AndroidHealthClinic

Wat is voor jou doorslaggevend als je gaat stemmen voor de Provinciale Staten?

Peiling Peiling Doorslaggevend voor keuze?

• Totaal stemmers
    55
Ik stem in ieder geval voor de coalitie. Landelijk gezien zou ik PVV stemmen, maar ga nu voor de VVD met name vanwege de standpunten over infrastructuur/ov in Gelderland. Standpunten voor de PVV waren trouwens ook nergens te vinden, dus makkelijke keuze.

Wel jammer voor de linkserts dat ze alleen maar weten waar ze tégen stemmen :D. Als het dan nog D66 was, ok, bij Pechtold krijg ik vaak het idee dat hij weet waar hij over praat. Maar als ik een figuur als Roemer of Cohen hoor raaskallen... Voor je daar op stemt moet er wel echt wat schorten aan je gezond verstand.

[Link niet meer beschikbaar]

De Unie van Democraten natuurlijk. Begin de islamisering van Nederland!

Ook mooi hoe ze openen op hun website :

TR - Eğitimdeki k*tuplaşmaya son verilmeli ve eğitimin Kalitesi artırılmalıdır

Hollanda Eğitim Bakanı Sayın Van Bijsterveldt, basına yaptığı açıklamada eğitimdeki k*tuplaşma ile mücadele etmenin önemli olmadığını ancak eğitimin kalitesinin yükseltilmesi için çalışacağını beyan etti. Sayın Bakan devamla, siyah ve beyaz okullar çok önemli değil, dedi (de volkskrant, 7 Şubat 2011).

Kan niet wachten tot Nederland een kalifaat is.

Hun nieuwspagina is ook top :

Nieuws
Flash 2
@@Nieuws berichtje 2

Test verhaaltje 2

Schrijf maar wat hier

En zeg eerlijk dit klinkt toch oer-Hollands :

Bekir Cebeci, voorzitter
Mustafa Fuat Dogan, vice-voorzitter
Rustem Akarsu, vice-voorzitter
Necdet Inal, secretaris
Resul Ozdemir, penningmeester
Peter Ramlal, bestuurslid
Surender Kisuntewari, bestuurslid
Jack Rasmijn, bestuurslid
Manfredo Metekohy, bestuurslid
Gokmen Kar bestuurslid,
Sadiye Kirdere, bestuurslid,
Nesrin Yilmaz, bestuurslid
Ahmet Daskapan, bestuurslid
Gulali Alkilic, bestuurslid
Turan Koroglu, bestuurslid

Haha een duifje ook als logo :p

Ik stem vooral voor de eerste kamer, provinciale issues interesseren me weinig.

Verkiezingsprogramma's op dat niveau gaan vooral over of een snelweg doorgetrokken moet worden en land- en tuinbouw.

Ik stem het kabinet naar huis.
Tijd om echt eens goed te bezuinigen: de hypotheekrenteaftrek deels afschaffen/JSF afschaffen. etc. etc.

Voornamelijk voor dit kabinet. Rechtse meerderheid lijkt me belangrijk, ideeen van de oppositie zijn totaal onsamenhangend en onrealistisch. Er moet bezuinigd worden en dat doe je daar waar het geld inefficient besteed wordt. Waar de linkse partijen voor staan is voor iedereen een raadsel, ze willen voornamelijk tomaten smijten op het maaiveld tegenwoordig. VVD krijgt mijn stem en lijkt voor mij bijna de enige partij die een logische volwaardige zin uit kan spreken in het debat zonder te vervallen in het schreeuwen van leuzen.

Laatst bewerkt:
http://www.pvv.nl/index.php/visie/verkiezingsprogramma.html

Op dit moment is het vermakelijk in de tweede kamer. Het zou zonde zijn als dit rechtse circus nu al zijn tent moet afbouwen.

VVD
Ik bedoelde de verkiezingsprogramma's op provinciaal niveau

Ik stem vooral voor de eerste kamer, provinciale issues interesseren me weinig.

Verkiezingsprogramma's op dat niveau gaan vooral over of een snelweg doorgetrokken moet worden en land- en tuinbouw.
Zijn toch dingen waar je in de praktijk heel veel van merkt :)

-

Laatst bewerkt:
Ondemocratisch? Een vergelijking met de koningin? Worden de leden van de Eerste Kamer geboren als leden van de Eerste Kamer dan?

Stem niet, doe niet mee aan al deze idioterie die politiek schijnt te heten.

Of we betalen ons scheel aan belasting of we leven straks in een politiestaat waarbij je tegenwoordig al schuldig bent tot het tegendeel bewezen is.
Politici gaan tegen alle feiten in, weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn.

Ik ga morgen vóór stemmen. Eens kijken wat dit rechtse kabinet in hun mars heeft. Een minderheid in de Eerste Kamer zet geen zoden aan de dijk.

investeerofcremeer.jpg

Moet je toch teleurstellen Eric, maar dat doe ik wel vaker geloof ik. :D

Laatst bewerkt:
Het wordt niet rechtstreeks door het volk gekozen, dus wel degelijk ondemocratisch.

Dat de verkiezingen getrapt zijn maakt het niet persé ondemocratisch, het is alleen op een andere manier democratisch dan de Tweede Kamer verkiezingen.

Kenniseconomie, meest overrated woord uit de laatste jaren :roflol:

Ik stem in ieder geval voor de coalitie. Landelijk gezien zou ik PVV stemmen, maar ga nu voor de VVD met name vanwege de standpunten over infrastructuur/ov in Gelderland. Standpunten voor de PVV waren trouwens ook nergens te vinden, dus makkelijke keuze.

Wel jammer voor de linkserts dat ze alleen maar weten waar ze tégen stemmen :D. Als het dan nog D66 was, ok, bij Pechtold krijg ik vaak het idee dat hij weet waar hij over praat. Maar als ik een figuur als Roemer of Cohen hoor raaskallen... Voor je daar op stemt moet er wel echt wat schorten aan je gezond verstand.

Gelukkig raaskalt Geert Wilders nooit...

Terug
Naar boven