MuscleMeat

Wat is minimale Cut tijd?

PsYchon

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
49kg
Vetpercentage
18%
Heb afgelopen 3 weken vakantie gehad en ben met wat feestjes en relaxen toch wat gestegen in vetpercentage, zit nu nog op bulk voeding.
maar als ik mijn vetpercentage wat wil laten zakken en 500kcal onder mijn onderhoud ga zitten. hoelang moet ik dit minimaal doen voor ik weer aan de bulk kan.
En hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Kijk gewoon in de spiegel hoe lang je wilt cutten.

Maar als het van drie weekjes vakantie is zal het ook wel volstaan om drie weken even iets scherper te zijn op wat je eet en daarnaast wat extra te bewegen in de vorm van cardio.

wat zijn je vet percentages? body stats? etc etc en waarom cutten om daarna weer te bulken als je nu toch al ben aangekoment? en 3 weken zal niet super veel zijn wat je ben aangekomen...

• Topic Starter Topic Starter
kon mijn bovenste 4 blokjes van de buikspieren zien en nu met goed aanspannen nog maar de bovenste 2.
dacht misschien met een korte Cut dat ik ze alle 4 weer naar voren kon laten komen en dan voorzichtig weer gaan bulken.
maar weet dan niet hoe het zit met je verbranding in de war gooien en wat je er dan af hebt gehaald dat het er ook zo weer bij aanzit.
ben zelf 1.95 lang en weeg 96.5kg vetpercentage is nu nog onduidelijk maar denk rond de 17

de minimale cut tijd is 0 weken

succes

kon mijn bovenste 4 blokjes van de buikspieren zien en nu met goed aanspannen nog maar de bovenste 2.
dacht misschien met een korte Cut dat ik ze alle 4 weer naar voren kon laten komen en dan voorzichtig weer gaan bulken.
maar weet dan niet hoe het zit met je verbranding in de war gooien en wat je er dan af hebt gehaald dat het er ook zo weer bij aanzit.
ben zelf 1.95 lang en weeg 96.5kg vetpercentage is nu nog onduidelijk maar denk rond de 17

dan zal ik als ik jou was op onderhoud gaan zitten want als je dan verder gaat bulken loopt het uit de hand,
cutten zou je ook kunnen doen maar aangezien de zomer voorbij is zal ik dit laten tot maart, dus gewoon lekker op onderhoud zitten ;)

dan zal ik als ik jou was op onderhoud gaan zitten want als je dan verder gaat bulken loopt het uit de hand,
cutten zou je ook kunnen doen maar aangezien de zomer voorbij is zal ik dit laten tot maart, dus gewoon lekker op onderhoud zitten ;)
De zomer is inderdaad voorbij, lijkt me juist dat je nu massa aan kan zetten en volgend voorjaar kan gaan cutten tot het moment zoals ook aangegeven je in de spiegel kijkt en tevreden bent ;).

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info, ik pak nog even wat extra massa. en ga daarna eens 2 weken eten op onderhoud en dan een klein verschil maken met cardio.

Terug
Naar boven