Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom is jam goed dan? of beter.
Waarom is jam goed dan? of beter.
(Ik had gisteren al zelfgemaakte notenpasta (zonder pinda's ^^)
Nutella en pindakaas, ik maak zelf een Nutella pasta![]()
Ik heb maar een beperkte keuze in wat er op me brood mag. Er is ook wel vruchtenhagel, hagelslag, honing, maar ik dacht dat dat slechter zou zijn.
---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------
Of schuddebuikjes, haha ;p
Ik heb maar een beperkte keuze in wat er op me brood mag. Er is ook wel vruchtenhagel, hagelslag, honing, maar ik dacht dat dat slechter zou zijn.
---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------
Of schuddebuikjes, haha ;p

eet dan gewoon geen brood
ik denk dat je beter geholpen kan worden als je duidelijk aangeeft waarom je zo'n beperkte keuze hebt ( behalve dat je geen vet wil aanzetten).
mijn ideeën voor een gezond beleg:
kip/kalkoenfilet
tonijn (eventueel uit water) niet dagelijks
pindakaas of andere notenpasta (zelfgemaakt of van de reformwinkel)
schouderham
rauwkost.. desnoods maak je het aan met griekse yogurt of mayo en kruiden naar keuze ... heb je gelijk een gezonde sandwichspread.
gekookt eitje ( eventueel aanmaken met bovenstaand... dan heb je eiersalade)
rookvlees
de list goes on and on....
reported!

Gek dat ik juist te horen krijg wel appelstroop te nemenKeuze is reuze bij AH
Gewoon magere kipfilet/rofbief raadt ik aan en als het persee uit een kant moet zo min mogelijk appelstroop als je wilt afvallen![]()

Gek dat ik juist te horen krijg wel appelstroop te nemen
Bedankt voor alle reacties! Maar ik moet aankomen, maar wil dit op de meest gezonde manier doen, maar beleg is beperktn