AndroidHealthClinic

wat is mijn vriends BF%

13% Waarom schat iedereen hier zo laag altijd? Ga eens gewoon een echte meting doen ipv op die weegschaaltjes staan.

Waarom zou je überhaupt je VP laten inschatten op dit forum? Snap sowieso niet waarom dat zo populair is hier.

Alle VP inschattingen lopen uiteen tot wel 5% meestal. M.a.w. je hebt er geen zak aan.

Mijn adviezen:
- Koop een VP tang voor €10,- en meet het zelf
- Ga af op de spiegel. Of je nu een VP hebt van 8% of 15%, who cares. Het is theoretisch nummertje, eet en train gewoon naar eigen behoefte.

+1

Inderdaad vp% is maar een indicatie, als uitgangspunt neem je het beeld wat je van jezelf ziet.

Om de vraag van TS te beantwoorden, denk dat je maat relatief weinig vet heeft en relatief weinig spiermassa zoals is te zien. Bulken is dus de oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
+1

Inderdaad vp% is maar een indicatie, als uitgangspunt neem je het beeld wat je van jezelf ziet.

Om de vraag van TS te beantwoorden, denk dat je maat relatief weinig vet heeft en relatief weinig spiermassa zoals is te zien. Bulken is dus de oplossing.

Ja Thanks maar ik denk nu wel dat deze topic genoeg aandacht heeft gehad haha maar thanks voor alles gaste.

Terug
Naar boven