MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gister morgen chick mee uitgevraagd via sms waar ik een hook-up van drie kwartier mee gehad heb op oud&nieuw. Al bijna 2 dagen geen antwoord op gehad dus, alle hoop al opgegeven. Krijg ik net een sms: 'is goed wanneer kan je x'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
0D00v.gif

hm vind landgraaf toch wel stukken beter, alhoewel het allemaal niks is vergeleken bij oostenrijk etc

Ja, dit jaar zit het er niet meer in denk ik mss ga ik begin februari weekje maar weinig kans denk ik.

Kwam daar om 10:00 aan zonder iets te kunnen, en om 16:00 ging ik hard eraf, frontside / backside / springen ging wel leuk.

In de avond (naar 20:00) was het helemaal relax heel rustig en al die k*tten weg bij dat platte stuk waar je de baan op kan.

dat ik net zo goed train zonder sups (creatine, pwo's) dan met

Gister morgen chick mee uitgevraagd via sms waar ik een hook-up van drie kwartier mee gehad heb op oud&nieuw. Al bijna 2 dagen geen antwoord op gehad dus, alle hoop al opgegeven. Krijg ik net een sms: 'is goed wanneer kan je x'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
0D00v.gif

Waarom belde je haar niet gewoon? vind ze nog leuker ook dan een sms komt spontaner over

peerijsjeeeeee , dip is helemaaaaaaal weg

Net toch maar effe date gescoord met die fraaie cougar die al een tijdje om me heen loopt te cirkelen. Dat vrouwke heeft een lichaam waar alle vrouwen een moord voor doen, dus ik ga er van uit dat het de moeite waard wordt :D

hehe maximum trolling

you are now breathing manually

eheheeheehe vandaag gasje van 20 jaar, ongeveer 55kilo ofzo? Geholpen met zijn eerste benchpress ooit :) Hij deed 8x 30kilo bench terwijl ik spotte, maakte mijn dag niet goed, maar was zeker leuk om hem te helpen ermee. Sta altijd wel open om beginners te helpen

meteen wat celltech verkocht?

1*170 dl ::)

Meer dan mij:( Ik doe DL ALTIJD low weight, 20 reps. PR = 20x 147.5KG

iemand die mij de exacte maten kan brengen van een EZ bar ? , k mag op stage 1tje maken omdat er geen werk is maar kan geen exacte mate vinden..

Bizarre dromen weer ;

1. hier was ik een soort superheld op een ligggend skateboard, kon er ziek hoog mee springen en was supersnel, was wel de hele tijd naakt met een boner
2. Was met een chick, geen idee wie, te k*tten in een cave van Skyrim, zo'n blauwe dungeon. had haar verteld dat ik 15-16 dagen niet gefapt had en daardoor werd ze vet nat??? op het moment toen ik naar binnen zou gaan bij haar deed ik me ogen dicht waardoor me ogen in het echt open gingen :fu:

morning wood dus weer, wat precum. Had 50eu gekregen van een uitzendbureay van een bepaald iets en heb volgende week woensdag sollicitatie bij een hotel om te werken als een nachtreceptionist :)

feelsgoodman, nu luisteren naar phaggy nummer van de dag
http://www.youtube.com/watch?v=rqcRd-eNhaI

Bizarre dromen weer ;

1. hier was ik een soort superheld op een ligggend skateboard, kon er ziek hoog mee springen en was supersnel, was wel de hele tijd naakt met een boner
2. Was met een chick, geen idee wie, te k*tten in een cave van Skyrim, zo'n blauwe dungeon. had haar verteld dat ik 15-16 dagen niet gefapt had en daardoor werd ze vet nat??? op het moment toen ik naar binnen zou gaan bij haar deed ik me ogen dicht waardoor me ogen in het echt open gingen :fu:

morning wood dus weer, wat precum. Had 50eu gekregen van een uitzendbureay van een bepaald iets en heb volgende week woensdag sollicitatie bij een hotel om te werken als een nachtreceptionist :)

Verdiend zeker wel lekker?

Trouwens niks phaggy aan moby, gewoon chill

Terug
Naar boven