AndroidHealthClinic

wat kan ik het beste doen.

gringo007

Novice
Waardering
0
hello allemaal,

ben nu 2jaar aan het trainen en zou nu graag u kuurtje willen nemen.
ik ben 1m71 en weeg ongeveer 71kg.
mijn vraag is eigenlijk wat kan ik het beste nemen als eerste kuur.
mijn doel is voornamelijk droge massa bij te komen.hoeven niet mega kg's bij te komen want vrees dat het niet mooi gaat zijn mits ik niet echt groot ben.

graag jullie raad in wat ik het beste kan nemen spuiten of tabletten en welke producten.(merk)
de hoeveelheid en hoelang.

alvast bedankt

groetjes

jij kan beter eerst doortrainen en het beste uit je voeding en supps halen , heb je al een voeedingsschema, hoe oud ben je eigenlijk??

Lees eens door de materie . En stel dan eens iets voor !

gewoon eerst ff wat lezen op dit board en zoeken met google ofzo.

maar probeer naturel zo ver mogenlijk te komen, de rest kan altijd nog.

maar winstrol is waar ik tevreden over ben.

wil je best advies geven, maar wil wel eerst je voedingsschemaen trainingsschema zien of we daar namelijk niet eerst iets kunnen verbeteren

Het wachten is op het enige echte en laaste slotwoord van Mrj;)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 25jaar en een voedingsschemaheb ik niet echt.
ik probeer 4maal in de week te gaan trainen.
trainingschema;
borst-triceps en buikspieren
schouders en biceps en buikspieren
ene dag rust
rug en buikspieren
benen en buikspieren.

ik doe mijn oefeningen vier maal en vermeerder het gewicht en dagelijks probeer ik 20min te steppen.

ik zou graag wat droger worden aan mijn middel(buikzone)

af en toe neem ik wat supplimenten zoals cellmass en wa eiwitten van maximize.
heb veel gehoord over winstrol vooral om droger te komen maar heeft dit product bijwerkingen?

alvast bedankt voor de gegeven reacties

met zo weinig kennis is het gewoon niet verstandig om te gaan kuren.

Om de spullen te gebruiken moet je wel weten wat je doet en wat het met je doet.

Overigens.. zonder voedingsschema is kuren eigenlijk zonde van je tijd en lichaam, je resultaat zal tegenvallen en de kans dat je wat vasthoud is kleiner.

advies is dan ook.. ga degelijk eten

je doet teveel je buikspieren! ook die kan je overtrainen,en zorg eerst maar even dat je een goed uitgebalanceerd voedingsschemahebt,daar zal je veel beter van groeien dan van de a.s.

en zoals de andere al zeiden,LEZEN op het forum!het zal je verbazen wat je hier allemaal kan bijleren...

• Topic Starter Topic Starter
ok mannen hartelijk bedankt voor de info en zal zekers jullie raad opvolgen ivm een voedingschema.kan mij iemand misschien helpen hiervoor of vraag ik het beste aan een sportwinkel of op de fitnis.

mss een stomme vraag maar ik eet namelijk geen groenten of bijna toch niet heeft dit een nadelig effect?

nogmaals bedankt.

gringo007 zei:
ok mannen hartelijk bedankt voor de info en zal zekers jullie raad opvolgen ivm een voedingschema.kan mij iemand misschien helpen hiervoor of vraag ik het beste aan een sportwinkel of op de fitnis.

mss een stomme vraag maar ik eet namelijk geen groenten of bijna toch niet heeft dit een nadelig effect?

nogmaals bedankt.

Kijk op de site genoeg voorbeelden van voedingschema's,
Groenten ik al bijna me hele leven niet!:o

Terug
Naar boven