AndroidHealthClinic

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Met een zwaar gekneusde linker voet 150 km naar huis gereden (koppelen deed vreselijke pijn)

Als ik mijnog] goed herrinder was het wel dat mijn voet in het rad van het achterwiel
kwam perongelijk. Paar weken vlink gekneust.

Maar het kan ook zijn toen ik een beste stijker in mjn poten liet knallenen
het vlees van sommige vingers kats gescheurd was. Zamen met verbranding
deed dit wel goed pijn want ik liep helemaal wit aan

leer eens nederlands schrijven

vroeger op een stapel planken gesprongen vanaf de stoep.
toen ik neerkwam helse pijn.
wat bleek een grote dikke spijker was door mijn laars en derest heen in het midden van mijn voet tot in het bot.
nooit ergere pijn gehad.

Een vriend van me had dat ook eens, enkel niet zo diep als jij het beschrijft.

Denk zelf dat ik nooit echt erge dingen heb meegemaakt buiten de standaard ziektes en valpartijen, maar dat is snel weer over.

Het potentieel ergste was met een grote zware mixer (om mengelingen te maken in de bouw om een industriële vloer aan te leggen) vast te komen te zitten in mijn veiligheidsvestje (ironisch he..) dat werd verstrengeld en opgerold tot het aan mn linkerquad zat en zo een dikke schel van 20-30cm van mijn been schraapte. Dat brandde en bloedde ook aardig, maar na de eerste shock was ik al lang blij dat ik die mixer uiteindelijk nog had uitgekregen (wat de eerste 5 seconden dus niet was gelukt :o) en dat ik mn ballen nog had. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
was zo één, wil je niet aan denken dat zoiets tussen je ballen komt te zitten. :D

Jaren geleden op me plaat gegaan

Enkel links, knie links, knie rechts, heup links, hand links, hand rechts, elleboog links, schouder links en mijn schouder rechts. Deed niet zo heel pijn maar wel de ergste tot nu toe.

Bij mij was het pijnlijkste, een operatie aan de spataders aan beide benen sjonge jonge...
Ze gingen een nieuwe proeftechniek gebruiken die bij een 200 tal mensen succesvol was gebeurd: ze verdrogen de aders langs binnen dmv een laser. Hierdoor moeten ze minder snijden en is er minder littekenvorming.

De operatie ging drie uur duren, uiteindelijk: 6,5 uur!!

De laser was van haar baan afgebroken en had zichzelf doorgebrand... resultaat was, dat ze mijn lies moesten opensnijden en terug dichtnaaien... allemaal k*t dus

Het hardste was de revalidatie... van die sokken tot aan je lies dragen die keihard spannen en dit in volle zomer, plezant is anders...

ben ooit es toen ik jong was van de eerste verdieping plat op m'n rug gevallen...ik kon 4 minuten niet meer ademen, was een angstig moment voor mij. Ik dacht dat ik dood ging...met veel drukte van de mensen om mij heen en kloppen op mijn borst weer met een grote teug lucht weer begonnen met ademen :o

ben ooit es toen ik jong was van de eerste verdieping plat op m'n rug gevallen...ik kon 4 minuten niet meer ademen, was een angstig moment voor mij. Ik dacht dat ik dood ging...met veel drukte van de mensen om mij heen en kloppen op mijn borst weer met een grote teug lucht weer begonnen met ademen :o

Ik had ook een keer dat ik in groep 8 aan het voetballen was, maar ik kwam dusdanig verkeerd terecht dat ik amper nog lucht kreeg. Weet niet precies hoe dat fenomeen werkt, maar goed.

Ik had ook een keer dat ik in groep 8 aan het voetballen was, maar ik kwam dusdanig verkeerd terecht dat ik amper nog lucht kreeg. Weet niet precies hoe dat fenomeen werkt, maar goed.

Ook een keer gehad. Op dat moment hoop je dat je heel snel weer normaal kan ademen. Ik weet ook niet hoe het heet

na een neus operatie hadden ze tampons in m`n neus gedaan. geen gewone maar ongeveer 2 keer zo lang. die hebben er 2 dagen in gezeten. dit viel allemaal nog we mee tot ze er uit gehaald moesten worden :| die dingen zaten door het bloed enzo aan alle kanten vast geplakt.. wat een t*ring gevoel is dat als ze er uit gehaald worden :| is gewoon niet te beschrijven! doet niet echt pijn ofzo, maar wat een gevoel. het leek wel alsof ze mijn hersenen er aan het uit pulken waren ofzo.

verder nog een sleutel been gebroken, neus gebroken en enkels verstuikt..

valt opzich wel mee... is iets wat iedereen mee gemaakt moet hebben!

me bloeduitstorting na me kruisbandoperatie. Echt mijn hele linkerbeen was blauw/bruin/geel.
Zodra ik moest gaan staan ging ik BIJNA van mijn stokje van de pijn

polsje gebroken :) ...valt wel mee

Lichamelijk: Dumbbell van 38 kg volop m'n tenen. Slap, misselijk en duizelig op een nare manier.

Geestelijk: Identiteisverlies, losse associatie.

damn, das klote. Vorige zomer nog zoiets meegemaakt. In het zwembad kopke onder omdat ze met 3 in mijn nek zaten en ik verslikte mij omdat ik nog niet klaar was. Kom ik er uit en kon echt 30 seconden niet ademen en maakte zo'n stikkend geluid en niemand die het opmerkte tot een voorbijganger me op mn rug klopte. :p
****ing eng is dat, leek wel eeuwig te duren en iedereen die ik aankeek had gewoon niets door. :mad:

Dat van Marky heb ik ook eens gehad met een 28kg dumbbell op mn vinger. In combinatie met keiharde training en weinig voedsel toen flauw gevallen met serieuze natrillingen. :o Maar zo k*t heb ik me ook wel eens gevoeld na een zware training zonder dumbbell te laten vallen. Toen kreeg ik duizelingen, misselijkheid, benauwd, warm en koud tegelijkertijd, zwart voor de ogen, braakneigingen, tintelingen, ... kortom een k*t machteloos gevoel.

Met een tandenstokker per ongeluk keihard in een abces van een afgebroken tand steken doet ook heel even heel hard pijn trouwens, net als zo'n verdovingsspuit in je gehemelte bij de tandarts om tanden te trekken.

Keelabces.

Potverdomme, je eigen speeksel niet door kunnen slikken omdat je teveel pijn in je keel heb wens je niemand toe. En dan ook nog overmatig speeksel aanmaken omdat er een abces in je keel zit. Facking hell.

Klaplong ;)

Zat pijnlijke dingen meegemaakt, kom er alleen nu niet op... :p

Me pik na een nacht lang nken.

Verdoving voor de operatie, normaal doet dat geen pijn maar die keer voelde ik gewoon mijn arm helemaal wegtrekken. gelukkig viel ik na 1O seconden al in slaap.:D

Terug
Naar boven