AndroidHealthClinic

wat is mijn vriends BF%

Wat een dwazen hier...jullie hebben er geen ene fluit verstand van lees ik alweer. dit is onder de 10 procent joh, en waar zien jullie een buikje?

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 01:36 ----------

Laat je vp met een 3puntsmeting vaststellen en laat uitkomst hier achter

Olijfolie heeft een vet% van rond de 90. Vergelijk het anders daarmee.

Wat een dwazen hier...jullie hebben er geen ene fluit verstand van lees ik alweer. dit is onder de 10 procent joh, en waar zien jullie een buikje?

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 01:36 ----------

Laat je vp met een 3puntsmeting vaststellen en laat uitkomst hier achter

Normaal gesproken zou zoon buikje inderdaad niet boven de 12% zijn oid. Je moet er rekening mee houden dat zijn TOTALE gewicht (die we niet weten) waarschijnlijk niet zoveel is omdat er niet veel spiermassa op zit.

Dit betekent in andere woorden dat een kilotje vet al heel snel meetelt in zijn vetpercentage. Als ik nu goed kijk denk ik inderdaad een procentje 11-12.

Zoals andere mensen ook al hebben gezegd, wat maakt het uit. Het is duidelijk dat er massa op moet

10% ongeveer.
Je vriend moet iig meer eten + trainen want dit heeft niets met BB te maken. Begin van Fitness misschien.

10-11% iets minder dan mij maar heeft totaal geen massa

ik snap niet dat dit soort gasten zich druk maken om hun bf... waarom zou je dat willen weten? ecto as phuck, go eat urself 2 death broski!

hij vraagt tog gewoon wat ze bf is.. ik denk 9,5%

10.41%

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken zou zoon buikje inderdaad niet boven de 12% zijn oid. Je moet er rekening mee houden dat zijn TOTALE gewicht (die we niet weten) waarschijnlijk niet zoveel is omdat er niet veel spiermassa op zit.

Dit betekent in andere woorden dat een kilotje vet al heel snel meetelt in zijn vetpercentage. Als ik nu goed kijk denk ik inderdaad een procentje 11-12.

Zoals andere mensen ook al hebben gezegd, wat maakt het uit. Het is duidelijk dat er massa op moet

% wordt bepaald aan de hand van mm. Dus 1 kilo vet telt bij de ene niet meer mee als bij de ander.

OT; 10% ongeveer. Maar je ziet eruit als een jongetje van 10. Ga trainen en vreten before you get raped.

% wordt bepaald aan de hand van mm. Dus 1 kilo vet telt bij de ene niet meer mee als bij de ander.

OT; 10% ongeveer. Maar je ziet eruit als een jongetje van 10. Ga trainen en vreten before you get raped.

Waar heb jij het nou weer over? 10 kilo vet op een buffe gozer van 100kg geeft hem een bf van 10%. 10 kilo vet op een ecto van 50kg geeft hem een bf van 20%.

:banana:

EDIT:

Met je OT;
op de foto zie je toch duidelijk dat zijn buik uitpuilt. Ik zeg niet dat hij dik is maar er zit dus wel degelijk vet op zijn buik wat dus zwaarder meetelt in zijn BF dan bij een normale meso-guy van 70-80 kg.

Dit inderdaad. Bij 100 kilo is een kilo vet maar 1%. Als iemand 70kg weegt is een kilo al bijna 1,5 %. Als het om meerdere kilo's gaat is het verschil al snel 2-3%. Niet iedereen van 70 kilo met abs heeft daadwerkelijk een bf% onder de 10. Ik denk dat daar vaak nogal vergissingen in worden gemaakt

Ecto

Waarom zou je überhaupt je VP laten inschatten op dit forum? Snap sowieso niet waarom dat zo populair is hier.

Alle VP inschattingen lopen uiteen tot wel 5% meestal. M.a.w. je hebt er geen zak aan.

Mijn adviezen:
- Koop een VP tang voor €10,- en meet het zelf
- Ga af op de spiegel. Of je nu een VP hebt van 8% of 15%, who cares. Het is theoretisch nummertje, eet en train gewoon naar eigen behoefte.

Terug
Naar boven