MuscleMeat

Wat is mijn huidige vetpercentage??

uploadfromtaptalk1456300714645.jpg

Zie foto voor de schatting rond de 16 tot 20%

• Topic Starter Topic Starter
Nee ,maar reken ook maar op een paar kilo vocht, 60 was misschien overdreven, zeg 62/63kg, ik zou iig ook nu nog nie naar 10% cutten maar een procent of 12.

Hmm ja daar heb je wel gelijk in dan, maar zou een x goed diep cutten niet beter zijn om vervolgens wat langer te bulken dan de hele tijd aan-af. Ik ben nog nooit op 10% geweest en zie er al redelijk snel "dik" uit. Ik wilde gewoon een keer echt goed diep zodat ik voor 't eerst in m'n leven eens duidelijk lijnen zie :P

Het is niet veel massa wat je nu hebt. Er gaat dus nog minder overblijven.

Maar. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij voelt dat je diep moet cutten dan ga ervoor.
Blijft er straks niks over dan heb je een goede les geleerd. En ga je vanaf daar weer verder.

Goede progressie trouwens.

Het is niet veel massa wat je nu hebt. Er gaat dus nog minder overblijven.

Maar. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij voelt dat je diep moet cutten dan ga ervoor.
Blijft er straks niks over dan heb je een goede les geleerd. En ga je vanaf daar weer verder.

Goede progressie trouwens.

Want als ik het goed begrijp, hoe meer massa je hebt in het begin, hoe minder je zal verliezen als je diep cut?

Dus bijvoorbeeld ik heb 10KG massa, ik cut van 15 tot 10% en eindig op 6KG massa.

Iemand anders heeft 30KG massa, cut ook van 15 tot 10% en die heeft nog 28KG over?

Want als ik het goed begrijp, hoe meer massa je hebt in het begin, hoe minder je zal verliezen als je diep cut?

Dus bijvoorbeeld ik heb 10KG massa, ik cut van 15 tot 10% en eindig op 6KG massa.

Iemand anders heeft 30KG massa, cut ook van 15 tot 10% en die heeft nog 28KG over?

Dat heb je niet goed begrepen.

Zal het proberen uit te leggen, wat ze met "je hebt niet veel massa dus als je cut blijft er nog minder over" bedoelen is:
tijdens de cut verlies je spiermassa. Des te meer massa je hebt des te meer massa je overhoud en des te minder massa je hebt des te minder massa je overhoud na een cut.

Degene die met meer massa begint houd dus simpelweg meer massa over omdat hij met meer massa is begonnen.

Snappie?

Dat heb je niet goed begrepen.

Zal het proberen uit te leggen, wat ze met "je hebt niet veel massa dus als je cut blijft er nog minder over" bedoelen is:
tijdens de cut verlies je spiermassa. Des te meer massa je hebt des te meer massa je overhoud en des te minder massa je hebt des te minder massa je overhoud na een cut.

Degene die met meer massa begint houd dus simpelweg meer massa over omdat hij met meer massa is begonnen.

Snappie?

Dat is ook het meest logische, daarom snap ik ook niet waarom het zovaak gezegd werd. Maar goed, ik zal nog wel eens kijken als ik rond de 12% zit, ff afwegen.

Dankjewel iig!

Inmiddels 2 weken later, cut gaat lekker door, is wel een procentje af toch?

8yt1s7.png

zit wel schot in de zaak, alleen als je het echt goed wil vergelijken moet je op dezelfde plek schieten met de zelfde hoek.

Zou eerlijk gezegt niet veel verder meer cutten als je nu op 65kg staat.

Rond de 14-16 % denk ik, het is ook die slechte belichting dat je weinig lijnen ziet.

Ik hang nu trouwens al 10 dagen boven de 68, ben er gister 1x onder geweest met 67.8, maar woensdag zou ik eigenlijk 67.2 moeten wegen.

Heb kcal 3 dagen geleden al 100kcal verlaagd?

ik ken genoeg vrouwen in de gym die zwaarder dan jou wegen.
ga gewon bulken man :laugh:

15,75% Persoonlijk vind ik dit wel een goed bulked up fisiek man! Goeie legs man. Succes met je cut!

Oke jongens, update op hoeveel % jullie denken?

16ljux4.jpg

Ik gok zelf 12%

:coffee: :suicide:
je ziet toch geen fl**ker zo maak eens een normale foto.

Terug
Naar boven