AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

waaaaat, had echt een schijt training verwacht na dit zieke weekend, nam 1 scoop van Star! (zwakke pre workout vind ik zelf) en heb gewoon net zoveel energie als met peppie, echt bizar. kon amper stilzitten en heb me been blijft ook niet stilzitten. moet ik straks naar een chick toe en ga ik daar verder stuiteren :D

waar is de serotonine-dip gebleven guess :D

ook lekkere training gehad, chest ging lekker, jammer genoeg ging triceps wat minder.

Lol, ik merk dat m'n broer ****ing jaloers op m'n fysiek is, terwijl hij al veel langer traint. Mja, als hij weigert om goed te eten zal die ook nooit zo gainen als ik.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 18:44 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

morgen wordt een hel :D

vrienden van me willen zaterdag nog 1x nemen, niet veel misschien 1.5 max. en daarna stoppen tot eind april, not sure if i want

Is altijd makkelijk gezegd :p

hahaha mijn dag was zoo flex! Eindelijk over die 5x28kg met dumbbell press heen... Ging met een nieuwe gozer meetrainen hij zei pak nou gewoon eens 30kg die 28kg zit gewoon in je hoofd die doe je makkelijk. Dus ik 30kg pakken, gewoon 8x30kg gedaan!! heerlijk die progressie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

morgen wordt een hel :D

vrienden van me willen zaterdag nog 1x nemen, niet veel misschien 1.5 max. en daarna stoppen tot eind april, not sure if i want

Ik zou dat niet doen Guess:D een keer een lange pauze inlassen kan geen kwaad.

Ik neem ook pas weer eind Maart. Want weetje tegen de zomer met veel feestjes en festival ligt het gebruik weer hoger:D.

In de winter ben ik sowieso al een beetje sago door het hele dagen binnen zitten en kouw en blaba.

Ik zou dat niet doen Guess:D een keer een lange pauze inlassen kan geen kwaad.

Ik neem ook pas weer eind Maart. Want weetje tegen de zomer met veel feestjes en festival ligt het gebruik weer hoger:D.

In de winter ben ik sowieso al een beetje sago door het hele dagen binnen zitten en kouw en blaba.

Ja dat lijkt me dus ook beter, heb uiteindelijk 2.5 paarse maserati gehad en 1 soort van groene appel die helemaal verpoederd was

Ging er nog een dbb-er naar dit feest
http://www.facebook.com/events/303344756366015/

Goede training neergezet en nog progressie ook ondanks de grote hoeveelheid alcohol + slechte voeding. ahyeah

episch gesprek op watsapp met DBB idioten :D

woest weekend en op maandag gewoon 5x220 DL pr pakken :D

Iedereen traint beter na een episch weekend?
Wutwut?

Haha Dalai Lama snaptem nie :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 19:47 ----------

Kan de thumbnail van de vid niet vinden :mad:

3000watt in car . wooom

net te hangover op tv gekeken en nu superbad. Goede avond om ziek op de bank te liggen

Wat zijn die Russen toch hilarisch @ Vito.

Terug
Naar boven