Fitness Seller

Wat is je sterrenbeeld?

Peiling Peiling Wat is je sterrenbeeld?

• Totaal stemmers
    168
De Kreeft heeft een zacht, gevoelig wezen dat soms erg somber is en dan weer juichend zijn gezin en zijn vrienden aan de gang houdt. Deze stemmingswisselingen zijn te wijten aan de maan, die hun teken beheerst. La Luna, een vrouwelijke planeet, geeft de Kreeft de passende vrouwelijke deugden mee. Ze zorgen aandoenlijk voor hun gezin en verzorgen vriendschappen met veel aandacht. Een Kreeft zal zijn geliefden het allerbeste te eten geven en een gemoedelijk thuis scheppen. De Kreeft hecht grote waarde aan een mooi thuis en een gezellig familieleven. Hij wil zich geborgen en beschermd voelen. Zijn wens naar vertrouwen en geborgenheid richt zich ook op het gebied van het beroep. Ook hier houdt hij van een familiaire atmosfeer. Als hij zich eenmal goed voelt, verandert hij niet zo snel meer van baan. Het kan financieel nog zo aantrekkelijk zijn, hij hecht meer waarde aan het gevoel van geborgenheid en vertrouwen. De overgave en tederheid, die hij voor zijn medemensen overheeft, verlangt hij ook van anderen. En daar ligt precies de reden waarom Kreeften altijd weer teleurgesteld worden. Andere vinden de familiaire wensen van de Kreeft klam. De Kreeft verlangt teveel met zijn behoefte aan nabijheid en overgave. Heeft u een Kreeft pijn gedaan kan hij in een diepe depressie raken. Zijn overgevoelige ziel begraaft alles in zichzelf en vergeet niets. Geen ander teken van de dierenriem kan zo haatdragend zijn als de Kreeft.

Shit, ik heb een gay sterrenbeeld :mad:

Ik ben ook een kreeft, maar ik ben totaal niet zoals die beschrijving.:o

vissen01.gif

wat ben je in vredesnaam van plan met deze informatie?

Zogezegd tweeling maar volgens de echte astrologie nog net een kreeft. Pas ook beter bij de omschrijving van kreeft trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn ik en Loo de enige boogschutters onder het gros bodybuilders hier?

Waterman.

Tweeling en dat betekent dat je pik 2x zo lang is als normaal.

Waterman; dat betekend dat elke shake met water, je extra blokjuzhh geeft

ik zit tussen een waterman en steenbok in, sommige zeggen dat 20 jan waterman is, sommige zeggen steenbok.

Ik zie mezelf dan ook gewoon als een watersteen hehe

Leeuw, imo ook het beste sterrenbeeld.

ik zit tussen een waterman en steenbok in, sommige zeggen dat 20 jan waterman is, sommige zeggen steenbok.

Ik zie mezelf dan ook gewoon als een watersteen hehe

20 januari is nog Steenbok

P.S. Uit ervaring (een relatie die ik met een Schorpioen had) maak ik uit dat Schorpioenen enorm haatdragend, wraakzuchtig, gecompliceerd en gevoelig zijn. Tweelingen daarentegen zijn eerder oppervlakkig van aard en vertonen niet zoveel diepgang. Dat wordt ook bewezen daar ze enorm nieuwschierig zijn, maar éénmaal ze ongeveer weten hoe de vork aan de steel zit, verdwijnt hun interesse terug en gaan ze terug opzoek naar iets anders.

Laatst bewerkt:
Boogschutter :cool:

Waterman

nog een kreeft hier..

Terug
Naar boven