AndroidHealthClinic

Wat is voor jou doorslaggevend als je gaat stemmen voor de Provinciale Staten?

Peiling Peiling Doorslaggevend voor keuze?

• Totaal stemmers
    55

Moraalridder

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
2.963
En hiermee bedoel ik bijvoorbeeld Woningbouw, Natuur, landelijke issues of kijk je vooral naar de Eerste Kamer?

Voor mezelf: Ik heb een beetje gekeken en vond de issues niet echt boeiend. Verder vind ik de manier van campagne voeren nog gênanter dan normaal, bij oppositie en de regering. Dat je gewoon elke politiek leider bij KoffieMax ziet, dan is treurig.
Ik weet dus nog niet of ik op de partij stem waar ik totnogtoe altijd op stem (D'66), of dat ik nog een issue vind die ik belangrijk vindt.

O, en niet stemmen is natuurlijk ook een optie. Zeg dan waarom niet...:)

Laatst bewerkt:
Ik ga niet stemmen.

Lekker dierenpartij stemmen, mensen redden zich wel, dieren niet, daarbij lullen die partijen toch altijd maar wat in hun eigen straatje maar uiteindelijk komt er weinig van waar.

Ik ga niet stemmen, heb daar nou echt een hekel aan hoor sorry dat ik het zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker dierenpartij stemmen, mensen redden zich wel, dieren niet, daarbij lullen die partijen toch altijd maar wat in hun eigen straatje maar uiteindelijk komt er weinig van waar.

Ik heb dat ook wel eens overwogen, maar toch niet voor gekozen. Niet in de laatste plaats omdat die Thieme een rare gristenfundi is. Maar PvdD vind ik op zich een mooi alternatief.

Ik ga niet stemmen, heb daar nou echt een hekel aan hoor sorry dat ik het zeg.

1. Je mag niet stemmen.
2. Je hebt een hekel aan stemmen?

Nee ik ben niet van de Provinciale Staten ik wil gewoon een vrij Brabant.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

1. Je mag niet stemmen.
2. Je hebt een hekel aan stemmen?
b51ow0.gif

Laatst bewerkt:

vind ik een goede stem,ik ben het met je eens.
mensenproblemen blijven we altijd houden,dieren-issues blijven andere partijen uitstellen.

Zelf stem ik SP,heeft in mijn optiek het beste voor met milieu,natuur en sportvisserij.

Regionale issues, Ben aant twijfelen tussen het CDA en de PVV voor de provinciale staten

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wat de dierenpartij van sportvissers vindt. :rolleyes:

Edit: @ Biobeast:

Welke issues zijn voor jou het belangrijkst dan, of is het zo dat je gewoon naar het totaalplaatje kijkt?

Laatst bewerkt:
Ik ben er nog niet helemaal uit.

Maar Moraalridder: "jouw"? :o

Ben benieuwd wat de dierenpartij van sportvissers vindt. :rolleyes:

Edit: @ Biobeast:

Welke issues zijn voor jou het belangrijkst dan, of is het zo dat je gewoon naar het totaalplaatje kijkt?

plaatsing van nieuwe bedrijventerreinen, subsidie omroep brabant, gewoon echt regionale zaken. Ik zou graag uitgebreidere info hebben van iedere partij, omdat ik vaak een "mits" heb.

Ik ben er nog niet helemaal uit.

Maar Moraalridder: "jouw"? :o

Uh nee, de issues zijn voor hem als persoon belangrijk, het zijn niet zijn issues.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

nvm, hij had zijn post al geëdit, ik dacht dat jij hem verbeterde met "jouw" :p

Stemmen maakt niets uit , status quo blijft toch altijd. Dan kan je nog zoveel CHANGE!!11! gaan roepen dat je wil.

Sp of PvdA, tegen de regering stemmen eerlijk gezegd.

Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Normaal gezien volg ik de politiek toch wel redelijk maar van deze verkiezingen heb ik eigenlijk nog maar erg weinig mee gekregen en ik weet niet zeker of ik me er nog in ga verdiepen..

Terug
Naar boven