mag je nou wel na 10 uur nog eten of nou juist niet? de 1 zegt van wel de ander zegt van niet, dus ik weet het niet meer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waar denk jij die wijsheid vandaan te halen 'Bjorn'?
Dit onderwerp is al zoooovaak voorbij gekomen..
Dat vond ik nou net de enige regel waar ik het niet mee eens was van bffm. Ik ben van mening dat je tot 1u voor slapen gaan nog wel iets kan eten of drinken. Bijv. een bak kwark gevolgd door een tas warme melk met lepel honing is mijn routine. Ga er goed op.
Dat vond ik nou net de enige regel waar ik het niet mee eens was van bffm. Ik ben van mening dat je tot 1u voor slapen gaan nog wel iets kan eten of drinken. Bijv. een bak kwark gevolgd door een tas warme melk met lepel honing is mijn routine. Ga er goed op.

Waarom heb je de naam gekozen van een middel tegen depressiviteit?
En antwoord op je vraag. Ja, je mag na tien uur best eten. Ligt er aan wat verder jouw doelen zijn. Na het trainen neem ik nog wel een shake. Maar op dagen dat ik niet train niet, maar dan eet ik na 8 uur eigenlijk ook niet meer.

Waarom heb je de naam gekozen van een middel tegen depressiviteit?
En antwoord op je vraag. Ja, je mag na tien uur best eten. Ligt er aan wat verder jouw doelen zijn. Na het trainen neem ik nog wel een shake. Maar op dagen dat ik niet train niet, maar dan eet ik na 8 uur eigenlijk ook niet meer.

Waarom zou je 's avonds meer vet opslaan, door het eten van procentueel meer koolhydraten, dan in de dag, als je globaal gezien evenveel kcal binnenkrijgt?