XXL Nutrition

Wat kan ik nu het beste op brood doen?

Peanut butter jelly time!

Waarom is jam goed dan? of beter.
(Ik had gisteren al zelfgemaakte notenpasta (zonder pinda's ^^)

Ja ik heb zelfgemaakte jam van vers fruit, recept is makkelijk en staat overal op internet. In een potje zit altijd nog wel wat toevoegingen. Maar het is maar wat je zelf wilt. En de smaak is natuurlijk overheelijk, het hoeft maar een dun laagje te zijn ten opzichte van de notenpasta/pindakaas.

Nutella en pindakaas, ik maak zelf een Nutella pasta :)

Choco!

• Topic Starter Topic Starter
Nutella en pindakaas, ik maak zelf een Nutella pasta :)

Hoe maak je zelf nutella haha. Want Nutella uit de winkel lijkt me niet gezonder dan appelstroop..

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Het is echt lastig, de meningen zijn zo verdeeld.

Sandwichspread bevat de minste kcal, maar is erg bewerkt, dus vrij ongezond en zet dus eigenlijk ok sneller vet aan?
En in appelstroop zit geen vet, maar wel veel suikers.. maar wel ook natuurlijke suikers? Dat is dus eigenlijk de beste van die vier? Aangezien ik gisteren al (zelfgemaakte) notenpasta zonder pinda's heb gegeten.

Eet gewoon waar je zin in hebt

Prachtig, als een jochie van 15 dit zou vragen zou ie volledig in de zeik genomen worden, nu ziet DBB een V'tje in de status en wat vrouwelijke benen in de avatar en er kan geholpen worden.

Normaal wordt er gezocht naar de minste gebrek aan doordachtheid of het overbodige element van het topic. En nu kan het niet vanzelfsprekend genoeg zijn en zijn we o zo medelevend voor alle onhandigheid van de wereld.

Ik heb maar een beperkte keuze in wat er op me brood mag. Er is ook wel vruchtenhagel, hagelslag, honing, maar ik dacht dat dat slechter zou zijn.

---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------

Of schuddebuikjes, haha ;p

Zit je in een gesloten inrichting ofzo dat er een beperkte keuze is?
Kun je niet aangeven dat je wat anders wil?

Kiezen wat je lekker vind, iifym :D

Ik herken mezelf precies in je (heb het ook goed volgensmij) ooit boeit het je niet meer waar je meer vet van aankomt.

Ik heb maar een beperkte keuze in wat er op me brood mag. Er is ook wel vruchtenhagel, hagelslag, honing, maar ik dacht dat dat slechter zou zijn.

---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------

Of schuddebuikjes, haha ;p

Keuze is reuze bij AH

Gewoon magere kipfilet/rofbief raadt ik aan en als het persee uit een kast moet zo min mogelijk appelstroop als je wilt afvallen:p

eet dan gewoon geen brood???:p

ik denk dat je beter geholpen kan worden als je duidelijk aangeeft waarom je zo'n beperkte keuze hebt ( behalve dat je geen vet wil aanzetten).

mijn ideeën voor een gezond beleg:

kip/kalkoenfilet
tonijn (eventueel uit water) niet dagelijks
pindakaas of andere notenpasta (zelfgemaakt of van de reformwinkel)
schouderham
rauwkost.. desnoods maak je het aan met griekse yogurt of mayo en kruiden naar keuze ... heb je gelijk een gezonde sandwichspread.
gekookt eitje ( eventueel aanmaken met bovenstaand... dan heb je eiersalade)
rookvlees

de list goes on and on....

eet dan gewoon geen brood???:p

ik denk dat je beter geholpen kan worden als je duidelijk aangeeft waarom je zo'n beperkte keuze hebt ( behalve dat je geen vet wil aanzetten).

mijn ideeën voor een gezond beleg:

kip/kalkoenfilet
tonijn (eventueel uit water) niet dagelijks
pindakaas of andere notenpasta (zelfgemaakt of van de reformwinkel)
schouderham
rauwkost.. desnoods maak je het aan met griekse yogurt of mayo en kruiden naar keuze ... heb je gelijk een gezonde sandwichspread.
gekookt eitje ( eventueel aanmaken met bovenstaand... dan heb je eiersalade)
rookvlees

de list goes on and on....

Want beleg is gezond?
not

Waarom heb je een beperkte keuze van wat je mag?

• Topic Starter Topic Starter
Keuze is reuze bij AH

Gewoon magere kipfilet/rofbief raadt ik aan en als het persee uit een kant moet zo min mogelijk appelstroop als je wilt afvallen:p
Gek dat ik juist te horen krijg wel appelstroop te nemen ;)

Bedankt voor alle reacties! Maar ik moet aankomen, maar wil dit op de meest gezonde manier doen, maar beleg is beperktn

Terug
Naar boven