Goeiemiddag allemaal,
Ik heb een vraag,ik train nu 3 weken ongv 4 keer per week maar ik vroeg me af.
Als ik begin met trainen dan ga ik altijd ongv 10 tot 15 min hardlopen om vet te verbranden is dat wel goed gaat dat niet van me spiermassa af??
En ik wil eiwit shakes gaan gebruiken maar je hebt er zoveel verschillende,welke pas het beste bij mij..
Ik ben 1.92 weeg ongv 94 kg maar heb wel een klein buikje
en daar wil ik een sixpack voor hebben...
want ik zelf denk dat ik geen eiwit shakes nodig hebt om aan te komen maar ik las wel op zo pot dat je meer spiermassa krijg..ik vind het allemaal best wel verwarrend...Zou iemand mij daar mee alsjeblieft kunnen helpen..
Ik heb een vraag,ik train nu 3 weken ongv 4 keer per week maar ik vroeg me af.
Als ik begin met trainen dan ga ik altijd ongv 10 tot 15 min hardlopen om vet te verbranden is dat wel goed gaat dat niet van me spiermassa af??
En ik wil eiwit shakes gaan gebruiken maar je hebt er zoveel verschillende,welke pas het beste bij mij..
Ik ben 1.92 weeg ongv 94 kg maar heb wel een klein buikje
en daar wil ik een sixpack voor hebben...want ik zelf denk dat ik geen eiwit shakes nodig hebt om aan te komen maar ik las wel op zo pot dat je meer spiermassa krijg..ik vind het allemaal best wel verwarrend...Zou iemand mij daar mee alsjeblieft kunnen helpen..

...Maar je hebt van die shakes met weight caners ofzo iets...das om aan te komen en meer spiermassa te krijgen,maar die heb ik toch niet nodig??