MuscleMeat

Wat is het minst schadelijk: fatburners (eca,clen,..) of anabolen

meersmans

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
76kg
Oké titel lijkt wat raar maar hier is mijn hypothese:

Wat is nu het minst schadelijke?
Optie 1:
Ik bulk mega hard met (zo goed mogelijk) voedsel en probeer zo veel massa te pakken en cut om de zoveel tijd met een fat burner: clen, eca, yohimbine, ...

Optie 2:
ik eet goed, maar niet overdreven hard zodat ik geen vet aanzet, en neem anabolen om zo massa te pakken.

Stel dat ik op beide pistes even veel vvm en vetpercentage haal. Wat is dan volgens jullie het minst schadelijke.

Ik denk persoonlijk via optie 1 omdat men dan niet over anabolen spreekt en niet met je hormonen prutst. Langs de andere kant zijn fatburners zoals die ook weer niet zo goed voor het hart... Toch denk ik dat optie 1 de beste is, want als ik de sides lees van eca, clen, ... dan zijn die minder gevaarlijk als de sides van de anabolen. (in mijn opinie) Oké anabolen is breedt maar laten we ons focussen op de "gemiddelde anabool"...

Graag jullie meningen!

sure........minder gevaarlijk. mensen vielen bij bosjes neer met ephedrine en clen meuk....In america giga schadeclaims........nee hoor helemaal niet schadelijk.

Je moet ze ook niet nemen als snoepjes.
Mensen in amerika gebruikten die dingen als skittles.
Tuurlijk het is niet goed voor je, maar teveel spinazie is ook niet goed.
Alles waar te veel van wordt genomen is per definitie niet goed voor je.

Ik zeg optie 2.

Laatst bewerkt:
optie 2

• Topic Starter Topic Starter
Als ik de sides neem van vb clen vs test e (aannemende dat dat de meest genomen producten zijn in hun categorie)

clen:

• Verhoogde hartslag
  • Hartkloppingen
  • Slapeloosheid
  • Hepatoxiciteit
test e:

• Gynecomastie (ontwikkeling van borsten) als gevolg van oestrogeenvorming
  • Benigne prostaathypertrofie of BPH (vergroting van de prostaat)
  • Acne en vette huid
  • Erectiestoornissen (tijdelijk)
  • Hoge bloeddruk en afname van het goede cholesterol
  • Vergrote kans op hartaandoeningen
  • Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (HCG)
  • Onderdrukking van de natuurlijke testosteronproductie
  • Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
  • Toename van het lichaamshaar
  • Alopecia androgenetica (haaruitval schedel)
  • Vermannelijking (bij vrouwen)
dan lijkt mij optie 1 toch beter ofniet? Waarom nemen jullie optie 2?

Even off-topic, maar Clenn is toch ook AAS of vergis ik mij hier in?

Vind fatburners en ecay nog iets heel anders of Clenbuterol.

dan lijkt mij optie 1 toch beter ofniet? Waarom nemen jullie optie 2?

Probeer beiden eens uit, dan weet je meteen waarom.
Clen is levensgevaarlijk, en dat voel je meteen, zelf op lagere doseringen.
Laat het me zo stellen, dat je van clen de bijwerkingen sowieso altijd meteen ervaart.

Bij test stellen die bijwerkingen zich meestal na lang en veelvuldig gebruik (meer sluipend) en dan nog zeker niet bij iedereen.
Uiteraard moet je rekening houden met (en voorzorgen nemen tegen) testikel atrofie. Idem dito voor wat betreft je bloeddruk.
Maar ik zou mn zoon liever 8 weken test zien gebruiken dan 8 weken clen.

wat die test e beftreft, is er een zeer groot verschil tussen een lage dosis (250mg per week) of hoge dosis (750mg per week). met een lage dosis heb ik geen hoge bloeddruk, geen opgezwollen gezicht, geen gyno, geen vergrote kans op hartaandoeningen.
en wat die nadelen betreft ivm erectiestoornissen, krimpen testikels, onvruchtbaarheid, laag libido, dat zijn maar tijdelijke problemen die helemaal niet gevaarlijk zijn.

Beetje rare vergelijking maar ik zou toch optie 2 gaan. Je hebt geen clen etc nodig om te cutten

Probeer beiden eens uit, dan weet je meteen waarom.
Clen is levensgevaarlijk, en dat voel je meteen, zelf op lagere doseringen.
Laat het me zo stellen, dat je van clen de bijwerkingen sowieso altijd meteen ervaart.
clen.

Wist niet dat clen zo gevaarlijk was.. nog nooit gedaan trouwens. Ben nu aan de yohimbine hcl voor men cut en ik ben er 100% zeker van dat het mij helpt. Ik zie men buik nu pas echt weg gaan en de blokjes komen er door.

Mss is mijn vraag ook te breedt... wat als ik nu zeg yohimbine hcl vs test...
of eca vs test dan liggen de antwoorden wss al meteen anders. Ik had mij niet zo moeten focussen op de clen in de vraag.

Wist niet dat clen zo gevaarlijk was.. nog nooit gedaan trouwens. Ben nu aan de yohimbine hcl voor men cut en ik ben er 100% zeker van dat het mij helpt. Ik zie men buik nu pas echt weg gaan en de blokjes komen er door.

Mss is mijn vraag ook te breedt... wat als ik nu zeg yohimbine hcl vs test...
of eca vs test dan liggen de antwoorden wss al meteen anders. Ik had mij niet zo moeten focussen op de clen in de vraag.

Antwoord is simpel. Als je nu goede resultaten hebt op yohimbine, ga daar dan mee door.
Je kan evt proberen met ECA eens je gewaar wordt dat het resultaat met Yohimbine uitblijft. Is inderdaad een ganse ander verhaal als je clen eruit laat.

Antwoord is simpel. Als je nu goede resultaten hebt op yohimbine, ga daar dan mee door.
Je kan evt proberen met ECA eens je gewaar wordt dat het resultaat met Yohimbine uitblijft. Is inderdaad een ganse ander verhaal als je clen eruit laat.

Waarom stopt de werking van yohimbine na een tijdje? Wat zijn jou ervaring daarmee soms?

Waarom stopt de werking van yohimbine na een tijdje? Wat zijn jou ervaring daarmee soms?

Geen idee of de werking stopt of afneemt.
Ik heb het ooit eens enkele dagen geprobeerd maar voelde me er niet goed op. (had precies continue braakneigingen)

Met optie 2 kan je ook vele meer bereiken en ook in een kortere periode.

Yohimbine en clen vullen elkaar aan. Clen kent een downregulatie,Yohimbine,heft die op. De stof Yohimbine kent geen downregulatie imo.

Terug
Naar boven