een grote dikke spijker was door mijn laars en derest heen in het midden van mijn voet tot in het bot.
nooit ergere pijn gehad.
) en dat ik mn ballen nog had. 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
was zo één, wil je niet aan denken dat zoiets tussen je ballen komt te zitten.![]()

ben ooit es toen ik jong was van de eerste verdieping plat op m'n rug gevallen...ik kon 4 minuten niet meer ademen, was een angstig moment voor mij. Ik dacht dat ik dood ging...met veel drukte van de mensen om mij heen en kloppen op mijn borst weer met een grote teug lucht weer begonnen met ademen![]()
Ik had ook een keer dat ik in groep 8 aan het voetballen was, maar ik kwam dusdanig verkeerd terecht dat ik amper nog lucht kreeg. Weet niet precies hoe dat fenomeen werkt, maar goed.
ben ooit es toen ik jong was van de eerste verdieping plat op m'n rug gevallen...ik kon 4 minuten niet meer ademen, was een angstig moment voor mij. Ik dacht dat ik dood ging...met veel drukte van de mensen om mij heen en kloppen op mijn borst weer met een grote teug lucht weer begonnen met ademen![]()

Maar zo k*t heb ik me ook wel eens gevoeld na een zware training zonder dumbbell te laten vallen. Toen kreeg ik duizelingen, misselijkheid, benauwd, warm en koud tegelijkertijd, zwart voor de ogen, braakneigingen, tintelingen, ... kortom een k*t machteloos gevoel.Klaplongben ooit es toen ik jong was van de eerste verdieping plat op m'n rug gevallen...ik kon 4 minuten niet meer ademen, was een angstig moment voor mij. Ik dacht dat ik dood ging...met veel drukte van de mensen om mij heen en kloppen op mijn borst weer met een grote teug lucht weer begonnen met ademen![]()