AndroidHealthClinic

wat is nou waar of niet waar

Dat mag!

Het mag maar het ligt er maar net aan wat je doelstelling is,
Wil je droog worden dan moet je niks eten met hoge calorische waarden 's avonds.
Wil je groeien dan zijn kh's en eiwitten voor het slapen gaan mogelijk(boterhammen met kifilet).
ik eet b.v. voor het slapen om ongeveer 10 uur 500 ml kwark.

Als je je nou eerst even gaat inlezen in plaats van het forum vervuilen met die topics van je. Je hebt er nu al 5 ofzo aangemaakt.

Tuurlijk mag dat, zorgen dat je 's avonds niet teveel meer eet, verteert niet zo lekker. Wel zorgen voor genoeg langzame eiwitten.

Eet 2/3 uur VOOR het slapen gaan je laatste maaltijd, goede richtlijn. En als je wilt bulken kun je beter kortere periode nemen.

En waar denk jij die wijsheid vandaan te halen 'Bjorn'?
Dit onderwerp is al zoooovaak voorbij gekomen..

gewoon vlak voor t slapen een bak magere kwark.. voor de langsame eiwitjes he! :D

Burn the fat feed the muscle.
Dat vond ik nou net de enige regel waar ik het niet mee eens was van bffm. Ik ben van mening dat je tot 1u voor slapen gaan nog wel iets kan eten of drinken. Bijv. een bak kwark gevolgd door een tas warme melk met lepel honing is mijn routine. Ga er goed op.

Dat vond ik nou net de enige regel waar ik het niet mee eens was van bffm. Ik ben van mening dat je tot 1u voor slapen gaan nog wel iets kan eten of drinken. Bijv. een bak kwark gevolgd door een tas warme melk met lepel honing is mijn routine. Ga er goed op.

Is voor mij atm ook uitproberen wat werkt, maar ik eet zowiezo op het moment niks van koolhydraten in de nacht. Zet makkelijk vet aan dus eet ik kwark, zit in de cut. Mischien als ik bulk :D

Ik zit nou om 22:45 nog een bak cottage cheese naar binnen te werken, dus van mij mag het als het van je moeder ook mag.

Als ik voor het slapen gaan kwark neem moet ik steeds plassen...

*edit maby keertje laten uitlekken?

Waarom heb je de naam gekozen van een middel tegen depressiviteit?

En antwoord op je vraag. Ja, je mag na tien uur best eten. Ligt er aan wat verder jouw doelen zijn. Na het trainen neem ik nog wel een shake. Maar op dagen dat ik niet train niet, maar dan eet ik na 8 uur eigenlijk ook niet meer.

En antwoord op je vraag. Ja, je mag na tien uur best eten. Ligt er aan wat verder jouw doelen zijn. Na het trainen neem ik nog wel een shake. Maar op dagen dat ik niet train niet, maar dan eet ik na 8 uur eigenlijk ook niet meer.

:eek:???

geen koolhydraten voor het slapen gaan

Scherp Leaf, heel scherp! ;)

De oude eet-geen-koolhydraten-voor-slapen-gaan regel leeft nog steeds :) Waarom zou je 's avonds meer vet opslaan, door het eten van procentueel meer koolhydraten, dan in de dag, als je globaal gezien evenveel kcal binnenkrijgt?

Waar komt heel dat idee vandaan? Er bestaat namelijk geen enkel onderzoek dat zoiets aantoont. Ook maakt het geen donder uit wanneer je wat eet. Zolang jij op een dag 2000 kcal eet en er 2000 verbrandt, dan zit jij op onderhoud. Of je 's avonds nu niets eet of wel eet.

Het is alleen logischer om meer energie in het begin van de dag binnen te krijgen, omdat je dan gewoon beter functioneert. 's Nachts moet je vooral herstellen en heb je dus veel meer aan eiwitten en bepaalde vetten.

Eet zelf ook een bak kwark na 22.00 uur (dan kom ik vaak pas van de training terug)
Denk dat je niet een hele maaltijd naar binnen moet werken.
Gevoelsmatig (kan het niet onderbouwen) zal je dan meer vet opslaan.

PS Leaf ik hou ook van high heels
(euhhh bij de vrouwen dan - als ik ze zelf draag dan doet het zo'n pijn):D

Terug
Naar boven