pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hm vind landgraaf toch wel stukken beter, alhoewel het allemaal niks is vergeleken bij oostenrijk etc
Gister morgen chick mee uitgevraagd via sms waar ik een hook-up van drie kwartier mee gehad heb op oud&nieuw. Al bijna 2 dagen geen antwoord op gehad dus, alle hoop al opgegeven. Krijg ik net een sms: 'is goed wanneer kan je x'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Als je iemand opbelt zet je iemand voor het blok.Waarom belde je haar niet gewoon? vind ze nog leuker ook dan een sms komt spontaner over

Ja was misschien wel beter geweest maar boeiend, heb iig een date met die chick.Waarom belde je haar niet gewoon? vind ze nog leuker ook dan een sms komt spontaner over

Gelukkig wordt er iemand voor mij bang

op het moment toen ik naar binnen zou gaan bij haar deed ik me ogen dicht waardoor me ogen in het echt open gingen 
Bizarre dromen weer ;
1. hier was ik een soort superheld op een ligggend skateboard, kon er ziek hoog mee springen en was supersnel, was wel de hele tijd naakt met een boner
2. Was met een chick, geen idee wie, te k*tten in een cave van Skyrim, zo'n blauwe dungeon. had haar verteld dat ik 15-16 dagen niet gefapt had en daardoor werd ze vet natop het moment toen ik naar binnen zou gaan bij haar deed ik me ogen dicht waardoor me ogen in het echt open gingen
morning wood dus weer, wat precum. Had 50eu gekregen van een uitzendbureay van een bepaald iets en heb volgende week woensdag sollicitatie bij een hotel om te werken als een nachtreceptionist![]()