MuscleMeat

wat is het verschil tussen een laptop en mini laptop?

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
ik ben al wat weken aan het zoeken naar een goeie laptop.
alleen is er nooit echt wat van gekomen om er 1 te kopen.

maar nu valt me op dat iedereen met mini-laptops beginnen te gooien...
is dat een hype geworden ofzo?

nu heb ik niet verstand van pc's en laptop's
maar wat is er verschil tussen een gewone laptop en een mini?
(behalve de groote ervan dan :rolleyes:)

Ja het idd een hype, en je hebt er echt helemaal niks aan. Die dingen zijn belachelijk traag. Leuk om mee te internetten en te msn'en maar daar blijft het bij.

de naam zegt het al

mini laptop = klein 7 inch screen
laptop = 13 tot 17 inch

minilaptop zijn zooooo k*t, langzaam en beperkt.

gewoon een normale kopen, probeer een apple, kan je iig een paar jaar voort met je aankoop

• Topic Starter Topic Starter
de naam zegt het al

mini laptop = klein 7 inch screen
laptop = 13 tot 17 inch

minilaptop zijn zooooo k*t, langzaam en beperkt.

gewoon een normale kopen, probeer een apple, kan je iig een paar jaar voort met je aankoop

ok, thanks.
ik had eigelijk een acer in gedachte...
ik zie echt iedereen met dat merk rondlopen.

ik zit serieus te overwegen om ook een mini laptop te kopen. ik heb er 1 met een 15" scherm, maar ik vind dat ding maar onhandig om mee te nemen. ik wil dan een laptop met een 10" scherm aanschaffen. lekker handig voor mijn studie, kan zo in mijn schooltas en dan heb tenminste niet elke keer dat het gek*t met de overbezette computers op school.

ik vind een mini-laptop vooral handig voor zakelijk gebruik als je veel weg bent.
klein dus makkelijk mee te nemen, en voornamelijk voor tekstverwerking en een beetje browsen, en daar zijn ze geschikt voor.

voor normaal intensief gebruik zijn ze te traag.

zo een mini zegt genoeg je kan nooit de zelvde snelheid hebben als een gewone labtop

ik zit serieus te overwegen om ook een mini laptop te kopen. ik heb er 1 met een 15" scherm, maar ik vind dat ding maar onhandig om mee te nemen. ik wil dan een laptop met een 10" scherm aanschaffen. lekker handig voor mijn studie, kan zo in mijn schooltas en dan heb tenminste niet elke keer dat het gek*t met de overbezette computers op school.

Is toch k*t dat je bij het typen van verslagen etc de hele tijd moet scrollen met zo'n lage resolutie?

Neem gewoon een 13' laptop met een goede resolutie.

Is toch k*t dat je bij het typen van verslagen etc de hele tijd moet scrollen met zo'n lage resolutie?

Neem gewoon een 13' laptop met een goede resolutie.

het gaat mij voornamelijk ook om het meenemen.

mijn insteek is een beetje hetzelfde als popey88, voornamelijk gebruiken voor tekstverwerken. volgens mij is het toetsenbord bij een 10" net zo groot als bij een normaal toetsenbord. dan hoef je tenminste ook niet zo te priegelen.

ik ben al wat weken aan het zoeken naar een goeie laptop.
alleen is er nooit echt wat van gekomen om er 1 te kopen.

maar nu valt me op dat iedereen met mini-laptops beginnen te gooien...
is dat een hype geworden ofzo?

nu heb ik niet verstand van pc's en laptop's
maar wat is er verschil tussen een gewone laptop en een mini?
(behalve de groote ervan dan :rolleyes:)
Kerel ik raad je ten stelligste af om een mini laptop te kopen. Ik heb laatst met iemand gesproken (een pc kenner) en die had er ook 1 gekocht omdat ie dacht dat het wel handig was maar hij heeft er erg spijt van dat ie het gekocht heeft. Beste koop je gewoon een 13" of 15".

Kerel ik raad je ten stelligste af om een mini laptop te kopen. Ik heb laatst met iemand gesproken (een pc kenner) en die had er ook 1 gekocht omdat ie dacht dat het wel handig was maar hij heeft er erg spijt van dat ie het gekocht heeft. Beste koop je gewoon een 13" of 15".

weet je toevallig ook waarom?

Hij had het er vooral over dat je er niet echt handig mee kan werken. Je kan dan net zo goed op een Palm of iphone werken.

ok, thanks

Terug
Naar boven