- Waardering
- 3.529
strong this
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olijfolie heeft een vet% van rond de 90. Vergelijk het anders daarmee.

Wat een dwazen hier...jullie hebben er geen ene fluit verstand van lees ik alweer. dit is onder de 10 procent joh, en waar zien jullie een buikje?
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 01:36 ----------
Laat je vp met een 3puntsmeting vaststellen en laat uitkomst hier achter
. Tijd om aan de gewichten te gaan.Dat was de vraag ook niet.10-11% iets minder dan mij maar heeft totaal geen massa
Normaal gesproken zou zoon buikje inderdaad niet boven de 12% zijn oid. Je moet er rekening mee houden dat zijn TOTALE gewicht (die we niet weten) waarschijnlijk niet zoveel is omdat er niet veel spiermassa op zit.
Dit betekent in andere woorden dat een kilotje vet al heel snel meetelt in zijn vetpercentage. Als ik nu goed kijk denk ik inderdaad een procentje 11-12.
Zoals andere mensen ook al hebben gezegd, wat maakt het uit. Het is duidelijk dat er massa op moet
% wordt bepaald aan de hand van mm. Dus 1 kilo vet telt bij de ene niet meer mee als bij de ander.
OT; 10% ongeveer. Maar je ziet eruit als een jongetje van 10. Ga trainen en vreten before you get raped.

Normaal gesproken zou zoon buikje inderdaad niet boven de 12% zijn oid. Je moet er rekening mee houden dat zijn TOTALE gewicht (die we niet weten) waarschijnlijk niet zoveel is omdat er niet veel spiermassa op zit.
Dit betekent in andere woorden dat een kilotje vet al heel snel meetelt in zijn vetpercentage. Als ik nu goed kijk denk ik inderdaad een procentje 11-12.
Zoals andere mensen ook al hebben gezegd, wat maakt het uit. Het is duidelijk dat er massa op moet
ik snap niet dat dit soort gasten zich druk maken om hun bf... Waarom zou je dat willen weten? Ecto as phuck, go eat urself 2 death broski!