XXL Nutrition

Wat kan ik het beste doen

Tribel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
95kg
Goeiemiddag allemaal,

Ik heb een vraag,ik train nu 3 weken ongv 4 keer per week maar ik vroeg me af.
Als ik begin met trainen dan ga ik altijd ongv 10 tot 15 min hardlopen om vet te verbranden is dat wel goed gaat dat niet van me spiermassa af??

En ik wil eiwit shakes gaan gebruiken maar je hebt er zoveel verschillende,welke pas het beste bij mij..
Ik ben 1.92 weeg ongv 94 kg maar heb wel een klein buikje :( en daar wil ik een sixpack voor hebben...

want ik zelf denk dat ik geen eiwit shakes nodig hebt om aan te komen maar ik las wel op zo pot dat je meer spiermassa krijg..ik vind het allemaal best wel verwarrend...Zou iemand mij daar mee alsjeblieft kunnen helpen..

Eiwit shakes zijn een aanvulling op je voeding.
Krijg jij genoeg eiwitten binnen door te eten, prima toch :)
Alleen eiwitshakes hebben ook hun voordelen bij het ontbijt en rondom training.

Over je cardio, je kan beter eerst krachttraining doen en erna 20-30min cardio op intensief niveau. Dan pak je meteen je vetreserves als energiebron en leid tot vetverbranding :)

15 minuten cardio . als je daar mee begint. verbrand je geen vet. het zorgt er alleen voor dat je glycogeen spiegel minimaal word. daarna gaat ie pas vet verbranden. en doe Cardio na KT.

Goed op je voeding letten .want als je al een buikje hebt.

heb je zitte snoepen:P

ik ben trouwens 191cm lang.

woog in 2010 rond beginw inter. nog 98 kilo.

weeg nu 87 kilo.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha heb idd zitten snoepen,mijn vriendin is een snoeperd maar die komt geen gram aan :P die blijft een zandloper figuur houden :p...Maar je hebt van die shakes met weight caners ofzo iets...das om aan te komen en meer spiermassa te krijgen,maar die heb ik toch niet nodig??

Er is een heel groot verschil tussen weightgainers en eiwit(whey)shakes.
Weightgainers bevatten veel meer koolhydraten.
Whey shakes zijn echt gericht op eiwitten en nogmaals ze zijn niet noodzakelijk maar kunnen handing zijn op bepaalde tijdstippen.

wat je moet weten is dat je van eiwitshakes _GEEN SPIEREN KRIJGT_

het helpt om je spieren te herstellen, dus direct na de training een shake drinken.
en een mass gainer heb je zeker niet nodig aangezien je nu al een buikje hebt... van mass gainers krijg je een zwembandje

hou idd het lopen voor na de training, blijf van het suiker af en eet eiwitrijk

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel mensen hier mee ben ik stuk verder geholpen..:D

Terug
Naar boven