crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ,maar reken ook maar op een paar kilo vocht, 60 was misschien overdreven, zeg 62/63kg, ik zou iig ook nu nog nie naar 10% cutten maar een procent of 12.

Het is niet veel massa wat je nu hebt. Er gaat dus nog minder overblijven.
Maar. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij voelt dat je diep moet cutten dan ga ervoor.
Blijft er straks niks over dan heb je een goede les geleerd. En ga je vanaf daar weer verder.
Goede progressie trouwens.
Want als ik het goed begrijp, hoe meer massa je hebt in het begin, hoe minder je zal verliezen als je diep cut?
Dus bijvoorbeeld ik heb 10KG massa, ik cut van 15 tot 10% en eindig op 6KG massa.
Iemand anders heeft 30KG massa, cut ook van 15 tot 10% en die heeft nog 28KG over?
Dat heb je niet goed begrepen.
Zal het proberen uit te leggen, wat ze met "je hebt niet veel massa dus als je cut blijft er nog minder over" bedoelen is:
tijdens de cut verlies je spiermassa. Des te meer massa je hebt des te meer massa je overhoud en des te minder massa je hebt des te minder massa je overhoud na een cut.
Degene die met meer massa begint houd dus simpelweg meer massa over omdat hij met meer massa is begonnen.
Snappie?
Zou eerlijk gezegt niet veel verder meer cutten als je nu op 65kg staat.
ik ken genoeg vrouwen in de gym die zwaarder dan jou wegen.
ga gewon bulken man![]()
niet alleen de zeekoeien xDDat is ook niet zo moeilijk met al die zeekoeien in de gyms. Maar ze doen er tenminste wel iets aan.
Maar weinig die zwaarder wegen plus droog zijn. Ga cutten manik ken genoeg vrouwen in de gym die zwaarder dan jou wegen.
ga gewon bulken man![]()