XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Edgar is echt een halfje.

eerder een kwart

Mijn bijdrage geleverd aan het topic :P

Oke heb even jullie mening nodig:

Had mezelf voorgenomen om 1 maand zonder supps te trainen (ben nu op de helft) maar ga vanavond rug trainen in een andere gym en kan eindelijk weer eens lekker deathliften.

Zal ik een pwo pakken??

J/N

Ik ga ff rijlessen, half 5 - 5uur terug dan zie ik het wel :D

Bedankt alvast.

Had mezelf voorgenomen om 1 maand zonder supps te trainen (ben nu op de helft) maar ga vanavond rug trainen in een andere gym en kan eindelijk weer eens lekker deathliften.

Zal ik een pwo pakken??

J/N

Bedankt alvast.

Ja natuurlijk!

OT: Over een weekje zit ik lekker onder de warme zon in Egypte :D

geen pwo , keep your promises

de organisator van een galabal op oudejaarsavond heeft me gevraagd of ik niet als security wil staan op zijn bal haha :D dat is de eerste keer dat iemand dat aan me vraagt. vind ik wel een mooi compliment eigenlijk

Zal ik een pwo pakken??

J/N

Bedankt alvast.

Jij met je deathlift. Tis gvd DEADLIFT.

brb naar de gym, curlies doen. Bent press. Font raisins. Bankdrukken met dummels. Pek vlaais. Ooja en nog setje Squarters voor de hemdstrings

Mijn bijdrage geleverd aan het topic :P

Ja en nog bedankt daarvoor..

baby.png

:sad:

door die k*tedgar heb ik heel hoody's topic kapot gereld. wat het leuke hieraan is is dat die edgar zo'n hansworst is dat het gewoon grappig is

Ja natuurlijk!

OT: Over een weekje zit ik lekker onder de warme zon in Egypte :D

geen pwo , keep your promises

Jij met je deathlift. Tis gvd DEADLIFT.

brb naar de gym, curlies doen. Bent press. Font raisins. Bankdrukken met dummels. Pek vlaais. Ooja en nog setje Squarters voor de hemdstrings

Wat wordt het nu? Zal ik een pwo pakken en me belofte 1 malig verbreken of gewoon zonder pwo?

Want dit is 1x in de zoveel tijd dat ik lekker met gewichten kan smijten.

Deadlift nomnonmnonm, echt zalig om lekker hard met die ijzere schijven neer te laten kletteren. Kan nu al niet wachten.

Weekend!

Had net 3 kwartier een booner tijdens het rijden en had de beste les ooit. Hij zegt als je volgende week weer zo rijd mag je op praktijk examen.

Bish!!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 17:07 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

The ****?!?!

Me 1e bak ertensoep. Smaakt toch wel sappig.

Terug
Naar boven